MS Windows
briani 27239
Send til postmodtager
Fra : Peter

Dato : 24-02-09 18:49

Hej NG!

Jeg har fået et problem. Når jeg højreklikker på et word.doc, som jeg vil
ha' vedhæftet til en e-mail, fremkommer der godt nok en menu hvor jeg vælger
"Send til postmodtager" derefter plejer/burde Outlook Express at åbne sig,
men det gør den ikke mere!

Er der en eller anden som har et forslag til løsning af problemet ?

hilsen
Peter

Fra : Erik Olsen

Dato : 24-02-09 18:51

Peter wrote:

> [...]
> jeg vælger "Send til postmodtager" derefter plejer/burde Outlook
> Express at åbne sig, men det gør den ikke mere!

Er OE sat som standard postprogram?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Peter

Dato : 24-02-09 20:47

> Er OE sat som standard postprogram?

Jeg har "kun" Outlook Express som postprogram

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-02-09 21:00

Peter skrev:

> Jeg har "kun" Outlook Express som postprogram

Nogle gange skal der ikke mere til for at forvirre Windows.
Klik på Start-knappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern
programmer => Angiv programadgang og -standarder => Tjek at
Outlook Express er valgt som dit standardprogram til mails.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Peter

Dato : 24-02-09 22:44

> [...]
> Start-knappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
> programadgang og -standarder => Tjek at Outlook Express er valgt som dit

Tusinde tak. Det var lige det der skulle til!

hilsen
Peter