MS Windows
briani 27239
Printerproblem
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 05-03-09 20:06

Konen har en invalid veninde som har købt ny computer med Windovs XP Home
professinel installeret. Hun selv forsøgt at installere laserprinte og har
trampet rundt i systemet.
Jeg er blevet bedt om at hjælpe.
Følgende kan anføres.
Printer type. BrotherHL-1230 med parallel interface. ingen USB
Jeg har afinstalleret og geninstalleret printer med original cd. Det
lykkedes ikke. der kommer følgende fejlmeddelelse. tjenesten print spooler
kører ikke.
Når jeg lukker ned og genstarte kommer følgende:
Spooler SUBsystem App har fundet en fejl og afsluttes.
ved at se under yderligere oplysninger ses flg.
SpoolSV.exe ver. 5,1,2600,5512,82 med navn NTdll.dll
Hvad er gået galt?
jeg forsøgt at genistallere windows det hjalp noget: men ikke helt
Printeren har kørt under windovs 98 upåklageligt.
det hjælper heller ikke at hente driver på nettet.
skal jeg prøve at installere direkte fra nettet?
hun siger hun har knoklet rundt med printerkablet kan det være ødelagt uden
at jeg kan se det? kan een enkelt ledning være knækket for eksempel. det
skal anføres at damen hænder er ødelagt af leddegigt.
Håber det er det rette forum .
Er der en venlig sjæl som vil give bud på hvad dette kan være.
Mvh
Jørgen Pedersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-09 20:46

måske http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B324757

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 05-03-09 21:09

Hej Jørgen

> Er der en venlig sjæl som vil give bud på hvad dette kan være.

Hent den nyeste driver på Brothers hjemmeside og sørg for
at installere den før du tilslutter printeren.

--
Mvh Max

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-03-09 03:51

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev :

>Hent den nyeste driver på Brothers hjemmeside og sørg for
>at installere den før du tilslutter printeren.

Det er nu kun ved usb-enheder, man skal det.
--
Kerim

Fra : Max

Dato : 06-03-09 17:07

Hej Kerim

> Det er nu kun ved usb-enheder, man skal det.

Nej, jeg har lige installeret en Brother HL-1250 via
parrallel port, og der var fremgangsmåden beskrevet
således på Brother's hjemmeside.

--
Mvh Max

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-03-09 17:53

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev :

>Nej, jeg har lige installeret en Brother HL-1250 via
>parrallel port, og der var fremgangsmåden beskrevet
>således på Brother's hjemmeside.

Det er så det stik modsatte af det normale.
--
Kerim

Fra : Max

Dato : 06-03-09 17:55

Hej Kerim

> Det er så det stik modsatte af det normale.

Ja, det har du ret i, det rigtig sjove var så at
i vejledningen for installation af samme printer
under W2K, ja der stod der at printeren skulle
tilsluttes først og dernæst skulle driveren installeres.

--
Mvh Max