Nokia 7110 mikrofon defekt :o(
Fra : Thomas

Dato : 28-07-01 23:02

Min mikrofon er holdt op med at virke på min 7110, og nu er spøgsmålet så
hvad det typisk er, der er galt. Er det selve mikrofonen, så man bare kan
sætte en ny klap på, eller er det noget helt andet?

Jeg ved godt at det kan være mange ting, men hvad er mest sandsynligt, og
hvad koster en ny mikrofon/klap?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Bobby

Dato : 29-07-01 06:13

Det er sansynligt at det er kobberskinnen som sidder i klappen, som skaber
problemet - Det oplevede jeg i hvert fald på min 7110, da jeg var i
besiddelse af en sådan (Nu er jeg lykkelig Ericsson-ejer !)

"Spøg" til side - Prøv at rense skinnen med en vatpind og sprit - 100 kroner
på det løser dit problem !

Mvh.
Bobby

Fra : Morten Juel

Dato : 29-07-01 08:39

ellers kan man få en ny på www.chipled.de !

Fra : Thomas

Dato : 29-07-01 14:42

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ellers kan man få en ny på www.chipled.de !

Ikke nødvendigt, en vatpind og noget sprit klarede den sag. Tak til Bobby
for tippet.