Nokia PC Suite pop-up => Vælg forbindelse~
Fra : Per*

Dato : 01-03-09 17:47

Ikke verdens største problem, men nu vil jeg til at gøre noget ved alt det
pop-up der ikke skal være der...

Jeg har installeret den nyeste version af Nokia PC Suite, og den virker
fint. Når pc-en starter op synkroniserer den med telefonen, jeg kan redigere
kalender - og se når der kommer der kommer samtaler og sms-er på skærmen. Så
fint så godt, men...
Hver gang pc-en starter op kommer der en pop-up (på pc-en) der spørger om
jeg vil bruge kabel, bluetooth eller infrarød. Den X-er jeg, og det hele
virker alligevel, da jeg for længst har valgt bluetooth.
Jeg har kigget i de indstillinger jeg kunne finde, men ikke noget om hvodden
jeg forsvinder den forsinkende pop-up. Nogen der har prøvet noget lignende -
og elimineret det?

--
mvh Per*

Fra : Anders

Dato : 01-03-09 20:41

"Per*" <oh-no@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har kigget i de indstillinger jeg kunne finde, men ikke noget om
> hvodden jeg forsvinder den forsinkende pop-up. Nogen der har prøvet noget

Fulgte der ikke et program med til din bluetooth dims ?

Fra : Per*

Dato : 01-03-09 23:54

"Anders"

> Fulgte der ikke et program med til din bluetooth dims ?

Jo, det kan man godt sige - telefonen deler dims med den der hører til mit
Logitech diNovo tastatur...?

Per*

Fra : Anders

Dato : 02-03-09 12:09

> "Anders"

> Jo, det kan man godt sige - telefonen deler dims med den der hører til mit
> Logitech diNovo tastatur...?
>
> Per*

Det kunne tyde på, at der er en software konflikt mellem din bluetooth og
Nokia PC Suite.
Og det kan være du bliver nød til at afinstallere driverne, og geninstallere
dem igen.