SMS med navn i stedet for nummer
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-02-09 23:21

Jeg har modtaget sms fra MCH - Messecenter Herning.

MCH er ikke i min telefonbog selv om der står MCH som afsender.

Hvordan gør de det?

--
Per

Fra : David Mc Nally

Dato : 23-02-09 00:47

On Feb 22, 11:20 pm, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:
> Jeg har modtaget sms fra MCH - Messecenter Herning.
>
> MCH er ikke i min telefonbog selv om der står MCH som afsender.
>
> Hvordan gør de det?

De gør brug af en SMS-gateway, der giver mulighed for selv at definere
afsender. Afsender kan være tal eller bogstaver op til 8 tegn.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-02-09 19:24

David Mc Nally <dmcn42@gmail.com> wrote in news:ff43ac09-f6be-4937-ba86-
0e5736c071b4@x38g2000yqj.googlegroups.com:

> Afsender kan være tal eller bogstaver op til 8 tegn.

11 tegn svjh

Fra : David Mc Nally

Dato : 24-02-09 00:47

On Feb 23, 7:24 pm, Henrik Stidsen <in...@henrikstidsen.dk> wrote: