Mad-chauffør er rocker
Fra : P.N

Dato : 03-03-09 13:51

http://ekstrabladet.dk/112/article1134334.ece

En af Multitrans' chauffører, som er blevet truet under udbringning af mad
til de ældre på Nørrebro, er blevet anholdt. Han er nemlig rockerlærling hos
HA.

Jamen der er jo en forklaring på alt, hvorfor de flinke muslimer så ikke
skød rockeren er en anden historie.

Fra : hanzen

Dato : 03-03-09 14:21

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos HA.
>
> Jamen der er jo en forklaring på alt, hvorfor de flinke muslimer så ikke

Manden var på arbejde.
Muhamedanerne kender åbenbart ikke det udtryk
--
hilzen
hanzen

Fra : P.N

Dato : 03-03-09 14:31

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Manden var på arbejde.
> Muhamedanerne kender åbenbart ikke det udtryk
> [...]

Jamen var det ikke en HA rocker der likviderede en Bullshit rocker i Valby
imens offeret passede sit arbejde som ølkusk?.

Fra : JK

Dato : 03-03-09 20:40

> "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen var det ikke en HA rocker der likviderede en Bullshit rocker i Valby
> imens offeret passede sit arbejde som ølkusk?.

<ironi start> jo men det er jo noget andet når der ikke er perler
indblandet</ironi slut>

Fra : Malene P

Dato : 03-03-09 19:27

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Manden var på arbejde.
> Muhamedanerne kender åbenbart ikke det udtryk

Måske de fremmede har forvekslet Multitrans' logo med ?????? .

Malene P

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-03-09 22:28

On Tue, 3 Mar 2009 13:51:27 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>HA.
>
>Jamen der er jo en forklaring på alt, hvorfor de flinke muslimer så ikke

Så sygeplejersker og andet sundhedspersonale er også under oplæring hos HA?
http://jp.dk/indland/article1619859.ece

--

-JN-

Fra : P.N

Dato : 03-03-09 23:45

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Så sygeplejersker og andet sundhedspersonale er også under oplæring hos
> HA?
>
> -JN-

Jamen det kender vi jo fra Israel at ambulancer kører med våben og
terrorister .

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 00:34

On Tue, 3 Mar 2009 23:44:35 +0100, P.N wrote:

> Jamen det kender vi jo fra Israel at ambulancer kører med våben og
> terrorister .

Da kun hvis du betragter Gaza som en del af Israel, for det er jo der de
muslimske terrorister fører sig frem.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-03-09 06:59

Steen A.Thomsen <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> wrote:

> Da kun hvis du betragter Gaza som en del af Israel, for det er jo der de
> muslimske terrorister fører sig frem.

Det er kun Røde Halvmåne-ambulancer der kører med våben mv. ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : *@*

Dato : 04-03-09 14:29

On Wed, 4 Mar 2009 06:59:28 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Det er kun Røde Halvmåne-ambulancer der kører med våben mv. ...

OG FN-ambulancer på vestbredden og Gaza

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 15:33

On Wed, 04 Mar 2009 14:28:46 +0100, *@* wrote:

> OG FN-ambulancer på vestbredden og Gaza

Det var DEM jeg tænkte på.

Fra : P.N

Dato : 04-03-09 16:41

"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
> On Wed, 4 Mar 2009 06:59:28 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)

> OG FN-ambulancer på vestbredden og Gaza

Ja og beviserne for disse latterlige påstande hvor er de???

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 19:12

On Wed, 4 Mar 2009 16:41:15 +0100, P.N wrote:

> Ja og beviserne for disse latterlige påstande hvor er de???

http://www.youtube.com/watch?v=1Y3BWYiLvn8
http://www.youtube.com/watch?v=7Xyp1eP7uTs&feature=PlayList&p=979AB813D4F4092D&playnext=1&index=10

Og der er massevis af andre beviser (de 2 links var bare hvad der var på
første side i en simpel søgning).

Her er f.eks. et bevis på at Hamas-terrorister bruger en skole til
affyringssted for deres morterer.

http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Fra : hanzen

Dato : 04-03-09 19:35

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1slw0baeu3k2r$.15vj1unbte5hl$.dlg@40tude.net...

> [...]
> første side i en simpel søgning).
>
> Her er f.eks. et bevis på at Hamas-terrorister bruger en skole til

og lige en mere

http://www.youtube.com/watch?v=JY50cktUKbA

selvom PerkerNaren nok ikke fatter noget.
--
hilzen
hanzen

Fra : P.N

Dato : 04-03-09 20:13

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1slw0baeu3k2r$.15vj1unbte5hl$.dlg@40tude.net...

> http://www.youtube.com/watch?v=1Y3BWYiLvn8

1. Jamen den video viser blot en gruppe jødiske bosættere der kører på
hospitalet med såret mand.
2. Anyway hvem som helst kan male røde kors på en varebil og filme det.

> http://www.youtube.com/watch?v=7Xyp1eP7uTs&feature=PlayList&p=979AB813D4F4092D&playnext=1&index=10

Ambulancen er af den slags man ser overalt i Israel og hvem somhelst kan
male et røde halvmåne på jødebilen.
Det her jødepropaganda er lavet for at retfærdiggøre at jøderne helt
systematisk bruger FN og røde kors som skydeskiver. Det er jo end ikke
palæstinænserne de pisser på det er røde kors og FN. Det samme FN som gav
smovserne deres eget land.

> Her er f.eks. et bevis på at Hamas-terrorister bruger en skole til
> affyringssted for deres morterer.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zmXXUOs27lI

Bevis nej nu må jeg grine. På filmen påstås det at de rammer ind i Israel
med de der morterer, poblemet er blot at de der nytårs raketter kan knap og
nok ramme de nærmeste byer og så er påstanden om at morterer sku ramme
absurd.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 21:42

On Wed, 4 Mar 2009 20:12:34 +0100, P.N wrote:

> 1. Jamen den video viser blot en gruppe jødiske bosættere der kører på
> hospitalet med såret mand.

Er du blind ?

> 2. Anyway hvem som helst kan male røde kors på en varebil og filme det.

Også de små FN-flag på taget er måske falske.

Du er BÅDE blind OG faktaresistent.

> [...]
> systematisk bruger FN og røde kors som skydeskiver. Det er jo end ikke
> palæstinænserne de pisser på det er røde kors og FN. Det samme FN som gav

Du er simpelthen dummere end en våd badebro i november.

> [...]
> nok ramme de nærmeste byer og så er påstanden om at morterer sku ramme

Kan du virkelig ikke læse en simpel dansk sætning.?

Jeg skrev at Hamas-terroristerne brugte en skole som affyringssted og ikke
en skid om at de ramte noget.

Bortset fra det så er mortergranater IKKE raketter, men er til gengæld
meget mere præcise (jeg har selv skudt med morter ved cirkus-mili i gamle
dage), selvom de ikke har så stor sprængkraft.

Fra : *@*

Dato : 04-03-09 20:17

On Wed, 4 Mar 2009 16:41:15 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Ja og beviserne for disse latterlige påstande hvor er de???

de er bragt i denne gruppe indtil flere gange,

at DU ikke enten kan eller vil følge med er dit problem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/