Tyrkiet ud af NATO?
Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-09 01:51

Er det ikke på tide at smide det latterlige muhammedanske Tyrkiet ud af
NATO, nu hvor det forlyder at der er tyrkisk veto mod Fogh i NATO - "pga"
JP's muh-tegninger.

De var komplet unyttige for USA under Irakkrigen og vi behøver ikke længere
inddæmning af Sovjet, men DERIMOD af Muhammedanien.

Og hjemsend alle muhammedanere nu, så vi undgår 5'te kolonne i den kommende
krig.

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 04-03-09 02:16

> Er det ikke på tide at smide det latterlige muhammedanske Tyrkiet ud af
> NATO, nu hvor det forlyder at der er tyrkisk veto mod Fogh i NATO - "pga"
> JP's muh-tegninger.

Tjoh:

"Turkey, a secular Muslim country that was once a fervent supporter of NATO
and an enthusiastic applicant to the European Union, has increasingly cooled
toward its American and European allies while warming toward Iran":
http://www.iht.com/articles/2006/09/06/news/poll.php

> De var komplet unyttige for USA under Irakkrigen

Jeps, og dermed er det jo så spørgsmålet, om de er troværdige NATO-partnere.

Flertallet her i kongeriget kan også fint undvære dem:

"Nearly 60 percent of Danish voters oppose Turkish membership in the
European Union":
http://jp.dk/uknews/politics/article1124496.ece

Såee.. vil tyrkerne hellere slå pjalterne sammen med de bindegale
ayatollah'er i Teheran, så lad dem endelig!

John

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 04-03-09 04:40

Martin Larsen skrev:
> Er det ikke på tide at smide det latterlige muhammedanske Tyrkiet ud af

Muligvis muhammedansk, men hvis du spørger folk i randstaterne (balkan)
omkring det gamle Osmanniske rige, var tyrkerne alt andet end latterlige.
Brutale, krigeriske, hævngerrige og blodtørstige, men bestemt ikke
latterlige.
Det var i øvrigt tyrkerne der delvist stoppede den arabiske ekspansion i
sin tid - De nægtede simpelthen at underkaste sig, og bekæmpede araberne
med næb og kløer.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-09 13:49

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det var i øvrigt tyrkerne der delvist stoppede den arabiske ekspansion i
> sin tid - De nægtede simpelthen at underkaste sig, og bekæmpede araberne

Jeg undrer mig over hvor du er i tid og rum. Er vi tilbage hos kalif
Al-Mehdi? hvor det østromerske rige endnu ikke var overtaget af
seldshukkerne?

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-09 14:02

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg undrer mig over hvor du er i tid og rum. Er vi tilbage hos kalif
> Al-Mehdi? hvor det østromerske rige endnu ikke var overtaget af

De tyrkiske seldsjukker blev faktisk slået tilbage allerede ved 1.
korstog. Det blev i stedet de osmanniske tyrker der i 1453 indtog
Konstantinopel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-03-09 14:35

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> De tyrkiske seldsjukker blev faktisk slået tilbage allerede ved 1.
> korstog. Det blev i stedet de osmanniske tyrker der i 1453 indtog
> Konstantinopel.

Ja, det var den sidste lille *rest* af det store rige der røg da.

Mvh
Martin

Fra : Kim2000

Dato : 04-03-09 08:54

> [...]
> længere inddæmning af Sovjet, men DERIMOD af Muhammedanien.
>
> Og hjemsend alle muhammedanere nu, så vi undgår 5'te kolonne i den

Hvor i alverden skal vi så udkæmpe krigen mod Mellemøsten? Vi gider ikke
have ødelagt vores egne landområder.