Rullende orgasmer
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-07-01 22:58

Hej alle

Fra tråden:

Det altid tilbagevendene...

> Jeg tror det er det, de fleste mener med "flere i træk" = ved
> samme seksuelle seance, om der så går 1 eller 15 minutter
> imellem er så individuelt, bare det fysiske samvær med kæl
> og nus ikke ophøre imellem *G*

Åh, hvis det skal forstås på den måde, så kan jeg godt få "flere i
træk" :0)

--
Mit spørgsmål er: er der nogen af jer kvinder (eller mænd, dog mindre
sandsynligt) der kan få orgasmerne til at rulle. Det vil sige,at det

Det er noget jeg har læst om og misundt kvinder, men er der nogen,
der rent faktisk,prøver det en gang i mellem.

Jeg gætter på at det er lidt sjældent, sådn lidt lige som en runners
high. Du elsker følelesen/oplevelsen, men kan ikke fremtvinge den
selv. Den kommer bare én gang i mellem.

Kald mig orgasmefreak, men emnet fascinerer mig.

Mark

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-07-01 23:19

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er noget jeg har læst om og misundt kvinder, men er der nogen,
> der rent faktisk,prøver det en gang i mellem.

not me.... jeg er ikke det jeg betragter som multiorgasmisk..... hvis jeg er
heldig kan jeg få to orgasmer på en nat..... jeg skal VIRKELIG ramme jackpot
hvis jeg skal have tre....
det kunne faktisk være spændende at prøve.. bare en gang..... men jeg har en
forestilling om at min krop simpelthen ikke er indrettet til det... eller er
det mit sind???
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : claus

Dato : 29-07-01 09:11

> [...]

> selv. Den kommer bare én gang i mellem.
>
> Kald mig orgasmefreak, men emnet fascinerer mig.

Kvindens orgasme er, gudskelov, stadig lidt af et mysterium. Mit "skud"
vil være, at det i høj grad er op til dig. En direkte klitorisorgasme er
så følelsesladet, at der skal en lille pause til inden man fortsætter.
Ved samlejet kan man ved passende variationer i tempo, hårdhed,
stillinger, små pauser osv, komme i en tilstand af næsten konstant
ekstase, hvor der kommer flere små orgasmer efter hinanden. Kommer der
en rigtig stor "jordskælvsorgasme" er det nødvendigt at holde en pause.
Det vigtigste er, at manden "lærer" at holde sin egen udløsning tilbage,
og at han er meget opmærksom på kvindens signaler og følger med i hendes
rytme. Hvis hun lærer at stole på, at han til en vis grad kan blive ved
og ved og ikke lige pludselig kommer midt i det hele, kan hun i "fred og
ro" arbejde med sine egne fornemmelser og give sig selv lov til at
"komme" i den rette tilstand. Om det er den bedste form for sex, skal
jeg ikke kunne sige. Det kan også blive for præstationsorienteret.

Og undskyld til de kvindelige læsere, hvis det, jeg skriver, lyder lidt
mandschauvinistisk. Jeg er en ganske blød mand (uden for sengen *G*).
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 09:43

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exavuh.twpyg110dra74N@ip86.boanxr5.ras.tele.dk...

Hej Claus

Hvis kvinden skal være gravid skal manden komme først og ikke holde
sin orgasme/udløsning tilbage.

Der sker jo noget under kvindens orgasme der ligesom forudsætter at
manden er kommer inde i hende.

Nemlig at livmodermunden stikker rytmisk frem og dypper ned i 'sovsen'
for at fange sperm.

Og lange orgamser må jo så øge chancen for graviditet da
livmodermunden så dypper flere gange

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-07-01 10:16

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9k0ida$fjr$1@sunsite.dk...
> "claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis kvinden skal være gravid skal manden komme først og ikke holde
> sin orgasme/udløsning tilbage.

ej ved du hvad.... det er da basal anatomi lille skat.... det er absolut
IKKE nødvendigt at en mand kommer i skeden for at en kvinde kan blive
gravid.... presperm indeholder faktisk også sædceller og kan sagtens gøre
kvinden gravid uanset...

> Der sker jo noget under kvindens orgasme der ligesom forudsætter at
> manden er kommer inde i hende.

øøøhhhh nå....

> Nemlig at livmodermunden stikker rytmisk frem og dypper ned i 'sovsen'
> for at fange sperm.

den har jeg ALDRIG hørt før..... og tro det eller ej.. jeg kan på dato sige
hvornår jeg blev gravid og den aften fik jeg faktisk IKKE orgasme......

> Og lange orgamser må jo så øge chancen for graviditet da
> livmodermunden så dypper flere gange

som jeg ved det har det alt med timing og gøre og meget lidt med
orgasmer.... det er et spørgsmål om at slim"klatten" i livmoderhalsen er
blød og gennemtrængelig..... det kan en orgasme ikke klare... der skal
hormoner til......

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 11:09

Hej Sabina :0)

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> den har jeg ALDRIG hørt før..... og tro det eller ej.. jeg kan på
dato sige
> hvornår jeg blev gravid og den aften fik jeg faktisk IKKE
orgasme......

Og jeg fik ikke orgasme en eneste gang ud af de 6 gange jeg er blevet
gravid.

De fire graviditeter var med min eksmand - og jeg har ikke oplevet en
eneste orgasme med ham (og nej, det var ikke resultatet af at jeg
fakede, for det gad jeg ikke).

En af de andre graviditeter kom sig af sex i en bil på en rasteplads i
Tyskland - komplet akavet - og nul orgasme.
Og finally... tadadada... en one-nighter, et ødelagt kondom, men ingen
orgasme.

Jeg tror nu nok, at den første graviditet kom sig af, at jeg stod på
hovedet lige efter han var kommet i mig (ja, ja - jeg er ikke helt
normal *G*). - hvis man ligefrem står på hovedet, så behøver
livmoderen nok ikke anstrenge sig for at "suge" noget op

Tusinde hilsner
Søs, som er sikker på, at havde jeg levet for 100 år siden, så havde
jeg såmænd nok haft de der 16 børn nu *G*

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 12:18

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:XyQ87.1429$lh7.187077@news010.worldonline.dk...
SNIP
Hej Sabina
> [...]
> kan blive gravid.... presperm indeholder faktisk også sædceller og
> kan sagtens gøre kvinden gravid uanset...

Det skriver jeg da heller ikke. Det er din forståelse af hvad jeg
skriver. Jeg mener at hvis man virkelig bare SKAL have dte barn er det
en stor hjælp at kvinden får orgasmen EFTER manden da hendes
livmodermund laver de dyk ned i 'pytten' af sperm!

Jeg så en udsendelse på BBC world forleden hvor de filmede en skede
indvendig under en orgamsne og tro mig det er det mest utrolige dne
livmodermund kan strække sig ned i 'pytten' rytmisk under orgasmen. Så
hvis man har svært ved at få børn kan dette væøre en delvis
forklaring, hvis kvinde ikke tænder seksuelt på sin mand. Dte har jeg
faktisk allerede skrevet en gang her i dss for nyligt!

Så hvis du nu havde læst det indlæg også så kune du bedre bedømme hvad
jeg skrev. Jag gad ærligt talt ike gentage mig selv!

> øøøhhhh nå....

> den har jeg ALDRIG hørt før..... og tro det eller ej.. jeg kan på
> dato sige hvornår jeg blev gravid og den aften fik jeg faktisk IKKE
> orgasme......

Det gjorde min eks heller ikke. Jeg siger ikke kvinden SKAL have
orgasme jeg siger bare hvad der sker i skeden under orgmasmen og det
er et faktum.

Tal venligst ikke ned til mig!!!!!!
Jeg er ikke dum! Ej heller uvidende!!
Tilsyneladende ved jeg mere end du hvad der foregår inde i en
skede under orgasme!
So get your facts straight.

> [...]
> livmoderhalsen er blød og gennemtrængelig..... det kan en orgasme
> ikke klare... der skal hormoner til......

Slimhindens tilstand og en masse andre ting har også indflydelse det
er korrekt. Men der er ting du åbenbart ikke helt har styr på. Blandt
andet at der er 3 slags spermceller og en slags er til at befrugte
ægget med, en er lavet så dan angriber evt. fremmede sperm, en tredje
er lavet til at ligge på lur og fanger fremmed sperm. Dette beviser
blandt mange andre ting at naturen forudsætter at klvinder boller
med mere end en mænd....

Jeg synes ikke du kan tillade dig at angribe mig på den måde og slet
ikke når du ikke har styr på fakta.

Din formulering fik mig til at se rødt!

Hilsen
Tomas O.

Fra : claus

Dato : 29-07-01 12:30

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]

> Tal venligst ikke ned til mig!!!!!!
> Jeg er ikke dum! Ej heller uvidende!!
> Tilsyneladende ved jeg mere end du hvad der foregår inde i en

Sikke en gang offentlig spanking! Lettede det på trykket? :)

--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 12:30

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exb6q2.1xwbs0o1lc25qsN@ip26.boanxr11.ras.tele.dk...
SNIP
> Sikke en gang offentlig spanking! Lettede det på trykket? :)

Det er varmen. Og lad os nu ikke chatte!

Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : claus

Dato : 29-07-01 12:47

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Det er varmen. Og lad os nu ikke chatte!
>
> Tomas O.
> FUT dk.snak.snik

Jeg respekterer ikke FUT'er! Hæ, hæ :)
Hvis man ikke kan klare et svar, kan man bare lade være med at svare
selv.
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 12:56

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exb7h1.1425snj1lxh46vN@ip26.boanxr11.ras.tele.dk...

> Jeg respekterer ikke FUT'er! Hæ, hæ :)

Og dette skulle fremmane en for for respekt?

> Hvis man ikke kan klare et svar, kan man bare lade være med at svare
> selv.

Grunden til at jeg futtede var ikke fordi jeg ikke kan 'klare mig' men
fordi DSS ikke er til chat. Respekter derofre venligst FUTten.

FUT: dk.admin.netikette

Tomas O.

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:25

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Grunden til at jeg futtede var ikke fordi jeg ikke kan 'klare mig' men
> fordi DSS ikke er til chat. Respekter derofre venligst FUTten.

Du FUTTER vel fordi du ikke gider læse et evt. svar. Når jeg skriver,
uanset hvad, vil jeg selv bestemme, hvor indlægget lander. Det er
ligesom med sex. Jeg vil gerne have kontrol med, hvad der sker!
--
hilsen claus

Fra : John Sahl

Dato : 29-07-01 15:30

"claus" <claus@post.dk> wrote in message news:1exbdep.1dkvdgj1sviwmN@ip87.boanxr11.ras.tele.dk...
> Du FUTTER vel fordi du ikke gider læse et evt. svar. Når jeg skriver,
> uanset hvad, vil jeg selv bestemme, hvor indlægget lander. Det er
> ligesom med sex. Jeg vil gerne have kontrol med, hvad der sker!

Nej, Tomas sætter FUT fordi dit svar på hans indlæg som ventet var
off-topic her i gruppen.

FUT sat til dk.admin.netikette

Da du tidligere har vist at du ikke respekterer en FUT ryger du
samtidig i mit kill-filter. Have a happy life in there.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:43

John Sahl <johnsahl@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
> MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

....og det er jeg også ganske, ustyrligt, bedøvende ligeglad med. Med en
så snæversynet holdning er du heller ikke værd at spilde tid på, så jeg
er kun glad for, at du ikke læser mine indlæg. Tak!

Jeg mener ikke, at mine indlæg generelt falder "ved siden af", men hvis
andre mener det modsatte, er jeg da villig til at tage ved lære.
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 30-07-01 10:44

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exbfia.1yjfj1v1rm9rezN@ip87.boanxr11.ras.tele.dk...
PLONK

Fra : claus

Dato : 30-07-01 12:09

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> "claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exbfia.1yjfj1v1rm9rezN@ip8
>7.boanxr11.ras.tele.dk...
> PLONK

Det er egentlig pudsigt, at nogle af de mest snerpede mennesker på
internettet akkurat skal findes her på dk.snak.seksualitet!??
John Sahls og Thomas Os frigjorthed og tolerance rækker åbenbart ikke
længere end til spidsen af deres egne peniser! Små mennesker, små
fornøjelser.

--
hilsen claus

Fra : Kat

Dato : 30-07-01 13:15

claus skrev:

> Det er egentlig pudsigt, at nogle af de mest snerpede mennesker

> internettet akkurat skal findes her på dk.snak.seksualitet!??

Så følger du vist ikke meget med i de andre grupper!?
Jeg synes faktisk, at tingene plejer at foregå meget fredligt her
i DSS - omend lidt for indspist til tider.

--
/kat - som synes at NG er hårdt ramt af sommervarmen -
letantændelige mennesker....

Fra : claus

Dato : 30-07-01 20:36

Kat <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote:

> /kat - som synes at NG er hårdt ramt af sommervarmen -
> letantændelige mennesker....

Letantændelig? MIG??? HVAD FANDEN MENER DU MED DET!!!!
Nogle af diskussionerne kører nok lidt for hurtigt af sporet.

--
hilsen claus

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 30-07-01 20:20

In article <1exczsg.19z0qxigwtra0N@ip33.boanxr11.ras.tele.dk>, "claus"
<claus@post.dk> wrote:

> [...]
> og Thomas Os frigjorthed og tolerance rækker åbenbart ikke længere end
> til spidsen af deres egne peniser! Små mennesker, små fornøjelser.

   I denne gruppe tages netiketten ret seriøst - derfor har vi 3 såkaldte
netsheriffer som forresten er valgt demokratisk. Derfor bedes du følge
den - og dermed osse et FUT såfremt sådan et kommer.
   Idet jeg ikke er hverken er vejleder eller almindeligt harm over ret
meget på usenet futter jeg ikke nogen steder hen men regner med at dette
er EOD.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : claus

Dato : 30-07-01 21:34

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote:

> I denne gruppe tages netiketten ret seriøst - derfor har vi 3 såkaldte
> netsheriffer som forresten er valgt demokratisk. Derfor bedes du følge
> den - og dermed osse et FUT såfremt sådan et kommer.

Det er lige præcis det, jeg flipper totalt ud over. Der er ingen, INGEN,
der skal lege netsheriff over for mig. Hvad de så gør med deres
kill-filter og andet småpjat, er helt op til dem selv. Læser man f.eks.
en stribe af Thomas Os indlæg, kan man jo ikke ligefrem påstå, at han
altid er on topic og holder sig inden for gruppens rammer, men det får
da ikke mig til at klage.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 15:51

Hej Claus :0)

> [...]
> uanset hvad, vil jeg selv bestemme, hvor indlægget lander. Det er
> ligesom med sex. Jeg vil gerne have kontrol med, hvad der sker!

Det har ikke noget med at man ikke vil læse svaret - jeg tjekker da om
der kommer svar i den gruppe, jeg FUTter til, og jeg følger da også op
på et evt. svar, hvis der gør.

Det med at FUTte er simpelthen for at bevare en smule seriøsitet i
gruppen her, så det hele ikke går til i fnidder og fnadder - og så
fordi der er nogle, som ikke synes det er så fedt, at hente 150 indlæg
ned, hvoraf 60 % er ligegyldigheder, der ikke har relevans ift.
gruppens fundsats, som jo er seksualitet.

Det kan være overordentligt svært, ikke at "falde i" og lade
"snak"/chat tage over. Jeg er selv rigtig slem til det. Jeg forsøger
nu at oparbejde en vis form for selvjustits, hvilket jeg bl.a. blev
ansporet til efter jeg "tog mig sammen" til at læse:
http://www.usenet.dk/
herunder måske især netikketten.

Nu har vi også lige haft debatten, som du måske er gået glip af, om at
det altså godt kan gå hen og blive for meget.
Og så er gruppen
velegnet til småsnakken - den er rimeligt stille (ikke så mange
indlæg - lige bortset fra i disse dage, hvor jeg bl.a. har kastet mig
over den *S*). - og så er den beregnet til det.

Det er ikke meningen, at en FUT skal opfattes negativt. Det er blot et
forsøg på at holde "den røde tråd" i en vilkårlig gruppe, og flytte
debatter/diskussioner/snak derhen hvor det er mere velset/passende :0)

Jeg er som sagt selv i gang med at vænne mig til det, og jeg kan godt
se fidusen i det.
Og så er det forøvrigt ikke pænt, at overse/ignorere en FUT :0(
Så kom lige med mig over i dk.snak.snik, som jeg FUTter til :0)

Jeg kunne vist også vælge dk.admin.netikette, men det gør jeg så ikke.

Tusinde hilsner
Søs, som lige blander sig i "utide", eftersom det absolut ikke er min
opgave at gøre det - jeg har bare selv haft svært ved at forholde mig
til FUTteriet, og så har du (Claus) også i en anden tråd ignoreret min
FUT - slet ikke pænt, for så ved jeg jo ikke om jeg gør det
ordentlig/om det virker *S*

FUT: news.dk.snak.snik

Fra : claus

Dato : 29-07-01 16:46

Tak for de velmenende ord. Jeg har læst det meste af usenet.dk igennem.
Fornuftig snak. Jeg hæftede mig dog ved "Husk på: Netiketten er ikke
lov!". Jeg bryder mig heller ikke om alenlange, ligegyldige, irrelevante
indlæg, binære filer, lange signaturer, for lange quotes os. osv. Så jeg
skal nok begrænse mig, hvad jeg iøvrigt også mener, jeg nogenlunde gør.
Jeg vil sandsynligvis helt ophøre at svare på indlæg, der FUT'er. Så er
vi ude over det problem. Og undskyld, at jeg ikke respekterer din FUT.
--
hilsen claus

Der er FUT i fejemøget, når Sofie smider tøjet...

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 30-07-01 00:02

On Sun, 29 Jul 2001 17:45:51 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

> [...]
>Jeg vil sandsynligvis helt ophøre at svare på indlæg, der FUT'er. Så er
>vi ude over det problem. Og undskyld, at jeg ikke respekterer din FUT.

skide være med det - men jeg tror vi har forståed hianden en FUT er
ikke altid noget ondt - det kan være et praktisk redskab i den rette
sags tjenste - men det er indrømmet skide ireterene når man ikke
kender til det og man så bare for flyttet sin debat et andet sted hænd
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 29-07-01 16:38

On Sun, 29 Jul 2001 16:24:38 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

Hi Claus
jeg kender godt følsen kan godt huske den - men ..

>Du FUTTER vel fordi du ikke gider læse et evt. svar.

jow dte kan du roligt regne med at der bliver læst med i den gruppe
som der bliver futtet til og der kan debateres færdigt der

> Når jeg skriver,
>uanset hvad, vil jeg selv bestemme, hvor indlægget lander.

på sæt og vis rigemeligt nok - men nogen indlæg er bare mal placeret
som f.eks dette - da det jo ikke har noget med snak om sex at gøre ,
hvorfor det er oplagt at finde et bedre forum - jeg vælger så OT fordi
net edikketn bliver så grov igen - well der er en tradition for at man
bare venter på at kølhale folk - der ikke er helt med endnu - der er
folk der lever for det - ikke så mange pt - men de er der.

>Det er
>ligesom med sex. Jeg vil gerne have kontrol med, hvad der sker!

tjaaa -- welll men hvis du vil have det sidste ord så kan du altid
lave en xpost og stadigt følge fut - det kan være en rar følse for
nogen.
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : claus

Dato : 29-07-01 16:57

Chokmak alias Rabias The dog <chokmah777@hotmail.com skift till 999>
wrote:

> tjaaa -- welll men hvis du vil have det sidste ord så kan du altid
> lave en xpost og stadigt følge fut - det kan være en rar følse for
> [...]

Problemet er, at jeg ikke blot er dumsmart, jeg er også dumstædig! :)
Det har nok noget at gøre med en problemfyldt analfase i barndommen (jeg
kom for tidligt på potten), så jeg kan ikke gøre for det. Jeg er syg!

--
hilsen claus

Fra : John Sahl

Dato : 29-07-01 12:39

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9k0rie$2ga$1@sunsite.dk...
> [...]
> en stor hjælp at kvinden får orgasmen EFTER manden da hendes
> livmodermund laver de dyk ned i 'pytten' af sperm!

Hvis du ikke vil misforstås så må du skrive hvad folk skal forstå. Jeg
forstod den ikke anderledes, men tog det knap så bogstaveligt.

> [...]
> forklaring, hvis kvinde ikke tænder seksuelt på sin mand. Dte har jeg
> faktisk allerede skrevet en gang her i dss for nyligt!

Ikke alle læser alle indlæg bogstav for bogstav.

> Så hvis du nu havde læst det indlæg også så kune du bedre bedømme hvad
> jeg skrev. Jag gad ærligt talt ike gentage mig selv!

Så kan du som sagt ikke bare regne med at folk fatter dine udsagn?

> Jeg synes ikke du kan tillade dig at angribe mig på den måde og slet
> ikke når du ikke har styr på fakta.

Det var da vist ikke et angreb. Du kender Sabina godt nok til at vide at
hun går direkte på, uden svinkeærinder..

> Din formulering fik mig til at se rødt!

Det kunne man tydeligt se

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:40

Hej Tomas :0)

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg så en udsendelse på BBC world forleden hvor de filmede en skede
> indvendig under en orgamsne og tro mig det er det mest utrolige dne
> livmodermund kan strække sig ned i 'pytten' rytmisk under orgasmen.

Jeg læste det godt, da du skrev det for nyligt. Og jeg undrer mig
stadig, det er en fascinerende tanke.

> [...]
> er lavet til at ligge på lur og fanger fremmed sperm. Dette beviser
> blandt mange andre ting at naturen forudsætter at klvinder boller

Det her er da det fedeste, det vil jeg huske på.
Så er der jo ikke belæg for påstanden om at kvinder af "naturlige"
årsager udvælger den mest egnede "han" til den seksuelle akt - for
hvis hun nu dyrkede sex med 4 fyre på en aften, lige efter hinanden -
så ville den fyr med den mest aggressive sæd sikkert blive faderen til
et evt. barn, og så ville udvælgelsen finde sted på denne måde...
eller ville det alligevel måske bare være den der kom først...hmmm...

Under alle omstændigheder - så læser jeg lige den der med:
"at naturen forudsætter at kvinder boller med mere end en mand...."

Cool...
Er vi så ikke ved at være helt færdige med at beskæftige os med, at
det er ok, at fyrene boller med hvem de har lyst til, når de har
lyst - mens det er billigt, hvis det er pigerne der gør det. Naturen
har jo alligevel forudsat det :0)... Sød musak i mine ører.

Tusinde hilsner
Søs, som i nat sad og læste lidt relevant litteratur, og nu har en
betegnelse for sig selv: Xantippe = en stridbar kvinde

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-07-01 12:45

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9k0rie$2ga$1@sunsite.dk...
> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> SNIP
> Hej Sabina

hej tomas

> [...]
> en stor hjælp at kvinden får orgasmen EFTER manden da hendes
> livmodermund laver de dyk ned i 'pytten' af sperm!

jeg læste jo din udtalelse som følger: Hvis kvinden skal være gravid skal
manden komme først ...

ergo hvis det skal kunne lade sig gøre at blive gravid skal kvinden have
orgasme... det var såmænd det eneste....

> [...]
> forklaring, hvis kvinde ikke tænder seksuelt på sin mand. Dte har jeg
> faktisk allerede skrevet en gang her i dss for nyligt!

nu har jeg ikke set den pågældende udsendelseog har bestemt heller ikke
kigget op i en kvinde mens hun kom... men jeg tror da klart at det er
tilfældet som du skriver.... jeg kan jo mærke det når jeg selv kommer

> Så hvis du nu havde læst det indlæg også så kune du bedre bedømme hvad
> jeg skrev. Jag gad ærligt talt ike gentage mig selv!

nu har jeg til tider været lidt bagud og har også haft det temmelig dårligt
en tid så du må meget undskylde hvis min focus har været andre steder....

> Det gjorde min eks heller ikke. Jeg siger ikke kvinden SKAL have
> orgasme jeg siger bare hvad der sker i skeden under orgmasmen og det
> er et faktum.

det mener jeg faktisk var det du skrev... at kvinden skal have orgasme for
at blive gravid..... det var den udtalelse jeg opponerede imod....

> Tal venligst ikke ned til mig!!!!!!
> Jeg er ikke dum! Ej heller uvidende!!
> Tilsyneladende ved jeg mere end du hvad der foregår inde i en
> skede under orgasme!
> So get your facts straight.

jeg talte ikke ned til dig... jeg prøvede faktisk at være sød og fortælle
det som jeg så det... jeg er ked af hvis du opfattede det forkert

> [...]
> er lavet til at ligge på lur og fanger fremmed sperm. Dette beviser
> blandt mange andre ting at naturen forudsætter at klvinder boller

nu har jeg ikk eundersøgt spermceller så grundigt... men jeg ved da i det
mindste at det ikke kræver at manden kommer i kvinden for at en kvinde
bliver gravid..... og det er bevist...

> Jeg synes ikke du kan tillade dig at angribe mig på den måde og slet
> ikke når du ikke har styr på fakta.
>
> Din formulering fik mig til at se rødt!

igen.. det er jeg ked af..... det var bestemt ikke meningen og det var ikke
for at angribe nogen jeg skrev det....

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 12:58

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:fKS87.1482$lh7.194132@news010.worldonline.dk...
SNIP
> igen.. det er jeg ked af..... det var bestemt ikke meningen og det
> var ikke for at angribe nogen jeg skrev det....

Godt ord igen!

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 12:38

> [...]
sige
> hvornår jeg blev gravid og den aften fik jeg faktisk IKKE orgasme......

Da de færrste kvinder ved hvornår de har ægløsning (altså ved PRÆCIS
hvornår), må det da være ultra kedeligt at kunne sige, hvornår de er blevet
gravide...

Det burde da være sådan at man sagde: "Jeg er blevet gravid mellem den og
den dato, men mere præcis kan jeg ikke sige det, da der var dømt
kanin-uge..."

Hver gang jeg hører om en kvinde der kan sige hvornår hun er blevet gravid
tænker jeg strax: Stakkels kvinde.. Hun får sgu da for lidt sex, siden hun
kan sætte dato (og nogle gange klokkeslet) på undfangelsen...

Og ja....... Man kan kun få for lidt sex.... Ved flere af jer er ugenige,
men det er altså MIN opfattelse..

/Henning

Fra : Sott

Dato : 30-07-01 13:13

Hej Drømmefyr :0)

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det burde da være sådan at man sagde: "Jeg er blevet gravid mellem
den og
> den dato, men mere præcis kan jeg ikke sige det, da der var dømt
> kanin-uge..."

Altså de to gange jeg blev gravid - var det onenighters, uheldigvis...
og når jeg ikke er i forhold er sex ikke en dagligdagsforteelse, så
bliver det pludselig nemt at vide :0)

I mit ægteskab, hvor jeg blev gravid 4 gange - ved jeg det kun den
første gang, simpelthen fordi jeg/vi ikke havde brugt prævention i 1½
år, og jeg var ikke blevet gravid, så for sjov stod jeg på hovedet
efter han havde spermet i mig (og jeg havde taget temperatur i nogle
måneder, og vidste jeg havde ægløsning)... og derfor er jeg ret sikker
på, at det var der jeg blev gravid.

Spørger du mig om datoer... så aner jeg det ikke. Jeg husker
situationerne, men jeg er en knold til at huske datoer og lignende

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-07-01 17:03

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message
> Da de færrste kvinder ved hvornår de har ægløsning (altså ved PRÆCIS
> hvornår), må det da være ultra kedeligt at kunne sige, hvornår de er
blevet
> gravide...

tja.. så må jeg jo være "one in a million"*G*

> Det burde da være sådan at man sagde: "Jeg er blevet gravid mellem den og
> den dato, men mere præcis kan jeg ikke sige det, da der var dømt
> kanin-uge..."

det er meget muligt det burde være sådan... men nu VAR der dømt kanin uge...
og jeg KUNNE tilfældigvis mærke min ægløsning.... men det faktum at min ex
og jeg lige havde mødt hinanden en uge før og jeg samme aften siger til ham
" du er godt klar over at jeg kan være blevet gravid nu".... det gør det
rent faktisk lidt nemmere at pinpointe*G*

> Hver gang jeg hører om en kvinde der kan sige hvornår hun er blevet gravid
> tænker jeg strax: Stakkels kvinde.. Hun får sgu da for lidt sex, siden hun
> kan sætte dato (og nogle gange klokkeslet) på undfangelsen...

ikke nødvendigvis..... det kan jo være at den "stakkels" kvinde har haft en
helt speciel oplevelse under "undfangelsen"..... hvilket jo i sig selv ikke
burde være negativt...

> Og ja....... Man kan kun få for lidt sex.... Ved flere af jer er ugenige,
> men det er altså MIN opfattelse..

jeg giver dig ret.... med forbehold... som du også ved.....

Fra : Anita

Dato : 31-07-01 11:04

> Hver gang jeg hører om en kvinde der kan sige hvornår hun er blevet gravid
> tænker jeg strax: Stakkels kvinde.. Hun får sgu da for lidt sex, siden hun
> kan sætte dato (og nogle gange klokkeslet) på undfangelsen...

*G* Tja, jeg kan nemt følge din pointe.

> Og ja....... Man kan kun få for lidt sex.... Ved flere af jer er ugenige,
> men det er altså MIN opfattelse..

Er vist ikke uenig, men tiden sætter jo til tider sin begrænsning Man
skal jo passe job og skole mv.

> /Henning

Hygge fra Anita, der med garanti får for lidt idag

Fra : Pita

Dato : 31-07-01 16:29

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Tjaa, Hvad tror du ens børn vil sige når hiver et gammet stykke papir frem.
"Du blev "lavet" den 31/8/02 mellem kl. 23:02 og 23:04.

Skal i´kke forståes på den måde at hun havde skrevet ned alle de gange hun
havde sex - så skulle det da være bane-papri i de flestes tilfælde!

[Snip]

Hvem er det? Et par gamle nonner måske?

> Er vist ikke uenig, men tiden sætter jo til tider sin begrænsning Man
> skal jo passe job og skole mv.

Pjat, det er bare noget om tilpasning, man har vel frikvartere *gg*

> Hygge fra Anita, der med garanti får for lidt idag

Fandme for ringe.
Og hvordan ved du den, single??

--
Pita

Fra : Anita

Dato : 01-08-01 09:09

"Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev i en meddelelse

> [...]

> Hvem er det? Et par gamle nonner måske?

Man

> Pjat, det er bare noget om tilpasning, man har vel frikvartere *gg*

Øhm...ja, men nu arbejder min kæreste ikke lige der, hvor jeg går i skole,
så det ville nok betyde, at man skulle pjække en time eller to for at nå det
*G*

> Fandme for ringe.
> Og hvordan ved du den, single??

Nopes, men det vidste jeg fordi jeg ikke skulle være sammen med kæresten den
dag Men idag skal vi ud og prøvekøre en bil vi har kigget lidt på, så
måske der snart kommer en ny udfordring, der skal afprøves? *GG*

> --
> Pita

/Anita

Fra : Anita

Dato : 01-08-01 13:25

> [...]

dag Men idag skal vi ud og prøvekøre en bil vi har kigget lidt på, så
måske der snart kommer en ny udfordring, der skal afprøves? *GG*

/Anita

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 03-08-01 00:30

> Og undskyld til de kvindelige læsere, hvis det, jeg skriver, lyder lidt
> mandschauvinistisk. Jeg er en ganske blød mand (uden for sengen *G*).

Jeg sad og tænkte over den sidste bemærkning ..
Jeg tror du hentydede til din pik når du skrev du ikke var blød i sengen .. men
jeg tænkte først på væremåden.

Altså at man skifter personlighed fra en blød mand til en hård når man har sex.

Og det gjorde jeg for det oplever jeg selv .. der sker at hvis det går hårdt for
sig .. bliver jeg mere hård af personlighed .. det er som om jeg skifter fra Dr
Jekyll til Mr Hyde midt i det hele.
Som om jeg bliver besat af en demon .. jeg føler mig umådeligt stærk kraftfuld
og maskulin når det sker.
Men samtidigt føler jeg det som om det ikke er mig .. som om jeg kan se på mig
selv udefra når det sker og tænkte hvem er det.

Det er ikke fordi det er ubehageligt .. det kan faktisk være skønt at slippe
taget og lade sig rive med af vildskaben.

Er det noget andre oplever ?

Fra : claus

Dato : 03-08-01 14:19

Christian 'CeeJay' Jensen <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote:

> [...]
>
> Det er ikke fordi det er ubehageligt .. det kan faktisk være skønt at
> slippe taget og lade sig rive med af vildskaben.

Jeg kan helt sikkert nikke genkendende til alt, hvad du skriver. Sex
skifter hele tiden karakter. Nogen gange er det som at ligge på en sky
eller i Paradisets have, vidunderlig fredfyldt og saliggørende. Andre
gange er det råt, dyrisk, brutalt, beskidt og snusket. Nogle gange føler
man sig uendeligt lille og ydmyg over at få lov til at opleve noget så
stort og vidunderligt med et andet menneske, andre gange føler man sig
som ubestridt hersker over sin partner, der bare har at efterkomme ens
mindste ønske og ens penis er midtpunkt i hele universet, den akse
alting roterer omkring!

-- hilsen claus

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 11-08-01 12:17

> [...]
> som ubestridt hersker over sin partner, der bare har at efterkomme ens
> mindste ønske og ens penis er midtpunkt i hele universet, den akse

Præcis ! .. og begge dele er skønt, jeg føler bare at det ikke er mig der har
kontrollen når det er råt , men at jeg bliver drevet frem af en dyrisk kraft.

Mvh
CeeJay

Fra : Puk

Dato : 29-07-01 11:42

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark

> [...]
sige,at det
> ikke er én orgasme, men en slags bølgetoppe og dale, der

Ja det kan jeg. Jeg har "kun" oplevet det én gang med en mand,
men gør det ret ofte, når jeg leger med mig selv. Når jeg leger
med mig selv, vil jeg skyde på, at det sker 1 ud af 2-3 gange.
Hvor mange "bølgetoppe" der er kan jeg ikke fortælle dig, da jeg
i situationen ikke tænker så meget på at tælle *G*. En sjælden
gang imellem når jeg også så langt ud (eller hvad man nu skal
kalde det), at jeg næsten ikke kan stoppe igen. Bagefter sådan
en tur, hvor jeg har "problemer" (jeg opfatter det nu ikke som et
reelt problem *G*) med at stoppe igen er jeg fuldstændig smadret
og kan snildt sove i 8 timer selvom jeg måske egentlig lige var
vågnet efter en hel nats søvn. I de situationer kan jeg også
ende med at få en voldsom hovedpine af det. Selv tror jeg det
skyldes at min krop spænder en del, når jeg får orgasme. Når min
krop spænder gør min nakke det også, og når jeg så er i en
situation, hvor jeg næsten ikke kan stoppe igen giver det
hovedpine. Det er den samme form for hovedpine, jeg får, hvis
jeg har siddet ude en varm dag og bliver siddenede hele aftenen
og kommer til at fryse og dermed spænde i kroppen og altså
specielt i nakken (sidder og trækker skuldrene op og skutter
mig).

Når jeg ellers leger med mig selv og "blot" får almindelig
orgasme der altså ikke virker sammenhængende, er det ikke
usædvaneligt, at jeg kommer op til 3-4 gange. Men som sagt har
jeg ikke tal på hvor mange toppe der er i de rullende orgasmer.

Det skal lige siges, at den gang jeg oplevede det med en mand
syntes han også, at det var ret fedt. Det betød nemlig, at da
jeg ligesom var sat igang (som det dog lyder *G*), så kom jeg
igen og igen under samlejet med hans pik indeni mig, hvilket han
så syntes føltes helt vildt dejligt. Han var dog også en anelse
rystet bagefter og måtte lige høre om jeg nu også var OK *G*.
Jeg var også selv lidt overrasket, da det jo altså aldrig var
sket før sammen med en mand og indtil da, kun ganske få gange når
jeg legede med mig selv. Siden blev det så oftere og oftere, når
jeg leger med mig selv.

> [...]
runners
> high. Du elsker følelesen/oplevelsen, men kan ikke fremtvinge

Altså ikke for mig, men jeg kan desværre ikke fortælle dig,
hvordan jeg gør. Dog kan jeg sige, at jeg faktisk ikke leger med
mig selv ret ofte. Ja nu ved jeg ikke hvor ofte de fleste andre
kvinder gør det, men for mig kan der snildt gå uger imellem.

> Kald mig orgasmefreak, men emnet fascinerer mig.

Det kan jeg sådan set godt forstå *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:14

Hej Mark :0)

> [...]
>
> Det er noget jeg har læst om og misundt kvinder, men er der nogen,
> der rent faktisk,prøver det en gang i mellem.

Jeg kan ikke. (tror jeg da i hvert fald ikke)

> Kald mig orgasmefreak, men emnet fascinerer mig.

Det forstår jeg godt, det fascinerer også mig :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 29-07-01 12:21

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message news:3b63f0a4$0$2680$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg kan ikke. (tror jeg da i hvert fald ikke)

Jeg er sikker på der gerne melder sig flere fyre til et videnskabeligt
forsøg, måske endda et par piger også

> Det forstår jeg godt, det fascinerer også mig :0)

Andres orgasmer eller dine egne? ;c)

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:32

Hej John :0)

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er sikker på der gerne melder sig flere fyre til et
videnskabeligt
> forsøg, måske endda et par piger også

Så er det godt, jeg nægter at blande sex og videnskab sammen, uhyrlig
tanke *G*

> Andres orgasmer eller dine egne? ;c)

Orgasmer i det hele taget - fordi de kan variere i det uendelige og
opleves forskelligt fra person til person - det er på mange måder
"underligt", eftersom det vel egentligt burde være den samme
"mekanisme" der gentager sig (tænker også lidt på Tomas udemærkede og
dybdegående beskrivelse af det der "sker" indeni kvinden).

Noget der også fascinerer mig er, at mænd altså ikke nødvendigvis får
orgasme, fordi de får udløsning - meget frustrerende tanke, for så ved
man (jeg) jo ikke, om det har "bare" var udløsning, eller om det var
"rigtigt godt" (=orgasme). Medmindre fyren ligefrem selv siger det
bagefter (eller jeg husker at spørge *S*)... hmmm...

Og hvis han ikke får orgasme, men udløsning - hvordan mon det så
føles?
Nogle gange kunne det være fedt lige at få lov at opleve det fra den
anden side.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:36

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]

> føles?
> Nogle gange kunne det være fedt lige at få lov at opleve det fra den

I følge min definition er udløsning altid = orgasme, men man kan også få
orgasme (noget nær i hvert fald) uden udløsning, hvis man passer godt
på.
At nogle udløsninger så føles som
ud-af-kroppen-big-bang-universets-skabelse-oplevelse, mens andre blot er
et par skuffende forkølede krampetræknings-strint er en anden sag.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 17:23

Hej Claus :0)

> [...]
blot er
> et par skuffende forkølede krampetræknings-strint er en anden sag.

Jamen, er de der skuffende forkølede krampetræknings-strint så ikke
blot udløsninger?
Altså uden orgasme, mens "det andet" er udløsninger med orgasme - jeg
tror det er sådan, det menes...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 29-07-01 18:43

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> blot udløsninger?
> Altså uden orgasme, mens "det andet" er udløsninger med orgasme - jeg

Jeg ved sgu' ikke. Det kommer vel an på om man ser det fra en
følelsesmæssig/psykisk side eller fra en rent fysiologisk, selvom der er
en vis overlapning. Ejakulationen må vel betragtes som et seksuelt
højdepunkt/orgasme uanset, hvordan den føles. De dårlige
orgasmer/udløsninger kan skyldes dårlig timing; man holder tilbage lige
før udløsning, men kommer så alligevel, mens man ligger absolut
musestille (eller endnu værre, har trukket sig helt ud. Damn!) - eller
man har arbejdet så hårdt og så længe, at følsomheden er gået helt
fløjten og den seksuelle ophidselse næsten ligeså, men man skal den
onde-lyne-mig alligevel have det ud inden partneren falder i søvn af
kedsomhed. Når den rigtige gode orgasme/udløsning kommer er det ligesom
man får et ekstra skud hormoner (adrenalin eller andet), knalder op i et
gear, man slet ikke troede, man havde og ræser for fulde gardiner mod en
eller anden imaginær afgrund/højdepunkt, uden lyst eller mulighed for at
stoppe og så får en fantastisk befriende fornemmelse ved at komme. Men
det er lidt som med at fyre en nytårsraket af, man kan aldrig være helt
sikker på resultatet lige meget, hvor mange penge eller hvor stor
indsats man har ofret på sagen. Det skal også siges, at den man fyrer
raketten af med (eller i) også har en vis indflydelse på resultatet. Et
(for) stramt kondom kan også have en dæmpende virkning på udløsningen.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 30-07-01 23:34

Hej Claus :0)

> [...]
> en vis overlapning. Ejakulationen må vel betragtes som et seksuelt
> højdepunkt/orgasme uanset, hvordan den føles. De dårlige

Jeg kommer til at tænke på, at heller ikke alle orgasmer for mig føles
"ens". Der er stor variation. Nogle gange er det faktisk bare som "nå,
så kom jeg - fedt!" (det er for mig oftest i forbindelse med onani) -
andre gange er det simpelthen med en voldsom brændende følelse og så
jeg næsten tror, jeg skal besvime osv.

> [...]
fyrer
> raketten af med (eller i) også har en vis indflydelse på resultatet.

Ja, det virker også logisk på mig *S*

Fra : claus

Dato : 31-07-01 18:01

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> så kom jeg - fedt!" (det er for mig oftest i forbindelse med onani) -
> andre gange er det simpelthen med en voldsom brændende følelse og så

Jeg har lige læst Hot Sex af Tracey Cox (da min kæreste er på ferie,
suk, er jeg nødt til at holde mig på det teoretiske plan lige for
tiden!) Hun skriver vist, at med en vibrator kan man (kvinden) få
orgasme på mellem 60 sekunder og 3 minutter, mens, det med en partner
kan tage alt lige fra 15 minutter og opefter.

>Ja, det virker også logisk på mig *S*

Det "værste" er, når man på grund af udmattelse eller overanstrengelse
er nødt til at tænke på et eller andet meget erotisk for i det hele
taget at komme.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 31-07-01 18:26

Hej Claus :0)

> [...]
> orgasme på mellem 60 sekunder og 3 minutter, mens, det med en
partner
> kan tage alt lige fra 15 minutter og opefter.

Nu vil jeg lige af med noget.
Jeg synes simpelthen ikke der er noget værre, end den der irriterende
summende lyd af en vibrator, og jeg bryder mig overhovedet ikke om den
der "hysteriske" vibration en sådan giver.
Så de dildoer jeg har, fungerer i hvert fald ikke som vibratorer.

Og jeg er som regel _altid_ lang tid om at komme, selv ved onani. Lang
tid er selvfølgelig et vidt begreb - men er det hurtigt, så er det vel
på 5-10 min. og så er det ret sikkert, at jeg har perverse tanker i
hovedet imens *GF*

> Det "værste" er, når man på grund af udmattelse eller
overanstrengelse
> er nødt til at tænke på et eller andet meget erotisk for i det hele
> taget at komme.

Ved onani kan jeg slet ikke komme, uden at tænke på noget erotisk - og
ved sex, hænder det såmænd også, men det er mest, hvis jeg ligger og
nyder at blive slikket, så kan tankerne godt flyve lidt *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 31-07-01 22:05

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> der "hysteriske" vibration en sådan giver.
> Så de dildoer jeg har, fungerer i hvert fald ikke som vibratorer.

Jeg er slet ikke til andet legetøj, end det Gud har skabt os med
(kedelig som jeg er), og bare synet af en vibrator ville nok gøre mig
impotent. Tracey Cox (Cocks?!) anbefaler også mest vibratoren til
kvinder, der skal hjælpes på vej eller hjælpes i gang.

> Ved onani kan jeg slet ikke komme, uden at tænke på noget erotisk

Nu har jeg selvfølgelig aldrig gjort sådan noget (host, host), men
ifølge sagkundskaben skulle det samme gælde mænd. Man kan selvfølgelig
også kigge på materiale af pornografisk karakter for at komme i den
rette tilstand, men det gælder måske ikke kvinder?

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 03-08-01 18:05

Hej Claus :0)

> [...]
> impotent. Tracey Cox (Cocks?!) anbefaler også mest vibratoren til
> kvinder, der skal hjælpes på vej eller hjælpes i gang.

Ja, bare hold dem væk fra mig, jeg finder dem "hysteriske"...

> [...]
> også kigge på materiale af pornografisk karakter for at komme i den
> rette tilstand, men det gælder måske ikke kvinder?

Hvis/når jeg ser på pornografisk materiale (og det GØR jeg altså) - så
har jeg altså en forkærlighed for analsex, men det er nu forresten
heller ikke kun i forbindelse med pornografisk materiale, jeg har det
*G*

Nå, jeg kan godt komme i "den rette tilstand" af pornografisk
materiale, det hænder faktisk ret tit - men det kan også ske, at det
får mig til at miste lysten fuldstændigt. Det er som oftest på mine
meget usikre dage, hvor jeg pludselig ikke kan håndtere at se på alle
disse skønheder, uden appelsinhud, uden deller, med kunstige bryster,
stramme balder, helt vildt langt hår, ikke en eneste urenhed i huden,
perfekt barberede (og de får åbenbart ikke knopper af det *suk*)....
nogle dage kan jeg bare ikke klare det, jeg kan pludselig få denne
følelse af at være "inferior" osv...

det er helt ulideligt, og jeg ved godt, at det er helt i skoven -
nogle dage har jeg bare ikke det mentale overskud til at skulle
abstrahere fra det bombardement af idealer og kunstigheder, jeg godt
kan føle at en pornofilm/pornobilleder repræsenterer... det er
heldigvis ikke ret tit - men jeg ved, at har jeg det først sådan , så
vil jeg helst ligge godt gemt, langt nede under en dyne og blive holdt
om, og nusset og kysset - indtil jeg finder min selvsikkerhed igen.

Det er dog ikke alle, jeg har kendt, der har kunnet forstå dette -
hvilket har gjort, at jeg har oplevet perioder, hvor jeg har trukket
mig sådan "væk", fra min partner også seksuelt - simpelthen fordi jeg
følte mig "svigtet"/såret. Det mest frustrerende er dog, at jeg måske
ikke selv har været opmærksom på, at jeg har sådan en "usikker" dag -
og så rammer det mig sådan, som at spark under bæltestedet (for nu at
blive i terminologien)... og jeg kan blive rigtig, rigtig ked af det -
og helt urimeligt nærtagende, og tænke tanker som - "kan han slet ikke
li' mig, hvad med min krop, er det fordi han ikke er tilfreds med mig,
ønsker han sig noget andet (mere)....". Og eftersom jeg kan have meget
svært ved at vise, at jeg er ked af det og usikker på mig selv - så
kommer det ofte ud som kværulanteri og brok og beskyldninger og
"mundlort"

Jeg hader den slags dage - godt de er i undertal.

Tusinde hilsner
Søs, som synes at mændene i pornofilm, med deres bumser hist og her på
balderne, hår på benene og små maver her og der - er langt mere
repræsentative, og derfor er mænd der ser pornofilm altså IMO lidt
"heldigere".

Fra : claus

Dato : 04-08-01 17:02

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> svært ved at vise, at jeg er ked af det og usikker på mig selv - så
> kommer det ofte ud som kværulanteri og brok og beskyldninger og

Søs. Du er bare for dejlig, så du burde slet ikke have alle de
problemer, men paradokset er, at det også er din sårbarhed og svaghed,
der gør dig så tiltrækkende og sympatisk. Det burde måske være emnet for
en ny debat om, hvorvidt mænd tiltrækkes af kvinder, der viser at de
også har svage og usikre sider, eller om de dybest set ser ned på dem.
Du ved jo udmærket godt, at du er god nok som du er, og at du ikke skal
prøve at være anderledes eller leve op til de "supermennesker" vi møder
i medierne og andre steder.

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 04-08-01 22:54

Hej Claus :0)

> [...]
skal
> prøve at være anderledes eller leve op til de "supermennesker" vi

Ja, jeg ved da godt, at jeg er god nok som jeg er.
Der er nu engang bare dage, hvor det ikke lige føles sådan
Især hvis alt muligt andet er gået i ged, og jeg lidt er på
nulpunktet, og ikke lige kan få øje på min egen genialitet *S*

Tusinde tak for komplimenten, jeg blev så glad *S*

Tusinde hilsner
Søs

--
Lige før jeg har fået for meget, har jeg fået nok,
og så vil jeg alligevel have lidt mere... ergo - jeg er et popcorn!

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 12:44

> [...]

> ud-af-kroppen-big-bang-universets-skabelse-oplevelse, mens andre blot er
> et par skuffende forkølede krampetræknings-strint er en anden sag.

Skal love for at man som fyr kan få en udløsning uden orgasme........ Det er
da helt klart reglen fremfor undtagelsen at der følger en orgasme i
kølvandet på en udløsning...

En rigtig orgasme............ Det er edderrådme (pardon my french!) en
sjældent ting..

/Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 30-07-01 12:51

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9k3hd8$77f$1@sunsite.dk...
SNIP

> Skal love for at man som fyr kan få en udløsning uden
> orgasme........ Det er da helt klart reglen fremfor undtagelsen at
> der følger en orgasme i kølvandet på en udløsning...

Jeps det er nemlig korrekt!

> En rigtig orgasme............ Det er edderrådme (pardon my french!)
> en sjældent ting..

Mon ikke.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Gitte Beyer

Dato : 29-07-01 15:02

Hejsa
> [...]
>sandsynligt) der kan få orgasmerne til at rulle. Det vil sige,at det
>ikke er én orgasme, men en slags bølgetoppe og dale, der fortsætter.

Det må jeg jo nok sige, at jeg kan. Der kan så være kortere eller
længere mellem "bølge-toppene". Jeg har forsøgt at tælle, hvor mange
gange jeg faktisk kan komme når jeg har sex, og jeg er da nået til 25
gange (det er altså kun sket en enkelt gang

>Jeg gætter på at det er lidt sjældent, sådn lidt lige som en runners
>high. Du elsker følelesen/oplevelsen, men kan ikke fremtvinge den
>selv. Den kommer bare én gang i mellem.

Det skal jeg ikke kunne sige. Ind til for ret kort tid siden, havde
jeg aldrig selv oplevet "fænomenet", men "kun" kunnet komme 2 måske 3
gange, hvis det gik vildt for sig *GGG*. Men efter jeg/vi har opdaget
at jeg kunne på den anden måde også, så er det sket 4 gange på en uge.

MVH
Gitte

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:28

Gitte Beyer <gitte@beyer.nu> wrote:

> [...]
> gange, hvis det gik vildt for sig *GGG*. Men efter jeg/vi har opdaget
> at jeg kunne på den anden måde også, så er det sket 4 gange på en uge.

Det er ikke for at snage, men kunne du antyde, hvad der skal til både
fra mandens og kvindens side, for at det skal lykkes? Vi er jo her bl.a.
for at lære.

--
hilsen claus