MS Windows
briani 27239
Task Manager problemer....
Fra : MFC

Dato : 25-02-09 20:36

Hejsa

Når jeg trykker CTRL+ALT+DELETE får jeg følgende meddelelse: "Task Manager
has been disabled by your administrator". Hvordan ændrer jeg dette, så jeg
igen kan bruge Task Manager ?? Jeg går ud fra jeg skal logge ind som
administrator for at ændre dette og har også prøvet, men kan ikke finde ud
af hvor jeg kan ændre det (jeg har nok pillet lidt for meget som
administrator på et tidspunkt, siden denne "fejl" er opstået Håber
der er nogen der kan forklare hvordan jeg løser dette problem - jeg bruger
Windows XP / Engelsk version. På forhånd tak !!

Mvh.:
Mikael Gitt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-02-09 20:44

"MFC" <slotgitt@post.tele.dk> skrev :

>Når jeg trykker CTRL+ALT+DELETE får jeg følgende meddelelse: "Task Manager
>has been disabled by your administrator". Hvordan ændrer jeg dette, så jeg
>igen kan bruge Task Manager ??

http://www.diskdatarecovery.net/task-manager-has-been-disabled-by-your-administrator

http://support.microsoft.com/kb/555480

og ellers nasser af hits på Google, det er et udbredt problem.
--
Kerim

Fra : Per

Dato : 25-02-09 20:44

MFC wrote:
> [...]
> "fejl" er opstået Håber der er nogen der kan forklare hvordan
> jeg løser dette problem - jeg bruger Windows XP / Engelsk version. På

Se her:

http://support.microsoft.com/kb/555480

eller hvis du ikke vil rode reg regedit så kan du prøve med gratisversionen
af Superantispyware:

http://www.superantispyware.com/

Den har en funktion, der kan gendanne taskmanager under preferences /
repair.

mvh. Per

Fra : MFC

Dato : 25-02-09 20:52

Hej alle

Tusind tak for de ultra-hurtige svar !! Jeg vil gå igang med at kigge på
det med det samme. Endnu en gang tak for de hurtige svar !!

Mvh.:
Mikael Gitt