Våbnenes vej til Nørrebro.
Fra : Lyrik

Dato : 04-03-09 13:28

EU har forslugt sig med de østeuropæiske psykopatstater og nu har EU "ondt i
maven!"
Iskolde psykopatiske forbrydere er et af de østeuropæiske kulturelle
træk.Det var jo i de lande at man deporterede folk, fængslede og dræbte dem
i den ateistiske kommunismes navn. Man opfostrede psykopati.

Disse psykopater fylder en bils bagagerum med våben og kører igennem de åbne
indre Schengen-aftalte-grenser ind i Danmark og på Nørrebro finder de nogen
indvandrerbandemedlemmer. Her slår de bagagerummet op og viser
"herlighederne frem" .Indvandrebandens medlemmer råber begejstret:
"Jeg køber det hele!"

Markedet må være mættet, for nu kører de videre over Øresundsbroen til
Malmø, hvor Cobrabanden er ved at etablere et anneks til hovedafdelingen i
Danmark! Ifølge svensk politi.
I Danmark kan man åbenbart køre lige igennem. Men svenskerne tog en af
bilerne i går ved broen, for de er årvågne, i modsætning til det danske
politi som koncentrerer sig om pædagogik!

Hvorfor skal jeg sidde og fortælle jer det her? Hvorfor snupper politiet
ikke nogle af de biler? Jeg har ikke hørt om nogen der er snuppet før det
svenske politi snuppede en bil i går.

Vi skal ud af det EU der har udviklet sig til en folkelig plage! Så skal vi
have grensepolitiet og tolderne tilbage på plads ved den lille bitte nemme
grense vi har mod Tyskland!

Mvh
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-09 14:02

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> I Danmark kan man åbenbart køre lige igennem. Men svenskerne tog en af
> bilerne i går ved broen, for de er årvågne, i modsætning til det danske
> politi som koncentrerer sig om pædagogik!

Det er SKAT der står for al grænsekontrol her i landet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 04-03-09 14:50

> Det er SKAT der står for al grænsekontrol her i landet ...

Med en halv snes mand til 12 grænseovergange fordelt over 72 km landegrænse
..
Det taler vist for sig selv.

--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-09 15:52

hanzen <hanzen@mailmeej.dk> wrote:

> Med en halv snes mand til 12 grænseovergange fordelt over 72 km landegrænse
> .
> Det taler vist for sig selv.

Ja, men det er altså så ikke mod justitsminister Brian Mikkelsen du skal
rette skytset, men mod skatteminister Kristian Jensen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-09 14:44

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vi skal ud af det EU der har udviklet sig til en folkelig plage! Så skal
> vi have grensepolitiet og tolderne tilbage på plads ved den lille bitte

Yeah

Mvh
Martin