Erfaringer med at "debrande" SH 702 ?
Fra : Peter Z

Dato : 26-02-09 12:43

vil meget gerne have fjenet div. 3 ting i min tlf

noget man skal være obs på ?

Fra : Anders

Dato : 26-02-09 16:54

"Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i meddelelsen
> vil meget gerne have fjenet div. 3 ting i min tlf
>
> noget man skal være obs på ?

Noget du skal være opmærksom på er, at hvis du ikke tager backup af bl.a.
musikfiler og kontakter inden du
debrander den, så mister du dem.

BTW. hvad er en SH 702 ?

Fra : Peter Z

Dato : 26-02-09 17:01

ubs

SE = sony eriksson

Fra : Anders

Dato : 26-02-09 17:26

> ubs
>
> SE = sony eriksson

Har du datakablet og PC Suite installeret, så kan du gøre det for 50,-
online

Fra : Peter Z

Dato : 26-02-09 17:38

er det seunlock.dk du tænker på ?

har selv overvejet dem, men ville gerne først høre hvor sikkert det er -
gider ikke stå med en død tlf

Fra : Anders

Dato : 26-02-09 17:57

"Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i meddelelsen
> er det seunlock.dk du tænker på ?
>
> har selv overvejet dem, men ville gerne først høre hvor sikkert det er -
> gider ikke stå med en død tlf

Det er 100% sikkert, har selv fået flere mobiler brandet / oplåst der.

Fra : Anders

Dato : 26-02-09 18:01

"Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i meddelelsen
> er det seunlock.dk du tænker på ?
>
> har selv overvejet dem, men ville gerne først høre hvor sikkert det er -
> gider ikke stå med en død tlf

Husk at der er plads på mobilen.
Husk at den skal være fuldt opladet.
Husk at tage backup af de ting du vil gemme (kontakter, mp3 filer osv.)

Selve ''operationen'' tager omkr. 30 sek.
I selve det program du skal bruge (WotanClient) er der muligvis en fejl.
Der står du skal holde ''C'' tasten nede, det er en fejl, du skal holde
enten ''2'' el ''5''
tasten nede.
Det er forskelligt fra telefon til telefon.

Fra : Peter Z

Dato : 02-03-09 12:30

tjaaa

har nu prøvet at debrande i weekenden

men jeg får bare en fejl meddelelse der siger "111"

Fra : Anders

Dato : 02-03-09 12:35

> tjaaa
>
> har nu prøvet at debrande i weekenden
>
> men jeg får bare en fejl meddelelse der siger "111"

Har du skrevet til deres support ?

Fra : Peter Z

Dato : 02-03-09 12:38

jeps

Fra : Anders

Dato : 02-03-09 14:00

> jeps
>
> "Anders" <min@mail.dk> skrev i en meddelelse

Har du også modtaget et svar tilbage ?
- Ellers svarer de rimeligt hurtigt tilbage.