Skudepisoderne
Fra : Peter Heide

Dato : 23-02-09 23:55

http://jp.dk/indland/krimi/article1611870.ece

Måske det har været omtalt før ; men på en eller anden måde, er det da
beroligende at alle de såkaldte "skytter" ( fra begge sider ) er så
ufattelig dårlige til at ramme plet. I betragtningen arf hvor massivt det
har været i det seneste års tid, erindre jeg kun 1 dødsfald og resten
overfladiske sår. De skyder simpelthen ad helvede til !

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 06:14

On Mon, 23 Feb 2009 23:55:14 +0100, Peter Heide wrote:

> [...]
>
> Måske det har været omtalt før ; men på en eller anden måde, er det da
> beroligende at alle de såkaldte "skytter" ( fra begge sider ) er så

Jeg vil da kalde det bekymrende. De er så ufatteligt dårlige til at ramme,
at de rammer almindelige borgere i stedet for dem de sigter efter.

>I betragtningen arf hvor massivt det
> har været i det seneste års tid, erindre jeg kun 1 dødsfald og resten
> overfladiske sår. De skyder simpelthen ad helvede til !

De burde spærres inde i lang tid og/eller udvises af landet (hvis det
drejer sig om ikke-danske statsborgere).

Fra : Preben Larsen.

Dato : 24-02-09 09:07

Efter mange tanker skrev Steen A. Thomsen:

> Jeg vil da kalde det bekymrende. De er så ufatteligt dårlige til at ramme,
> at de rammer almindelige borgere i stedet for dem de sigter efter.

Det er det Heide synes er sjovt, han er som alle andre autonome, ikke
helt sund i tænkeren.

> De burde spærres inde i lang tid og/eller udvises af landet (hvis det
> drejer sig om ikke-danske statsborgere).

100% enig.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Jens G

Dato : 24-02-09 16:12

On Mon, 23 Feb 2009 23:55:14 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>har været i det seneste års tid, erindre jeg kun 1 dødsfald og resten
>overfladiske sår. De skyder simpelthen ad helvede til !

Det er ikke nemt at ramme med pistol eller maskinpistol, og da især
hvis man har fået sin skydeundervisning via film.

Derudover bruger de heldigvis(nogle vil sikkert mene desværre)
projektiler med messingkappe, så kugler går igennem uden at deformere
ret meget, og dermed ikke udretter så stor skade.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Joakim

Dato : 24-02-09 16:33

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> projektiler med messingkappe, så kugler går igennem uden at deformere
> ret meget, og dermed ikke udretter så stor skade.

Måske en venlig sjæl vil fortælle dem at de kan skære et kryds i kappen. Det
plejer at hjælpe på det.

Fra : DADK

Dato : 27-02-09 04:00

Peter Heide wrote:
> [...]
> det har været i det seneste års tid, erindre jeg kun 1 dødsfald og
> resten overfladiske sår. De skyder simpelthen ad helvede til !

Måske har det heller ikke været så "massivt", altså ekstraordinært massivt,
som medier og politikere og dig gerne vil gøre det til?