Muhammed på bøssebar
Fra : Petse

Dato : 22-02-09 22:17

Fra : /Peter

Dato : 22-02-09 22:32

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:gnsfc7$jtv$1@news.datemas.de...
> Hold da kæft mand. Det er nok værre end den med bomben i turbanen
>
> http://hodja.wordpress.com/2007/12/04/allah-pa-bøssebar/
> http://hodja.wordpress.com/2007/12/04/allah-pa-b%C3%B8ssebar/
>
> http://www.dumpert.nl/mediabase/33434/98ff6c9b/allah_ho_gaybar.html

Jeg mener ikke at have hørt mohammed skulle være bøsse.
Men hvis der deriomd lå en 7-årig aklædt klar på sengen,
ville en større del at verden sikkert blive oprørt.
- og man ville sikkert være tættere på sandheden.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-02-09 22:44

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Hold da kæft mand. Det er nok værre end den med bomben i turbanen
>
> http://hodja.wordpress.com/2007/12/04/allah-pa-bøssebar/

LOL den her kommentar tager kegler (bemærk de få stavefejl....)

hør her spasser , jeg er dansk af blod , men jeg eer heldigvis muslim af
hjerte og tro … jeg staver perfekt iforhold til dig sprogspasser,, det
hedder muslimer tegning ,, og hvis du bare Hviste en brøg del omkring
islam ville du kotte keje og ikke udtagle dig med sådan nogle uvidne
udtagelser ,,, når du engang har studeret islam i 5 år ligesom mig ja så
kan du komme og så kan vi snakke om tinge men så længe du kun ved hvad
du ved udfra avis nyheder osv ja så vær vendelig at HOLDE KÆFT ,, alle
med lidt form for hjerne hved sq da at man ikke bare kan tage udgangs
pungt i hvad man ser i tv , feks , man lære jo heller ikke mattematik
bare ved at have penge , vel smarte ,,,
nu ved jeg jo heller ikke hvor gammen du er , men ud fra hvad du siger
vil jeg gætte på 12 år , og din iq når mig jo heller ik til strømperne
,,,
så skal vi ikke bare aftale at du begynder at holde din mund og ikke
udtagle dig i enmer du ikke aner en skid om ,,, dit sildehovede til en
fed klam bums at være, andet har jeg enlig ikk at sige om dig… farvel du

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Petse

Dato : 22-02-09 23:15

Den Sun, 22 Feb 2009 22:44:08 +0100 skrev N_B_DK:

> [...]
> udtagle dig i enmer du ikke aner en skid om ,,, dit sildehovede til en
> fed klam bums at være, andet har jeg enlig ikk at sige om dig… farvel du

Eller denne her:

ja jeg blev også selv helt flov over at jeg er dansker når man ser hvor
beskidte de er , gaderne flyder jo med luder dranker og jonkier.. jeg
syns danmark skulle skamme sig det minder jo mere og mere om et affalds ø
…

tak gud forde jeg er muslim tak gud for jeg har set den sande vej , ameen

Jamen så ta' til et muslimsk land...., eller Pattaya

Fra : Petse

Dato : 22-02-09 23:15

Den Sun, 22 Feb 2009 22:32:13 +0100 skrev /Peter:

> [...]
> deriomd lå en 7-årig aklædt klar på sengen, ville en større del at
> verden sikkert blive oprørt. - og man ville sikkert være tættere på

Han er vel både til det ene og det andet.

Fra : Petse

Dato : 22-02-09 23:19

Den Sun, 22 Feb 2009 22:14:39 +0000 skrev Petse:

Eller de her 2:

Få dit indpakket hoved ud af din imams anal-kanal!! før du udtaler dig…

Og denne:

Man forstår bedre hvorfor muslamer tørster efter at sprænge sig selv i
luften heroppe i det “fremmedfjendske” Europa.

Tænk at skulle forklare Allah ( må han blive horet i røven af en gris )
at man ikke kunne komme igennem livet uden hjælp fra socialrådgivere og
“vantro´s” penge.

Hjælpeløse muslamer uden evner og sproglige færdigheder…de ser bare mere
og mere latterlige ud.

Fra : Petse

Dato : 24-02-09 00:23

Den Mon, 23 Feb 2009 06:58:28 +0100 skrev Kim Larsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nøj hvor er I altså sjove at I tør være så frække, hidr hidr. (i guder
> en omgang kvaboddere)

Ja vi er rigtig sjove lille Kimse.
Når jeg ser det billede, forstår jeg hvorfor du er så forelsket i
Muhammed