Nokia 3100 classic kan ikke gemme på huk. ~
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 20:38

Hej
Min kollega gav sine to døtre en Nokia 3100 Classic hver i julegave.
Udmærkede begyndermobiler, men man undrer sig over at mobilerne hele tiden
løber tør for plads.
Jeg spillede lige smart et øjeblik og ville overføre billeder og musik til
de hukommelseskort, som blev sat i mobilerne ved ibrugtagningen. 2 gigabyte
microSD i hver mobil.
Hukommelsesstatus fortæller at der er ca. 1,9 giga ledig plads på kortene.
men jeg kan ikke overføre mere end hhv 68 og 80 megabyte til kortene. Så
nægter mobilerne at fylde mere på.
Jeg så sgu noget dum ud i æsken, men kan ikke finde en løsning.
Forslag?
Anyone?

Venlig hilsen
Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-03-09 20:58

On Mon, 2 Mar 2009 20:38:23 +0100, "CK®" <kaplovsnabelategnimagedotdk>
wrote:

> [...]
>nægter mobilerne at fylde mere på.
>Jeg så sgu noget dum ud i æsken, men kan ikke finde en løsning.

Mit umiddelbare bud er at du forsøger at gemme i telefonen's interne
hukommelse, og ikke på hukommelseskortet.......

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 23:31

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse > Mit
umiddelbare bud er at du forsøger at gemme i telefonen's interne
> hukommelse, og ikke på hukommelseskortet.......
>
> <mlr>
Nej, det er jeg ret sikker på, at jeg ikke gør.
Og iøvrigt har telefonen ikke så meget hukommelse...

Claus