Debrande LG KU 990 ?
Fra : Karsten

Dato : 23-02-09 17:25

hej-
har lige købt en brugt KU 990, som er braded til Telia, så jeg
ikke kan sætte netværk osv. op til TDC ,
har søgt rundt på nettet men synes ikke rigtig at kunne finde
noget, så er der en eller anden der har løsningen/adresse ?
mvh. Karsten

Fra : Anders

Dato : 23-02-09 17:30

"Karsten" <no@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> har søgt rundt på nettet men synes ikke rigtig at kunne finde
> noget, så er der en eller anden der har løsningen/adresse ?

Siden, hvornår er Telia begyndt at brande deres mobiler ?.

Fra : Hauge

Dato : 23-02-09 17:34

Anders wrote:
> Siden, hvornår er Telia begyndt at brande deres mobiler ?.

Vil det hjælpe på at få den debranded?

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 23-02-09 17:43

> Vil det hjælpe på at få den debranded?
>
> /Hauge

Nu er det jo ikke mig der har et problem med en mobil, men derimod Karsten

Fra : Hauge

Dato : 23-02-09 18:16

Anders wrote:
> Nu er det jo ikke mig der har et problem med en mobil, men derimod
> Karsten

Men du har et problem med hvornår de er begyndt at brande.. Endnu engang
læser du ikke hvad der skrives til dig.. Men ok, man kan forklare dig det,
men ikke forstå det for dig.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 23-02-09 18:53

> [...]
> læser du ikke hvad der skrives til dig.. Men ok, man kan forklare dig det,

Har du brand i noget, var det så ikke en ide at ringe 114.
Desuden har jeg ikke noget problem ud over dig....

Fra : Hauge

Dato : 23-02-09 18:56

Anders wrote:
> Har du brand i noget, var det så ikke en ide at ringe 114.

Næeh, har du?

> Desuden har jeg ikke noget problem ud over dig....

Så fis af, eller tænk dig om *inden* du prøver at spille klog her.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 23-02-09 19:01

> Næeh, har du?

> Så fis af, eller tænk dig om *inden* du prøver at spille klog her.
>
> /Hauge

Jeg spiller aldeles ikke mere klog end dig ! - SÅ LUK VENLIGST KÆFTEN selv

Fra : Hauge

Dato : 23-02-09 19:19

Anders wrote:
> Jeg spiller aldeles ikke mere klog end dig !

Hehe, det tyder på at du spiller rimligt meget.. Men dum, det spiller du
ikke.

> - SÅ LUK VENLIGST KÆFTEN
> selv

Gaaab.. Brug filteret igen, men ikke engang det kan du finde ud af.
Men mon ikke bare du skal hoppe over i mudderet, det kan du for fanden vel
finde ud af.

/Hauge

Fra : Karsten

Dato : 23-02-09 20:34

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>skrev:

>Vil det hjælpe på at få den debranded?
>
>/Hauge

det er det jeg håber på, altså hvis det er det der er
som det er nu, så kan jeg ikke bruge TDC's netværk :-/
mvh. Karsten

Fra : Karsten

Dato : 23-02-09 20:31

"Anders" <hvem@hvad.dk>skrev:

>Siden, hvornår er Telia begyndt at brande deres mobiler ?.

hmmm....jeg ved det ikke , men i adgangspunkter under netværk
er der Telia wap og mms opsætninger som jeg ikke kan komme
af med, og når jeg laver et nyt TDC wap og mms så vil den ikke
bruge det, men kun Telia
jeg regner med at det er det, man kalder branding ?
eller er jeg helt galt på den
mvh. Karsten

Fra : Anders

Dato : 23-02-09 20:54

> [...]
> bruge det, men kun Telia
> jeg regner med at det er det, man kalder branding ?

Ved ikke om en debranding vil hjælpe

Hvad vil der ske, hvis du nulstiller mobilen ?
- Man skal vidst nok indtaste en kode, har du ikke den, så kan du få den af
ham du har købt den af.
Der kan muligvis være en standard kode, som der er på Nokia og Sony
Ericsson's mobiler