Har DF hjulpet noget?
Fra : Steen

Dato : 04-03-09 18:19

Nu har nazimedløberne herinde i laaang tid kæftet op om at vi skal
stemme på DF - for så bliver alting bedre.

Nu hvor de så sidder med ved bordet - er det så fedt?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-03-09 19:59

"Steen" skrev i en meddelelse

> Nu har nazimedløberne herinde i laaang tid kæftet op >om at vi skal stemme
> på DF - for så bliver alting bedre.
>
> Nu hvor de så sidder med ved bordet - er det så fedt?

Man er altså en nazimedløber når man stemmer på DF !
Det er flot ! , virkelig flot.

Vi må i det tilfælde her heller overlade styringen og beslutningerne til
Westager og co.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen

Dato : 05-03-09 17:17

On 2009-03-04 19:58:49 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> said:

> Man er altså en nazimedløber når man stemmer på DF !
> Det er flot ! , virkelig flot.

Tyv tror hver mand stjæler.
Jeg mente nogle af de skribenter (om du er blandt dem, ved du bedst
selv), der skriver under synonymer, fører en hadsk stemning....og
samtidigt opfordrer alle til at smide fremmede ud, men DF som
bannerfører

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-03-09 18:38

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> der skriver under synonymer, fører en hadsk stemning....og samtidigt
> opfordrer alle til at smide fremmede ud, men DF som bannerfører

Synes du det lyder godt at sige:

"lad os importere en million psykopater fra stenalderen ind i DK, så får vi
en masse stemmekvæg og masser af uproduktive fede job i godhedsindustrien,
og vi kan derpå smadre kapitalist- og racistsvinene en gang for alle"

Nej vel? - Sig det helst lidt mere diskret...

Mvh
Martin

Fra : Petse

Dato : 05-03-09 23:03

Den Wed, 04 Mar 2009 18:19:20 +0100 skrev Steen:

> Nu har nazimedløberne herinde i laaang tid kæftet op om at vi skal
> stemme på DF - for så bliver alting bedre.
>
> Nu hvor de så sidder med ved bordet - er det så fedt?

At kalde DF'ere for nazimedløberne er useriøs.
Men ellers vil jeg da give dig ret. DF har IKKE hjulpet noget, desværre.
Vi havde håbet på at få løst indvandreproblemet og udvisninger til de
kriminelle indvandrere.
Men desværre er det ikke lykkedes DF at holde deres valgløfter.