Polen søger støtte til dødslejr
Fra : P.N

Dato : 24-02-09 17:26

http://www.berlingske.dk/article/20090224/politik/902240465/

Det er ikke fordi at jeg betvivler holocaust, men ærligt talt burde vi ikke
se at komme videre, har vi ikke tærsket længe nok på den pølsepind.

Fra : Kim2000

Dato : 24-02-09 17:57

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/article/20090224/politik/902240465/
>
> Det er ikke fordi at jeg betvivler holocaust, men ærligt talt burde vi
> ikke se at komme videre, har vi ikke tærsket længe nok på den pølsepind.

Åbenbart er det nødvendigt at bevare den slags minder fordi lidt for mange
tosser - fx dit idol fra Iran - ikke tror på Holokaust.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 18:25

On Tue, 24 Feb 2009 17:25:56 +0100, P.N wrote:

> http://www.berlingske.dk/article/20090224/politik/902240465/
>
> Det er ikke fordi at jeg betvivler holocaust, men ærligt talt burde vi ikke
> se at komme videre, har vi ikke tærsket længe nok på den pølsepind.

Tja, som den nazist du er, vil du helst glemme fortidens grusomheder.

Fra : figters1992@gmail.co~

Dato : 24-02-09 17:21

On 24 Feb., 17:25, "P.N" <p...@tdc.dk> wrote:
> http://www.berlingske.dk/article/20090224/politik/902240465/
>
> Det er ikke fordi at jeg betvivler holocaust, men ærligt talt burde vi ikke
> se at komme videre, har vi ikke tærsket længe nok på den pølsepind.

Jeg mener det er vigtigt at vi er med til at bevare de lejre der har
overlevet krigen og ikke blev ødelagt af nogen af partnerne, for
lejrne er direkte historie og en del af Europas meget dyster historie,
som vi er nød til at huske og lære for at den ikke skal gentage sig
igen. Allerede idag ser vi holdninger som minder om den i 1930'erne,
og ligheder med både Tyskland og Danmark dengang, med det samfund vi
har i Danmark idag, blandt andet sender vi flygtninge tilbage til
krigsramte lande, dengang sendte vi jøderne tilbage til Tyskland.