MS Windows
briani 27239
lave en kopi
Fra : H.Jørgensen

Dato : 26-02-09 08:51

Hej

Findes der et program som kan lave en copi af en fil uden at noget går tabt
eller laves om ?
Jeg har en fil på et SD kort men når jeg laver en kopi bliver den lavet om

MVH

Henrik

Fra : Lars E. P.

Dato : 26-02-09 09:37

Thu, 26 Feb 2009 08:51:00 +0100, skrev "H.Jørgensen"
<brakentorp@hotmail.com> :

Hvad er det der bliver lavet om?

Hilsen Lars

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 26-02-09 10:18

Hvad slags fil ? musik/lyd/billed/tekst
Hvad laves om ?
Hvordan har du forsøgt at kopiere ?

/Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-02-09 21:29

"H.Jørgensen" skrev i meddelelsen
> Findes der et program som kan lave en copi af en fil uden at noget går
> tabt eller laves om ?

En almindelig kopiering af en fil i Windows ændrer ikke indholdet.

Så enten gør du noget forkert eller også er der fejl på kortet.

Eller også mener du noget helt andet ?

Jan

Fra : Henning

Dato : 27-02-09 18:41

> [...]

>eller laves om ?
>Jeg har en fil på et SD kort men når jeg laver en kopi bliver den lavet om

Kopibeskyttelse? Hvad forsøger du at kopiere?

Fra : J

Dato : 27-02-09 22:40

> [...]

Hvad er en copi?

Fra : Kerim Ellentoft