Mor sætter ild på datters godtende
Fra : Rune

Dato : 25-02-09 15:43

Hun burde gives en medalje for effektiv skadedyrsbekæmpelse:

http://beeqube.com/article/mother
Mother sets fire to her daughter's gloating rapist

A Spanish mother has taken revenge on the man who raped her 13-year-old
daughter at knifepoint by dousing him in petrol and setting him alight.
He died of his injuries in hospital on Friday.

Antonio Cosme Velasco Soriano, 69, had been sent to jail for nine years
in 1998, but was let out on a three-day pass and returned to his home
town of Benejúzar, 30 miles south of Alicante, on the Costa Blanca.

While there, he passed his victim's mother in the street and allegedly
taunted her about the attack. He is said to have called out "How's your
daughter?", before heading into a crowded bar.

Shortly after, the woman walked into the bar, poured a bottle of petrol
over Soriano and lit a match. She watched as the flames engulfed him,
before walking out.

Fra : kk

Dato : 25-02-09 17:34

"Rune" <rune@slam.slam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Shortly after, the woman walked into the bar, poured a bottle of petrol
> over Soriano and lit a match. She watched as the flames engulfed him,

Uden, på nogen måde, at gå ind for selvtægt, kan man godt fatte sympati for
denne moders handlekraft og intentioner.
mvh
kk

Fra : Snuden

Dato : 25-02-09 17:49

On Wed, 25 Feb 2009 17:33:30 +0100, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

>"Rune" <rune@slam.slam> skrev i en meddelelse

>Uden, på nogen måde, at gå ind for selvtægt, kan man godt fatte sympati for
>denne moders handlekraft og intentioner.
>mvh

Jow - så kan han sq lære det kan han..
--
Snuden

Fra : kk

Dato : 25-02-09 17:57

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Snuden
>
> "I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Sådan Snuden, det var meget bedre end det jeg sagde!
mvh
kk

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-09 15:08

Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> Jow - så kan han sq lære det kan han..

Lære og lære? Han kommer i hvert fald ikke til at gentage forbrydelsen,
idet selvtægten kostede ham livet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Snuden

Dato : 26-02-09 23:14

On Thu, 26 Feb 2009 15:07:59 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Lære og lære? Han kommer i hvert fald ikke til at gentage forbrydelsen,
>idet selvtægten kostede ham livet ...

Ikke noget stort tab.
--
Snuden

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-09 06:48

Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> Ikke noget stort tab.

Måske ikke, men moderen kommer i hvert fald i fængsel - og jeg kan
konstatere at en del herinde ikke har det store kærlighedsforhold til
retssamfundet.

Fra : Snuden

Dato : 27-02-09 10:49

On Fri, 27 Feb 2009 06:48:20 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Måske ikke, men moderen kommer i hvert fald i fængsel

Desværre - hun burde have en medalje i stedet.

> - og jeg kan
>konstatere at en del herinde ikke har det store kærlighedsforhold til
>retssamfundet.

I vores såkaldte "retssamfund" tages der ofte mere hensyn til
gerningsmanden end den forurettede. Du har ret i, at det er jeg træt
af. Især voldtægtsforbrydere har *ingen* rettigheder i min bog. Jeg
ved godt det ikke er en populær eller politisk korrekt holdning, og
jeg er helt ligeglad :)
--
Snuden