Hjælp til netkabel
Fra : Ernst

Dato : 29-07-01 01:47

Hej NG

Jeg står for at skulle trække et netkabel fra et rum til et andet.
Kan man købet et færdigt lavet kabel og klippe det over og så samle det igen
på loftet da det bliver nogle mindre huller eller skal man bare købe noget
kabel og så sætte nogle stik op på væggen.

Hilsen
Ernst

Fra : ThomasT

Dato : 29-07-01 10:09

Ellers tag hen til et "EDB"-elektriker firma, der laver netværk. De har
sådan en tang til at lave rj-45 stik, den kan du nok låne. Så kan du også
købe kablet der til en yderst fordelagtig pris.

Jeg komme selv fra sådan et firma.

ThomasT

Fra : // Overby

Dato : 29-07-01 15:00

> [...]
> på loftet da det bliver nogle mindre huller eller skal man bare købe noget
> kabel og så sætte nogle stik op på væggen.

Jeg købte nogle vægstik hos min elektrikker og fik 20 meter kabel oven i
købet plus en lille 'tang' til at samle stikket med....

Der var der ingen problemer med og det ser da "mere professionelt" ud, når
der bare er et vægstik!

- @ -
Daniel Overby Hansen aka mrDO
Blomst# 95859596 - overby@sport.dk
www.venstre.dk - Venstre ved du hvor du har
Very Important Society - www.vis-logen.dk

Fra : Casper Mønster

Dato : 29-07-01 16:09

Og i dag skal man ikke bruge en tang, det kan gøres med fingerne (hvis man
bruger LK)

/Casper

Fra : Christian Mygind

Dato : 29-07-01 20:45

"Ernst" <Ernst@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på loftet da det bliver nogle mindre huller eller skal man bare købe noget
> kabel og så sætte nogle stik op på væggen.

Ja. Man KAN klippe det & samle det igen.

/Chr

Fra : Ernst

Dato : 30-07-01 01:44

Hej igen

Jeg takker for alle besvarelserne og skynder mig hen til min eletriker og
købe nogle væg stik det er nok det beste i længden.

Hilsen
Ernst