problemer med onclick event
Fra : hcs89

Dato : 03-03-09 12:29

på min side...
http://www.hellerup-kajakklub.dk/reform2/menupunkter/klubben/faq.asp
... vil jeg gerne have at svarene kommer frem ved et enkelt tryk på
ankeret..
jeg har brugt en simpel onclick="..." til dette.. men af en eller
anden grund skal man klikke TO gange for at aktivere funktionen.. ikke
dobbeltklik, men to klik..

er der nogen der har nogen fornuftig forklaring på hvad der kan være
galt? og hvordan jeg kan ændre det?

alle koder osv kan ses på siden..
/Hans

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 03-03-09 21:22

hcs89 skrev:
> [...]
> dobbeltklik, men to klik..
>
> er der nogen der har nogen fornuftig forklaring på hvad der kan være

function vissvar(x)
{
var svar = document.getElementById(x);
if (svar.style.display == "none")
{svar.style.display = "block";}
else
{svar.style.display = "none";}
}

skal være
function vissvar(x)
{
var svar = document.getElementById(x);
if (svar.style.display == "block")
{svar.style.display = "none";}
else
{svar.style.display = "block";}
}

Forklaringen finder du her:
http://webdesign101.dk/javascript/visogskjul.php

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : hcs89

Dato : 04-03-09 12:05

hm.
jeg kan godt se at det virker det du siger...
men har ikke noget med det at gøre som der står i artiklen..

er et spørgsmål om at scriptet ikke kan se hvad der står i min
style...
den kan kun forstå det hvis jeg laver det som inline style.. ret
skod.. burde være det samme..

men tak for hjælpen.. :)