MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Alternativ til Windows Stifinder
Fra : Steen

Dato : 26-02-09 23:48

Søger et godt og gratis alternativ til Stifinder (Vista).

Programmet skal kunne have flere vinduer åbne samtidigt, og derfra flytte
filer rundt mellem mapper

Fra : Bo L

Dato : 27-02-09 00:48

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Søger et godt og gratis alternativ til Stifinder (Vista).
>
> Programmet skal kunne have flere vinduer åbne samtidigt, og derfra flytte
> filer rundt mellem mapper

Total commander, mener det kan køre på vista. Samtidig ftp, udpakke og pakke
pgr. + meget mere
http://www.ghisler.com/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-02-09 01:12

"Steen" skrev i en meddelelse
> Søger et godt og gratis alternativ til Stifinder (Vista).

Helt klart Total Commander som en anden foreslår - det er genialt

Nu er jeg ikke Vista fan, så jeg bruger det selv i XP - men i min meget
korte Vista-periode, der kørte den også fint !

Og det kører i øvrigt også rigtigt godt i Windows 7 betaen, som jeg "leger"
lidt med på en enkelt PC - klar forbedring af Windows, hvor de værste
brølere fra Vista er rettet

Jan

Fra : ego

Dato : 27-02-09 08:23

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Søger et godt og gratis alternativ til Stifinder (Vista).
>
> Programmet skal kunne have flere vinduer åbne samtidigt, og
> derfra flytte filer rundt mellem mapper
Skal det være gratis må det blive Freecommander
www.freecommander.com/

mvh
kaj

Fra : Steen

Dato : 01-03-09 11:59

On 2009-02-27 08:23:16 +0100, "ego" <kahan@postti.tele.dk> said:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Skal det være gratis må det blive Freecommander
> www.freecommander.com/
>
> mvh
> kaj

Tak til alle.
TC er fin, så den kører jeg med indtil videre - måske kommer jeg til at
holde af den lille fyr....og betaler for den