MS Windows
briani 27239
pavilon a6655sc computeren låser
Fra : klaus51

Dato : 23-02-09 16:11

hej med jer:
jeg har lige købt en ny computer for 2 mdr siden HP Pavilion A6655sc
64 bit med windows vista 4 gb ram
nu har jeg så fået det problem at computeren bruger alt for lang tid
på at åbne og lukke vinduerne , Jeg troede at jeg så havde fået
VIRUS ,så jeg sletter hele harddisken og starter fra bunden af med at
kører det hele ind igen .Men problemet er der stadigvæk .

Jeg har købt Virusfighter og bruger den

Jeg har kun installeret det som fulgte med computeren ,jeg har
afinstalleret norton ,og bruger nu Virusfighter

PLEASE PLEASE er der nogle der kan hjælpe?????????
jeg har lyst til at smide den ud af vinduet, Hp fik jeg ikke meget
hjælp fra?????

Fra : Ole C

Dato : 24-02-09 00:26

klaus51 skrev blandt andet:

> [...]
>
> PLEASE PLEASE er der nogle der kan hjælpe?????????
> jeg har lyst til at smide den ud af vinduet, Hp fik jeg ikke meget

Virusfighter kommer fra den samme producent som det spammende Spamfighter -
så det....
Men bortset fra det, kan der jo være tale om hardwarefejl - og da maskinen
kun er to måneder gammel, så brug dog garantien

--
vh
Ole C

Fra : Lars E. P.

Dato : 24-02-09 08:54

Tue, 24 Feb 2009 00:25:35 +0100, skrev "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> :

>Virusfighter kommer fra den samme producent som det spammende Spamfighter -
>så det....

Og så er det egentlig bare Norman Virus Control i en anden indpakning.
Og lidt dyrere end NVC.

Hilsen Lars

Fra : Lyrik

Dato : 26-02-09 00:55

"klaus51" <klausogelse@mail.dk> skrev i meddelelsen
[...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Prøv at læse om virusfighter her:

http://www.spyware-techie.com/virusfighter-removal-guide/

Hvorfor ikke bruge AVG antivirus-gratis eller Avast-også gratis?

Her påstår de at "Virusfighter" er et tyveprogram som intet gør for at
forhindre spyware eller virus!! Mon det passer?
Bedste råd jeg kan give er at downloade en 30 dages prøve af denne:
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

Den har reddet mange PC-er.

mvH
Jens