Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Papirkopier fra digitalbilleder
Fra : Per

Dato : 29-07-01 08:47

Er der nogen der kender en god fotohandler der laver kopier taget med
digitalkamera til en rimelig pris? Er der ikke noget med et startgebyr i
visse forretninger?

MVH

--
Per Kildeager

Fra : Martin Koch

Dato : 29-07-01 08:59

On Sun, 29 Jul 2001 09:46:44 +0200, "Per" <karper@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Er der nogen der kender en god fotohandler der laver kopier taget med
>digitalkamera til en rimelig pris? Er der ikke noget med et startgebyr i
>visse forretninger?

Jo I de fleste er der. Jeg har dog taget chancen og prøvet med 2
billeder hos Japan Photo (www.japanphoto.dk) for at se hvor godt de
kan gøre det. Der er nemlig ingen startgebyr og priserne ligger på kr.
2,50 for et 10x15 - og kr. 15,00 for 20x30.

Du uploader de billeder du skal ha' fremkaldt og kan hente dem 3-4
dage senere i den Japan Photo forretning du selv vælger de skal ligge
klar i.

Mvh,
Martin

Fra : JK

Dato : 30-07-01 13:07

www.opasia.dk og www.photocare.dk

JK

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-07-01 09:36

Jeg har prøvet Merlins løsning, og resultatet blev nogle nogle SÆRDELES
farvemættede kopier (det var med andre ord for meget).
Jeg er pt. ved at prøve A-photos' løsning.

/Søren

Fra : Martin Damgård

Dato : 31-07-01 22:21

Hej Per!

PhotoTeam er ret OK - både med kvalitet og pris!

MVH
Martin Damgård