Bluetooth på Nokia 5800 XpressMusic
Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-03-09 21:42

Jeg bruger min nye Nokia 5800 håndfrit via bluetooth når jeg kører i bilen.

det virker rigtig godt.

Dog et lille problem.

Hvis jeg forlader bilen og slukker den, men ikke slukker for BT på
telefonen:
Når jeg så kommer tilbage og starter bilen, tilslutter telefonen
automatisk...men:

Den bliver ved med at stå og syncronisere telefonbogen.
Grunden er, at man hver gang lige skal bekræfte at telefonen tilslutter
enheden i bilen.

Kan man slå denne fra så den bare ryger på enheden uden at skulle bekræfte
hver gang?

Skriv gerne her, hvor jeg laver det om på telefonen.

Mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-03-09 17:36

Nu har jeg fundet ud af at oprette BT forbindelsen helt automatisk

Nu vil Syncroniseringen af telefonbogen bare have accept hver gang.
Den skriver på telefonen:

"Skal PC Suite syncronisere kontakter...ja eller nej?"

Der kan jeg ikke finde nogle muligheder for at dette kan gøres helt uden
brugeraktivitet.

eller kan det?

Mvh
Bri@n

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-03-09 21:12

Den 03 mar 2009 skrev co@ch [4130] i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg bruger min nye Nokia 5800

Jeg overvejer at købe sådan en fætter.
Hvordan er du tilfreds med skærmen, er den til at holde ud at skrive
på?

Lars Klintholm

Fra : co@ch [4130]

Dato : 06-03-09 00:18

"Lars Klintholm" <nospam2009@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe sådan en fætter.
> Hvordan er du tilfreds med skærmen, er den til at holde ud at skrive
> [...]

Jeg skal lige oplyse at mit problem er løst jeg fandt selv løsningen ved
at rode lidt rundt.

Og mht.tilfredsheden med 5800, så havde jeg HTC Touch Diamond før og den
havde lidt problemer med hastigheden i softwaren...det har 5800 ikke. Den er
lynhurtig.
Skærmen er jeg rigtig glad for...den er lige en tand større end HTC'en.

Jeg har ingen problemer med at skrive på den. Jeg bruger alm.
telefontastatur og T9 ordbog og er man vant til Nokia, ved man at "du og et"
+ "ok og øl" kan være et problem

Mvh
Bri@n

Fra : Lars Klintholm

Dato : 08-03-09 23:39

Den 06 mar 2009 skrev co@ch [4130] i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg har ingen problemer med at skrive på den.

Takker, jeg har bestilt min

Lars Klintholm