passat 1,8 T
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-03-09 20:54

Hej.

Jeg er som I måske har set tidligere i gruppen, på jagt efter en familie-bil
i omegnen af 130000.

Jeg havde egentlig troet at VW Passat var relativt dyre, men nu kan
pludselig se at der kan fås nogle stykker til under 150 K. Det drejer sig
primært om 1,8 T'eren, som på rigtigt mange måder vil passe os - vil jeg
tro, eller skal jeg tro om (alternativet er nok stadig en Octavia (ny ver.
fra 2005)).
Jeg kan forstå at der har været en del børnesygdomme også i denne version af
Passat'en - B5-serien, men er der også disse børnesygdomme i modeller fra ca
2005, eller skulle de være udluset på det tidspunkt.

Btw, Leif Langgaard, hvilken version var det du købte og hvilken pris fik du
den ned på - eller det for indiskret at spørge

Mvh

Jesper

Fra : Leif Langgaard

Dato : 01-03-09 22:50

"Jesper Hansen" <noone@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Btw, Leif Langgaard, hvilken version var det du købte og hvilken pris fik
> du den ned på - eller det for indiskret at spørge

Hej

Det er ikke helt sammenligneligt, da min er på "papegøjeplader", men samme
%-sats kunne vi få i nedslag hvis bilen skulle leveres på hvide plader.
Bilen er en 11.md. 03 Trendline 6 gear mm. kørt 125.000 km, leveret med
fejlfri Applus attest. den stod til 138.000 inc levering, og jeg fik den til
105.000 inc. levering og nye vinterdæk på nye alufælge, bilens stand er over
middel.
..
--
Langgaard