Jødisk lek og morro
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-02-09 20:34

- Willoch er rasist og viser jødehat når han presterer å si på norsk radio
at vi ikke kan stole på Obama og hans administrasjon fordi han har en jødisk
stabssjef. Det oppfattet jeg som antisemittisk, og dessuten rasisistisk,
fordi han sier at fordi Obama er svart, kan han la seg manipulere. Det var
det som tippet det over for meg. Jeg trodde ikke det jeg hørte, sier Levin.
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2867223.ece

Det tippet helt over for Mona Levin når Willoch sa at svarte lar seg lett
manipulere, enda han ikke sa det...

Jødisk lek og morro. Later som man er litt sint og indignert.

«Jeg vil også benytte anledningen til å minnes alle de milliarder av lopper
og flatlus som mistet livet i tyske gasskamre, uten å ha gjort noe annet
galt enn å slå seg ned på personer av jødisk opphav», sa Jespersen til
norske TV-seere for å minne oss om denne bløffen.
http://www.dagsavisen.no/innenriks/article383641.ece

Det sitter kanskje noen nynazister og ytterliggående muslimer der ute nå,
som blir våte i skrittet og tenker at: "Nå har vi fått Otto med på laget"
Glem det! Med tanke på at man må skrape sammen en 30-40 av dere for å oppnå
en iq som er på høyden med vettet til en gjennomsnittelig jøde, tror jeg
dessverre ikke vi blir bestevenner med det første.
http://www.dagbladet.no/2009/02/24/kultur/tv_og_medier/otto_jespersen/tv_2/pfu/5013236/

Jødiske Eric Hufschmid:
The Jews are involved in lots of crime, but the reason they are so
successful is because they are smart.

Even when they get caught, they figure out how to trick the stupid people
into letting them get away with their crime. They got caught in 1946 when
they bombed the King David Hotel, and they tricked the stupid British into
letting them get away with it.

They get caught in 1967 when they bombed the US Navy ship, and they tricked
the stupid Americans into letting them get away with it.

They outsmart everybody.
http://home.chello.no/liberal

--
Trond Halvorsen

Fra : pelle thomsen

Dato : 27-02-09 21:58

Morsomt å lese en som så til de grader hjelpesløst
er underlagt sine ekstreme mindreverdighetskomplekser.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 27-02-09 14:18

On 27 Feb, 21:58, pelle thomsen <n...@domain.invalid> wrote:
> Morsomt å lese en som så til de grader hjelpesløst
> er underlagt sine ekstreme mindreverdighetskomplekser.

Er du sikker på at han har mindreverdighetskomplekser? At ikke han
rett og slett er
mindreverdig?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-02-09 23:15

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> wrote in message

>Er du sikker på at han har mindreverdighetskomplekser? At ikke han
>rett og slett er mindreverdig?

Er jødene tomme? Ho ho.

Denierbud er liksom en "Holocaust denier". Sobe irettesetter ham:

]Men unnskyld meg... Stammer ikke disse krympede hodene fra den
Sør-Amerikanske regnskogen???
http://www.youtube.com/watch?v=EnShHYyCFWY

En dobbel dør er mer sannsynlig

sobe:
We look at clip number 6 of the "One Third of the Holocaust" movie and find
it odd that denierbud suggests that there should be double doors at the
entrance to the building. Why this is necessary denierbud doesn't explain.
Denierbud's suggestions are poor and not thought out well, which betrays
comments that say that denierbud has "debunked" the "Holohoax".
http://www.youtube.com/watch?v=VixADqCEsdg

Menn brenner ikke, men feite kvinner brenner godt...
http://www.youtube.com/watch?v=riVVjJB7DRo

Hadde jødene like brede skuldre som velforede amerikanske menn?
http://www.youtube.com/watch?v=XqLqz3dpFOA

Hvor mange jøder er det plass til per kubikkmeter?
http://www.youtube.com/watch?v=TOH7CEwW6tY

Var det bensineksos eller dieseleksos som tok livet av jødene?

Med tanke på at de fleste som tar selvmord med eksos bruker bensineksos, så
var det nok det naziene brukte også...
http://www.youtube.com/watch?v=nTmH06jfJ9s

Uansett hvem du velger å være mest enig med av disse to skrullingene, så
velger du en jøde.

Ernst Zündel has done extensive research into the theory that UFOs are
really Nazi airships flying reconaissance missions from a secret base at or
near the South Pole.

http://www.nizkor.org/hweb/people/z/zundel-ernst/flying-saucers/

Nok en skrullete jøde.

http://www.youtube.com/watch?v=_y9eg0KX7-I

Ernst Zundel, med hjelmen på, sier han beundrer Hitler og mener at det ikke
er noen jødisk konspirasjon.

Den jødiske reporteren har selvfølgelig sett ovnene og de overlevende...

--
Trond Halvorsen

Fra : pelle thomsen

Dato : 28-02-09 02:20

Trond Halvorsen skrev:

> Er jødene tomme? Ho ho.

Hvilken retorisk brillians vi er vitne til her.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 12:12

"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> wrote in message

> Hvilken retorisk brillians vi er vitne til her.

Nettopp. lol.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 12:26

Jewish Student Admits faking Hate Crime
http://www.youtube.com/watch?v=tJCcjIpbs58

Considering that George Bush, John Kerry and Ron Paul are all Jews
pretending to be political enemies, that Jewish Silverstein was the target
and the perpetrator on 9/11, that all the Jewish media are covering it up,
that all the Jews of the world are covering up that Holocaust is a total
hoax, that the Jews are laughing at us for believing it, this news story can
be considered to be a set-up. It's propaganda.

It strengthens the Holocaust lie and give the impression that Jews have
strong feelings connected to this.
---------------

Lasher:
This is just another in a long line of Jewish-perpetrated hoaxes designed to
cause sympathy for the Jews and hatred for their detractors, by creating
these false-flag incidents. Typical kike perfidy.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 12:57

"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> wrote in message

> Hvilken retorisk brillians vi er vitne til her.

Ikke verst at du har endret tittelen til noe som passer ditt innlegg
bedre... :)

--
Trond Halvorsen

Fra : pelle thomsen

Dato : 28-02-09 16:19

Trond Halvorsen skrev:
> "pelle thomsen" <noen@domain.invalid> wrote in message

> Ikke verst at du har endret tittelen til noe som passer ditt innlegg
> bedre... :)

Og etter 3 kvarter, gikk det et lys opp for retarden.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 01-03-09 13:30

"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> wrote in message

> Hvilken retorisk brillians vi er vitne til her.

"Er du sikker på at han har mindreverdighetskomplekser? At ikke han rett og
slett er mindreverdig?"

Sånne kommentarer som dette er ikke annet enn barnslig.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 01:04

> Morsomt å lese en som så til de grader hjelpesløst
> er underlagt sine ekstreme mindreverdighetskomplekser.

Jødene har en tendens til å blotte seg foran meg når jeg snakker om dem.

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 28-02-09 01:09

Trond Halvorsen skrev:

> Jødene har en tendens til å blotte seg foran meg når jeg snakker om
> dem.

Vänligen dra åt helvete.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 01:40

"Marcus Strömberg" <m9370@abc.se> wrote in message

> Vänligen dra åt helvete.

Uff, så sint du var da. LOL!

--
Trond Halvorsen

Fra : pelle thomsen

Dato : 28-02-09 02:32

Trond Halvorsen skrev:

> Jødene har en tendens til å blotte seg foran meg når jeg snakker om dem.

Ja det tror du nok, men mest av alt er du vel bare redd,
stakkars. Snart får du nok ikke sove, de eter nok opp det
lille du har der oppe. Og til slutt får de tak i deg !

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 12:10

> Ja det tror du nok,

Jeg ser jo det.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-02-09 12:41

David Irving sent to Jail for Holocaust Denial

Was he beaten by Zionists for exposing the HoloHoax?
Or just another Useful Idiot for the Zionists?

Before you worry about being arrested, consider that his arrest is yet
another deception to frighten the Goyim.
The Holocaust is the primary tool the Zionists have to manipulate Goyim
emotions, so expect them to protect it at all costs!

The Zionists don't want us to discuss the Holocaust, and one method to stop
discussions is to frighten the Gullible Goyim into thinking that they will
go to jail if they talk about it.
http://www.erichufschmid.net/HoloHoax/DavidIrvingHoax.html

Jødiske Eric Hufschmid vet selvsagt at Irving er en jøde og at Sionisme er
en avsporing.

Hvis Sionister ville at vi skulle synes synd på Sionister og gi dem
beskyttelse, så hadde de vel sagt at 6 mill Sionister ble gasset. Men
bløffen dreier seg om jøder.

--
Trond Halvorsen

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 28-02-09 17:20

pelle thomsen skrev:

> Ja det tror du nok, men mest av alt er du vel bare redd,
> stakkars. Snart får du nok ikke sove, de eter nok opp det
> lille du har der oppe. Og til slutt får de tak i deg !

Han är uppenbart så besatt av frälsariver att Israel vore världens bästa
plats för puckot Trond.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 01-03-09 13:21

> Han är uppenbart så besatt av frälsariver att Israel vore världens bästa
> plats för puckot Trond.

Dere babler fælt og virker litt irriterte. "Dra til helvete. Han som skriver
er syk, er mindreverdig og får sikkert ikke sove, og bla bla bla..."

Alt for å spore vekk fra hva som sto i toppinnlegget, virker det som.

IslamInEurope:

Trond, BigShaker, I think there's a misunderstanding here, but maybe Trond
can explain better.

Trond started by posting a theory that Larry Silverstein built the Pentagon
(?!) and that he was a mass-murderer (?!). Then he posted a list of Jewish
businessmen and say that's the reason for the 'cover-up'. If I understand
correctly - he claims it's a Jewish conspiracy, and Fox News is part of the
cover-up by bringing a stupid story. Unlike the really 'intelligent' story
about a Jew 'fooling America by building a building that symbolizes evil'.
Stupid Americans. And here they thought the attack on the Pentagon was Osama
bin-Laden's plan, just because he claimed responsibility and Muslims
world-wide celebrated.

Bin-Laden threatened Norway directly, Trond, is that a Jewish plot too?
----------------------

TrondH:

9/17:
"I stress that I have not carried out this act, which appears to have been
carried out by individuals with their own motivation."
http://web.dailycamera.com/news/terror/sept01/17abin.html

9/28:
"I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in
the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had
no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent
women, children and other humans as an appreciable act. Islam strictly
forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a
practice is forbidden even in the course of a battle. It is the United
States, which is perpetrating every maltreatment on women, children and
common people "
http://www.public-action.com/911/oblintrv.html

FBI-Laden, 12/13:
"We calculated in advance the number of casualties from the enemy, who would
be killed based on the position of the tower. We calculated that the floors
that would be hit would be three or four floors. I was the most optimistic
of them all."

"Due to my experience in this field, I was thinking that the fire from the
gas in the plane would melt the iron structure of the building and collapse
the area where the plane hit and all the floors above it only. This is all
that we had hoped for."
http://www.npr.org/news/specials/response/investigation/011213.binladen.transcript.html

This last Laden knew exactly how many were working at the top floors at that
specific time. He had calculated the casualties in advance. Due to his
experience in miracles and because he had read parts of the official script
before it was released, he thought that the jetfuel would make the top
floors disappear.

But his experience was not good enough and he should have read the whole
script, and his calculations were a waste of time...
----------------------

TrondH:

"Larry Silverstein built the Pentagon (?!) "

No, I din't say that, and I'm pretty sure you know that :)
----------------------

IslamInEurope:

You're right.

I just assumed there was a connection between the beginning and end of your
comment. So, I'm glad you 'proved' that Osama bin-Laden 'only' meant to
destroy a few floors, and I suppose the attack on the building by Muslims a
few years earlier was just a 'joke' too. Good for you.

So, Osama bin-Laden didn't attack the buildings, Silverstein was a
mass-murderer and Eliphas Levi was Jewish. And you can 'prove' that by
quoting Bin-Laden who first said he didn't mean to destroy so much and then
said he didn't do it?!

Please take your Jew-hating paranoia elsewhere, thank you.
----------------------

TrondH:

You just proved that you pretend you don't understand anything. No one is as
dense as you pretend to be :)
----------------------

IslamInEurope:

I'm sorry I actually look up facts.
----------------------

TrondH:

Yeah, any sane person would see that the 2 first Laden-interviews seem
realistic, while the last one, which was on a tape that FBI discovered, was
quite ridiculous :)
http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif
----------------------

IslamInEurope:

Wow, you quoted a Jew to prove your point. You must be right, then.
----------------------

TrondH:

If you reply to the correct post you would make sense.
http://islamineurope.blogspot.com/2009/02/oslo-imam-blames-911-on-us-in-college.html

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 28-02-09 21:09

"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> skrev i melding

> Ja det tror du nok, men mest av alt er du vel bare redd,
> stakkars. Snart får du nok ikke sove, de eter nok opp det
> lille du har der oppe. Og til slutt får de tak i deg !

Snakker du om satanistene som eter opp folks åndelige legemer?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : pelle thomsen

Dato : 28-02-09 22:32

Terje Henriksen skrev:

> Snakker du om satanistene som eter opp folks åndelige legemer?

Nå må du skjerpe deg og slutte med å sause rundt med det religiøse
våset ditt Terje, du har ikke godt av det.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 01-03-09 13:33

> [...]

"Ja det tror du nok, men mest av alt er du vel bare redd, stakkars. Snart
får du nok ikke sove, de eter nok opp det lille du har der oppe. Og til

Akkurat som du er den rette til å be andre slutte å snakke vås...

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 01-03-09 21:11

"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> skrev i melding

> Nå må du skjerpe deg og slutte med å sause rundt med det religiøse våset
> ditt Terje, du har ikke godt av det.

Unnskyld meg, men det var jo du som begynte å snakke om å ete opp hjerner.
Jeg ville bare vite hvem du mente som gjorde det.

--
Terje Henriksen
Kirkenes