Forstørrelsesglas til S60 modeller
Fra : Per

Dato : 28-02-09 09:22

Hej NG !

Nokia har udviklet en applikation så man kan bruge sin mobil telefon som
"forstørrelsesglas"

http://betalabs.nokia.com/betas/view/nokia-magnifier

Måske smart for svagtseende.

Bemærk at de bruger en N82 til at vise programmet med !! Har fået fortalt af
en Nokia-udvikler, at det skyldes at N82 fortsat har det allerbedste
kvalitets kamera, samt at modellen ikke har haft nogen nævneværdig
softwarefejl som fx. den rædselsfulde N95 der var ekstremt fejlbehæftet fra
starten = ustabil.

Han fortalte videre, at mange af de nye N-serie tlf. er bygget op omkring
N82, der åbenbart har været et guldæg af de helt store fra Nokia !!? - Det
synes jeg ikke jeg har læst nogen steder.

Er der nogen der har erfaringer med den herN82 - den er måske værd at købe,
hvis den er SÅ god ?

mvh. Per

Fra : Rander

Dato : 02-03-09 02:20

Per skrev noget i denne stil, den 28-02-2009 09:21:
> [...]
> allerbedste kvalitets kamera, samt at modellen ikke har haft nogen
> nævneværdig softwarefejl som fx. den rædselsfulde N95 der var ekstremt

Tjah, jeg har haft min N82 i et lille års tid nu, og den eneste
irritationsmoment jeg synes jeg kan finde ved den er at man ikke kan få
en bordlader til den...

Og jeg kan også til stadighed blive imponeret over kameraet i den!
Bevares, det er selvfølgelig ikke så godt som et professionelt DSLR, men
til et hurtigt snapshot udendørs opfylder det fint mine behov.
Desværre har den dog tendens til at lave voldsomt meget støj i billedet
når der bruges blitz...

> Er der nogen der har erfaringer med den herN82 - den er måske værd at
> købe, hvis den er SÅ god ?

Well, da jeg købte den kostede den omkring 2.500 uden abonnement - jeg
synes stadig den er alle pengene værd!

http://bamsepetting.dk

Det er nemt at beregne sine udgifter. Man tager bare sine
indtægter og lægger ti procent til. (Bing Crosby)