"Fødekæden"
Fra : Lyrik

Dato : 04-03-09 19:59

"Fødekæden" er livslinien der fører til chikane af danskere, af små bander
af store muslimske drenge.

Indlægget:"Svar på Johan Olsen...." af "Eyvind" i dag, giver en levende
beskrivelse af processen.

Og her må danskerne vågne op fra "Alt er lige godt-multikultitanken!" for
fødekæden starter med en islamisk radikalisering af de unge der søger "Den
ægte sharia-islam"!

Fødekæden starter i Moskéerne!
Hvis man derfor ønsker at ødelægge fødekæden, så kommer man ikke uden om at
lukke eller kontrollere disse arnesteder! Alle de radikale islamiske
symboler skal være bandlyst som hagekors!

Ingen hatte og talibanskæg! Ingen chador og tilhylning der går ud over et
spraglet pyntetørklæde!

Der må gribes radikalt ind, hvis denne fødekæde skal standses! Så skal der
sættes massivt ind med dansk kultur og her tænker jeg ikke på bajerkultur og
bumser, men om teknologi, og næstekærlighed.

Hvis fødekæden fortsætter så bliver islamiske kontrolposter til et islamisk
område på Nørrebro med bomben und granaten! Så får vi et nyt Baghdad eller
Gaza!

Vi har magten til at forhindre det! Har vi viljen?

MvH
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 03-05-09 18:13

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Gaza!
>
> Vi har magten til at forhindre det! Har vi viljen?

Hej Jens - hvad har du gang i?

M.