Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nyt portfolio
Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 29-07-01 06:46

hej alle, jeg har netop lagt sidste hånd på mit nye portfolio.. hvis I er
interesseret, så check det ud på:

www.langvad.mobilixnet.dk

og send mig gerne lidt kritik,

på forhånd tak,

jacob langvad nilsson

Fra : Thomas Bach

Dato : 28-07-01 23:16

Jacob Langvad Nilsson <langvad@mobilixnet.dk> wrote:

> hej alle, jeg har netop lagt sidste hånd på mit nye portfolio.. hvis I er
> [...]

Super flot portofolio.
Jeg kan godt lide at dit site er så enkel opbygget, og den grafiske
linie skinner igennem på hele sitet.

Thomas Bacg

Fra : U. Pedersen

Dato : 28-07-01 23:59

On Sat, 28 Jul 2001 22:46:17 -0700, Jacob Langvad Nilsson
<langvad@mobilixnet.dk> wrote:

>hej alle, jeg har netop lagt sidste hånd på mit nye portfolio.. hvis I er
> [...]

Hej, du har sikkert brugt meget tid på at lave din web-side, men for
mig virker den ikke, selv om jeg har en hurtig forbindelse gidder jeg
ikke bladrer mig frem til næste billede, så derfor har jeg kun set 2 -
3 af dine billeder før end jeg stoppede.

Hvis jeg skulle vælge ville jeg se alle dine billeder i en lille
udgave, som jeg så kunne klikke mig ind på.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Michael

Dato : 29-07-01 09:08

In article <opg6mtovqp2l1u3aueng03q9qkj0ciqm6o@4ax.com>,
ulf.pedersen@it.dk says...

> [...]
>
> Hvis jeg skulle vælge ville jeg se alle dine billeder i en lille
> udgave, som jeg så kunne klikke mig ind på.

Det er da langt hurtigere at drøne dem igennem bare ved at klikke som
nu, end hvis man skal frem og tilbag emellem en oversigt. Man kan
alligevel aldrig se hvad billederne skal forestille på de små
thumbnails.

Man kan altså godt lavet et galleri/portfolio på en anden måde end den
sædvanlige thumbnail ting.

Jeg vil nu anbefale dig at være lidt fleksibel denne gang, da han tager
nogle fremragende billeder. Og hvis du har en hurtigt forbindelse burde
det ikke være noget problem da hans billeder ikke fylder ret meget.

- Michael

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-07-01 10:39

On Sun, 29 Jul 2001 10:08:15 +0200, Michael <michael@mlykke.dk> wrote:

>Jeg vil nu anbefale dig at være lidt fleksibel denne gang, da han tager
>nogle fremragende billeder. Og hvis du har en hurtigt forbindelse burde
>det ikke være noget problem da hans billeder ikke fylder ret meget.

Jeg har nok ikke den store tålmodighed, med at bladre i et album uden
at jeg på forhånd nogenlunde ved hvad jeg skal se.

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 30-07-01 02:39

jeg har sågar overvejet en endnu enklere opbygning, hvor jeg ikke skelner
mellem kategorierne, men blot har 30 pix i en lang række, men det er svært
at lave et naturligt flow, da der er nogle af billederne der skiller sig
markant ud i stil jf portræt, reportage og illustration..

tak for de pæne ord, og hvis du finder nogle bugs, må du meget gerne
indberette dem.. jeg har selv nogle problemer når jeg ser siden i explore,
så er der nogle billeder som er væk? men i netscape er der ingen problemer -
jeg fatter ikke hvad der er galt?!?

kh jacob

Fra : Michael

Dato : 29-07-01 09:10

In article <B788F139.C46%langvad@mobilixnet.dk>, langvad@mobilixnet.dk
says...
> hej alle, jeg har netop lagt sidste hånd på mit nye portfolio.. hvis I er
> [...]

Ja, den side har jeg jo haft som bookmark igennem meget lang tid, og
dine billeder er som jeg altid har synes. Fremragende.
De er tekniske supergodt lavet, men endnu vigtigere så har dine billeder
liv og en "sjæl", hvilket er sjældent.

Så ganske enkelt fremragende.

- Michael

Fra : Gert Kethmer

Dato : 29-07-01 10:55

WOW!

Kan du ikke røbe hvilket udstyr du bruger - samt hvilket program du
efterbehandler i?

..... og tak for at flytte mine grænser for hvad der burde kunne lade sig
gøre fotografisk.

Gert

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 30-07-01 02:33

hej gert, slvfølgelig kan jeg det. jeg bruger primært eos-1n kamera med
17-35mm/2.8, 28-70mm/2.8 og 105mm makro. desuden har jeg brugt et
lomokamera, et holga kamera og et pentax 6*7.
der er vist et enkelt billede (fra roskildefestival) som er taget på et
lokum af et canon digitalt kamera

alle billederne er efterbehandlet i photoshop 5.5 og 6.0

håber det var svar nok

kh jacob

Fra : Allan Olesen

Dato : 29-07-01 11:14

Jacob Langvad Nilsson <langvad@mobilixnet.dk> wrote:

>og send mig gerne lidt kritik,

Hvilken skærmopløsning er det meningen, at siden skal ses med?

(Billederne er selvfølgelig helt eventyrlige.)

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 30-07-01 02:30

hvis jeg må være ærlig har jeg ikke så meget styr på hjemmesidedesign og
skærmopløsning etc.. men billederne er så store at det ser bedst ud med høj
opløsning.. især forsiden med det lange billede. og mange tak for kritikken

kh jacob

Fra : Allan Olesen

Dato : 29-07-01 17:46

> [...]

>opløsning.. især forsiden med det lange billede. og mange tak for kritikken

Ok. Jeg spurgte pga. det store hvide mellemrum over billederne. I en
"normalt høj" opløsning på 1024x768 fylder dette mellemrum så meget,
at bunden af billedet ikke kan ses, før man har scrollet ned.

Det er lidt synd for førstehåndsindtrykket af billederne.

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 30-07-01 04:34

du har ret.. det er selvfølgelig kun et problem med billederne på højkant -
jeg vil gøre mellemrummet mindre. det er vist bedre,

tak for tippet