Han, hun, haven og pengene......
Fra : Malene P

Dato : 25-02-09 20:31

.... nogen der ved, hvem der betalte for den flotte nye have, Annette Heick
så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens TV2? TV2
mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom pengene
fra?????????????????

Malene P

Fra : Kaj

Dato : 25-02-09 20:38

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens TV2? TV2
> mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom pengene

Tja de kommer vel fra TV2's reklameindtægter og sponsorer.
De får jo ikke licensmidler.

Og ideen til programmet er tyvstjålet fra DR.

Så alt i alt koster det ikke dig eller mig noget. Heldigvis

Kaj

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 25-02-09 20:38

Malene P sendte dette med sin computer:
> [...]
> så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens TV2? TV2
> mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom pengene

Fra de reklamer der blev sendt lige før og lige efter.
Kai

Fra : Malene P

Dato : 25-02-09 20:52

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse
> Malene P sendte dette med sin computer:
Heick

> Fra de reklamer der blev sendt lige før og lige efter.
> Kai

Dejligt for Zahra, Wajdi og Heick.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 25-02-09 20:40

Malene P wrote:
> [...]
> Heick så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens
> TV2? TV2 mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom

Spørg TV2.

Dit spørgsmål er off topic i denne gruppe.

FUT dk.admin.netikette.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-02-09 21:14

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Dit spørgsmål er off topic i denne gruppe.
>
> FUT dk.admin.netikette.

Al den stund du har forsøgt at få skovlen under Marlene
må da snart tælles i år , og altid med beskyldninger om off topic og at
fremmedehad hører hjemme andetsteds.

Og så futter du på et ugebladsspørgsmål om TV 2 Annette Heick og to meget
lidt Dansk lydende navne Zaha og Wajdi.

Hvem behøver TV2 når nu underholdningen er lige her.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Thomas M

Dato : 26-02-09 14:08

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> meget lidt Dansk lydende navne Zaha og Wajdi.
>
> Hvem behøver TV2 når nu underholdningen er lige her.

LOL Michael Meidahl Jensen.

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-09 21:36

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens TV2? TV2
> mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom pengene
....og hhvis der havde været hr og fru Hansen der havde fået flot ny have ?
Havde du så også skrevet det indlæg ?

Fra : Thomas M

Dato : 26-02-09 14:09

Peter Heide wrote:

> ...og hhvis der havde været hr og fru Hansen der havde fået flot ny
> have ? Havde du så også skrevet det indlæg ?

Det havde hun naturligvis ikke.

Det giver sig selv.

Fra : Frank

Dato : 26-02-09 14:51

Hej

> [...]
> så flot og selvpromoverende gav til Zahra og Wajdi i aftenens TV2? TV2
> mangler vist penge -i modsætning til Annette Heick. Hvor kom pengene

Fra TV2's kasse - de får så en ½-times tude-tv.

Men.... hvor er den politiske vinkel?

Mvh
Frank