Motorola Razr v3 nægter at sende SMS'er ?
Fra : Mads

Dato : 04-03-09 23:00

Hej

Jeg har en Razr v3 og den har fungeret fint i ca 2 år, men de sidste
par dage har det været næsten helt umuligt for mig at sende sms'er.
Ganske få gange lykkes det, men langt de fleste gange går der et
minuts tid hvorpå jeg får besked om at sendingen mislykkedes og
at beskeden stadig ligger i udbakken. Et par gange har den så
pludselig sendt beskeden flere timer senere.

Jeg kan sagtens modtage sms'er og der kan også ringes både til og
fra telefonen.

Jeg har ikke ændret på telefonens opsætning.

Jeg er kunde hos Telia og bor i det sydlige Aalborg. Der plejer ikke
at være nogen problemer med dækningen i området.

Er der nogen der kender problemet og som måske har en løsning?
( eller er telefonen bare klar til udskiftning ? )

mvh Mads

Fra : Anders

Dato : 05-03-09 05:42

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogen der kender problemet og som måske har en løsning?
> ( eller er telefonen bare klar til udskiftning ? )

Der kan være problemer på Telia's SMS central.

Fra : Mads

Dato : 06-03-09 23:00

On Thu, 5 Mar 2009 05:41:54 +0100, "Anders" <min@mail.dk> wrote:

>Der kan være problemer på Telia's SMS central.

Det har du nok ret i.

Ihvertfald så vågnede min mobil endeligt op igen her idag
og nu kan jeg igen SMS'e med familen og vennerne.

Bare underligt at det lige ramte min mobil. Min søster har også
en Razr og abb. hos Telia og selvom hun bor i samme område,
så har hun ikke oplevet problemet. Mystisk.

mvh Mads