Hele nationen! på gaden imod vold
Fra : Petse

Dato : 05-03-09 23:14

Hele nationen! på gaden imod vold

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1135780.ece

Vi burde alle her i Nyhedsgruppen, i hvert fald dem som er imod volden,
at møde op på Rådhuspladsen den 19. Marts.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-03-09 23:28

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> Hele nationen! på gaden imod vold
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1135780.ece
>
> Vi burde alle her i Nyhedsgruppen, i hvert fald dem som er imod volden,
> at møde op på Rådhuspladsen den 19. Marts.

Der skal fandme mere til, end det skyderi i københavntrup til at få mig til
at deltage i en march imod vold. Men der skal sikkert nok være mange der
deltager med fakkel , bekymrede miner,barnevogne og synge "lange bange
sange" URGH ! Hvor er brækspanden.

Fra : JBH

Dato : 05-03-09 23:45

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der deltager med fakkel , bekymrede miner,barnevogne og synge "lange bange

Ja, for helvede. Det kan jo stadig tælles på en hånd, hvor mange uskyldige
som er dræbt. (måtte du blive det næste offer, eller drukne i brækspanden)

/JBH

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-09 23:51

> [...]

> være mange der deltager med fakkel , bekymrede miner,barnevogne og
> synge "lange bange sange" URGH ! Hvor er brækspanden.

Enig. Hvis der ikke skal mere til før hele samfundet går i selvsving, hvad
fanden skal vi så gøre om 10-20 år, hvor vi ser tilbage på 2009 med vemod
som året, hvor alt åndede fred og ro i Danmark.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 06-03-09 00:49

Peter Heide:

> [...]
> deltager med fakkel , bekymrede miner,barnevogne og synge "lange bange sange"

Gid den næste kugle må fælde dig eller en fra din familie.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Peter Heide

Dato : 07-03-09 04:47

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Peter Heide:

> Gid den næste kugle må fælde dig eller en fra din familie.

Uha. Sikke dog voldsom en reaktion. Skal der ikke mere til før du ønsker min
niece på 5 år død ?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-03-09 08:24

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Uha. Sikke dog voldsom en reaktion. Skal der ikke mere til før du
> ønsker min niece på 5 år død ?

Det er jo bare vold skriver du, så hvad er problemet hvis hun bliver
skudt?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 07-03-09 08:40

Peter Heide har bragt dette til os:
> "Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Uha. Sikke dog voldsom en reaktion. Skal der ikke mere til før du ønsker min
> niece på 5 år død ?

<citat>
bekymrede miner,barnevogne og synge "lange bange sange" URGH ! Hvor er
brækspanden.
</citat>

Med den holdning er der vel ingen grund til at flæbe over den slags
detaljer.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Preben Larsen.

Dato : 06-03-09 00:51

Petse forklarede:
> Hele nationen! på gaden imod vold
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1135780.ece
>
> Vi burde alle her i Nyhedsgruppen, i hvert fald dem som er imod volden,
> at møde op på Rådhuspladsen den 19. Marts.

God ide, så kan jeg også få testet mit nye kamera.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Lyrik

Dato : 06-03-09 11:08

> [...]
>
> Vi burde alle her i Nyhedsgruppen, i hvert fald dem som er imod volden,
> at møde op på Rådhuspladsen den 19. Marts.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er noget pudsigt over sådan en manifestation.
Indvandrerbander dræber uskyldige danskere.
Så går uskyldige danskere i demonstration imod vold?

Det er da indvandrerbanderne der skal mødes på Rådhuspladsen og demonstrere
imod vold, ellers er det jo helt misforstået!
De uskyldige danskere har da hele tiden været imod vold! Det er der ingen
der betvivler. Det behøver ikke at manifesteres.

Lad os se indvandrere demonstrere imod vold. Det vil være en ordentlig
manifestation.

Når ikkevoldelige danskere demonstrerer imod vold, så overfører de skylden
for vold, til danskerne som ikke er med i demonstrationen!
De overfører skylden fra indvandrebanderne til de etniske danskere. De
påtager sig selv skylden!

De manifesterer ved demonstrationen at de er et skyldigt folk af :"RÃ¥dne
sække på Vorherres mødding!"

MvH
Jens

Fra : Petse

Dato : 06-03-09 14:28

Den Thu, 05 Mar 2009 23:27:31 +0100 skrev Peter Heide:

> [...]
> der deltager med fakkel , bekymrede miner,barnevogne og synge "lange
> bange sange" URGH ! Hvor er brækspanden.

Hvad skal der til?
Nå nej, du er jo autonom, så du går jo selvfølgelig ind for vold.

Fra : Petse

Dato : 06-03-09 14:30

Den Fri, 06 Mar 2009 11:07:30 +0100 skrev Lyrik:

> [...]
> påtager sig selv skylden!
>
> De manifesterer ved demonstrationen at de er et skyldigt folk af :"RÃ¥dne

Mon ikke der også møder indvandre op for at demonstrere mod volden? Det
er jo trods alt ikke alle indvandrere der går ind for vold.