6500 og "Gemte beskeder"
Fra : Jane

Dato : 02-03-09 16:48

Hej!
Jeg ville gerne flytte en masse SMS'er over på min PC, jeg har på den anden
PC oprettet PCsuiten, men helst ville jeg blot anvende denne uden PCsuiten,
da jeg sikkert ender med at slette suiten.

Jeg har flyttet de SMS'er jeg vil gemme over på "Gemte beskeder" idet jeg
faktisk troede, de så ville være på mit SDMicrokort, det er de så ikke, men
hvordan skal jeg så gøre nu.

Når jeg åbner "Gemte beskeder" kan man vælge at marke´r -alle, så et
yderligt tryk ved valg gør at de kan flyttes til til en anden mappe:

Telefonen skrive selv:
Der er ingen mappe,hvor beskeder kan flyttes til,vil du oprette en ny mappe.
så kan jeg vælge JA eller NEJ.

Her skulle der så laves en mappe, men hvorledes ?

Hvorledes bærer jeg mig ad, for at overføre alle 180 SMS'er til Lagerkortet
(SDmicrokortet) derefter kan de nemlig aflæses i en kortlæser, og dermed
overføres til PC'en?

Det er sikkert for en 'HårdNyser' dette,, men dem er her vist også nogle
af.'
Jane