Forstår danskere der selv prøver at
Fra : Petse

Dato : 27-02-09 22:35

Vi høre hver dag om, at udlændinge fra de muslimske lande får latterlige
lave domme for groft vold og voldtægt og ikke en eneste af dem, bliver
udvist.

Kan sgu godt forstå at enkelte danskere ude på den yderste højrefløj,
selv prøver at gøre noget ved problemet. Politikkerne gør det jo ikke.

Fra : /Peter

Dato : 27-02-09 22:45

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan sgu godt forstå at enkelte danskere ude på den yderste højrefløj,
> selv prøver at gøre noget ved problemet. Politikkerne gør det jo ikke.

Hvad gør de -danskerne?
Æder pizza og spiller PC-spil?

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-02-09 03:14

/Peter skrev:
> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad gør de -danskerne?
> Æder pizza og spiller PC-spil?

Jada...

Husker en udsendelse på TV, vistnok Poul Hammerichs "Danmarkskrønike",
hvor tyske soldater fik fremvist en informationsfilm på krigsskibene der
var på vej til danmark d. 9 april.

"Danskeren er godmodig. Så længe han får sin mad er han glad og let at
stille tilfreds"

Et andet sted læste jeg at da tyske krigsskibe lagde til ved langelinie
den 9. april, myldrede nysgerrige danskere ned på kajen for at se hvad
der var på færde, og klokken halv seks gik de allesammen hjem, for der
var aftensmaden serveret.

Jovist, PC-spil og pizza! den danske folkesjæl udtrykt i få men rammende
ord.

- cep

Fra : Lyrik

Dato : 27-02-09 23:04

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan sgu godt forstå at enkelte danskere ude på den yderste højrefløj,
> selv prøver at gøre noget ved problemet. Politikkerne gør det jo ikke.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det vil snart blive forhindret! Ingen er så gode til selvmord som
protestanter! De kan ikke overgås i selvudslettelse! Der er to parter i
bandekonflikten.:
Rokkerne i deres rokkerborge.
Indvandrerbanderne i deres lejligheder.

Befolkningen kan se rokkerborgene, men de kan ikke se bande-lejlighederne!

Nu foreslår befolkningen i gaderne, at rokkerborgene skal væk og forbydes i
byer. Hvad bliver så tilbage? Indvandrerbanderne i lejlighederne!
Man fjerner -den ene part!
SÃ¥ kan den anden part uhindret regere!

Hvis "Libanon" bliver gentaget, så bliver deres første plan at pisse
territorie af-sikkert Blågårds Plads og Sct Hans Torv-kvartererne. Senere
hele Nørrebro.
Så vil de indføre kontrolposter der visiterer folk. Når de får mod nok og
magt nok, så vil ikkemuslimer blive hevet ud af biler og henrettet på åben
gade. De skal ikke vise sig i vores bydel! Derefter vil institutioner og
bygninger, kirker,- blive jævnet med jorden og så kommer kravet på deling af
regeringsmagten. Ganske ligesom i Libanon.
Same procedure as every Year, de er ikke så gode til at få nye ideer.

Lad mig lige fortælle om Israels tilblivelse.
De flittige jøder flokkedes i "Det engelske mandat Palæstina" som det hed.
Der købte de sumpe og ørken for meget guld og blev populære hos deres
arabiske naboer som solgte den værdiløse jord.
Så udstædte mullahen i Jerusalem en fatwa imod jøderne og deres arabiske
naboer som godt kunne lide at sælge jord til dem.

Han opildnede til jihad imod både naboerne og jøderne!-Hvad gjorde
englænderne? De lavede rassiaer imod jøderne og kun jøderne og fjernede
deres få våben. Men de afvæbnede ikke araberne!!
Så angreb araberne de afvæbnede jøder!
Disse flygtede til den engelske garnision for at søge tilflugt!
Men englænderne låste dørene for dem! De låste jøderne ude!!

Derpå mistede jøderne troen på at englænderne -protestanterne-anglikanerne,
ville beskytte dem! de bevæbnede sig og smed filistinenserne ud og de havde
endda magt til også at smide englænderne ud!!
Hvor ved jeg det fra? Fra en kristen filistinensers bog der beskrev det!

Der er heller ingen der vil beskytte os imod jihad! Vi er blevet afvæbnet
helt ned til en syvcentimeters lommekniv, mens indvandrene skyder med pistol
så tit det passer dem!

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-02-09 00:02

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> af regeringsmagten. Ganske ligesom i Libanon.
> Same procedure as every Year, de er ikke så gode til at få nye ideer.

Det lyder desværre ikke urealistisk. - Måske allerede indenfor en håndfuld
Ã¥r.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 01-03-09 09:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det lyder desværre ikke urealistisk. - Måske allerede indenfor en håndfuld
> år.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det begyndte allerede i dag Martin! En sagesløs bilist blev skudt i sin bil
på Nørrebro og forsøgt henrettet. Han blev ikke engang hevet ud af bilen.
Han blev udpeget som offer fordi hans GPS ikke kunne finde ud af
trafikomlægningerne.

MvH
Jens

Fra : Poul E Hansen

Dato : 28-02-09 14:53

On 27 Feb., 23:03, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:

> [...]
>
> Nu foreslår befolkningen i gaderne, at rokkerborgene skal væk og forbydes i
> byer. Hvad bliver så tilbage? Indvandrerbanderne i lejlighederne!

Ja,nogle foreslår det sikkert. Med til historierne, hører ønsket hos
flere politikere om at udlændinge med ulovlige skydevåben skal
udvises.

http://www.berlingske.dk/article/20080324/danmark/703240043/

Fra : Petse

Dato : 28-02-09 02:39

Den Sat, 28 Feb 2009 00:01:48 +0100 skrev Martin Larsen:

> Det lyder desværre ikke urealistisk. - Måske allerede indenfor en
> håndfuld år.
>
> Mvh
> Martin

Her er 2 eksempler.

En muslim overfalder en dansker. Straf: Et par måneder.
En dansker overfalder en muslim. Straf: Et par år.

Hvorfor skal danskeren have en større straf end muslimen?
Fordi danskeren er racist og så er det racistisk vold.

Fra : Petse

Dato : 28-02-09 12:39

Den Sat, 28 Feb 2009 09:08:35 +0100 skrev /Peter:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er fordi racisme bliver misforstået herhjemme, det er muhamedanerne
> der udøver racisme - globalt!

Præsis, men sådan som racismen bliver misforstået i dag, er det kun folk
i de vestlige lande der kan være racister. Muhamedanere kan ikke være
racister.

Fra : Petse

Dato : 28-02-09 21:49

Den Sat, 28 Feb 2009 15:22:56 +0100 skrev Kim Larsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikke noget bavl. Forhold dig dog til virkeligheden, mand, i stedet for
> det der racistiske snot.

Det er virkelighed og det er racistisk.
Danskerne får en højrere straf end muslimerne. Her er det danskerne der
bliver udsat for racisme, af en Dansk domstol.

Fra : Petse

Dato : 28-02-09 21:57

Den Sat, 28 Feb 2009 21:52:18 +0100 skrev Kim Larsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Links ?

Du kan bare kigge på Malene P's links. Så får du virkeligheden.

Fra : Petse

Dato : 01-03-09 08:00

Den Sat, 28 Feb 2009 23:53:28 +0100 skrev *@*:

> det Petse beskriver ER virkeligheden
>

> eller du kan måske forklare hvorfor en balter som begår lommetyveri
> udvises
>
> mens en muhamedaner af mellemøstlig oprindelse som overtræder våbenloven
> ikke udvises

Og vi venter spændt på svar fra Kimsebassen.

Fra : Petse

Dato : 01-03-09 14:09

Den Sun, 01 Mar 2009 09:01:23 +0100 skrev Kim Larsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Malene P er velanbragt i mit kill-filter for tid og evighed sammen med
> Bo Warming og andre højrerabiate skvadderhoveder. I stedet for hele
> tiden at bruge tudefjæs-begreber som "Troll" og "netkook", ryger de blot
> i filteret een efter een når de i tilstrækkelig lang tid har kandideret
> til det.

Ja, så er det jo klart at du ikke ser virkeligheden. Hvis du fjerner
Malene P fra dit kill-filter, så kunne du se hendes links til
virkeligheden.
Men hun er måske i dit filter, fordi hun linker til virkeligheden?

Fra : Petse

Dato : 01-03-09 14:11

Den Sun, 01 Mar 2009 09:02:49 +0100 skrev Kim Larsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Og jeg venter på disse her virkelighedsnære links (*FNIS*)

Dem har du fået masser af, fra andre i gruppen. Behøves vil ikke at
gentage linkene.
Prøv at få Malene P. ud af dit filter. Hun sender masser af links til
virkeligheden.

Fra : Petse

Dato : 01-03-09 14:12

Den Sun, 01 Mar 2009 09:14:39 +0100 skrev N_B_DK:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20710050.html?rss
>
> http://www.berlingske.dk/article/20081229/danmark/812290364/
>
> Men en gruppevoldtægt er ikke alvorligt nok....

Ikke når det bare går ud over en dansker.
Du skulle bare høre Kimse, hvis det var danskere der massevoldtog en
muslim.