Officer i US Army dømt for drab på irakisk~
Fra : Jens Bruun

Dato : 01-03-09 12:27

http://ekstrabladet.dk/112/article1133116.ece

Jeg troede, det hed "ét skud i hovedet og to i brystet"? Manden var
tydeligvis ude af balance, og har endnu mere tydeligvis handlet i
selvforsvar.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bent Laursen

Dato : 01-03-09 13:05

> [...]
>
> Jeg troede, det hed "ét skud i hovedet og to i brystet"? Manden var
> tydeligvis ude af balance, og har endnu mere tydeligvis handlet i

Anklagemyndigheden i sagen konkluderede, at offeret, Ali Mansour Mohammed
var forsvarsløs.
Undskyld men lyder det som selvforsvar. Bliver du taget at stjæle en taske
fra en gammel dame hævder du så også at det var selvforsvar.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-03-09 13:30

"Bent Laursen" <bla@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Undskyld men lyder det som selvforsvar. Bliver du taget at stjæle en
> taske fra en gammel dame hævder du så også at det var selvforsvar.

Du må forstå, "P.N.", "Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole
Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen",
"Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson",
"Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen", Hermann von
Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og
tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron Berg",?"Marianne
Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe",
"John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik
Lortebruun", "Jens Bruun", "Johnny Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard",
"Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen",
"Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage
Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen", "Georg Hansen", "Paul Benson",
"Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen" m.fl., at din
personlighedsforstyrrelse hindrer dig i at genkende ironi og sarkasme.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 01-03-09 13:10

> http://ekstrabladet.dk/112/article1133116.ece
>
> Jeg troede, det hed "ét skud i hovedet og to i brystet"? Manden var
> tydeligvis ude af balance, og har endnu mere tydeligvis handlet i
> selvforsvar.

Så han følte sig tvunget til at skyde man både i hovedet og i brystet og
derefter kaste en håndgranat mod manden, altsammen i selvforsvar...
Arrrrghhh, holder den nu også helt i byretten?

Næh, det her beviser bare at amerikanske soldater ikke "myder løs" i Irak,
men tværtimod at man undersøger hver eneste gang der bruges magt - præcis
som man også gør det med danske soldater.