Søren Gade som ny NATO-generalsekretær?
Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-09 08:01

Som bekendt har den amerikanske forsvarsminister Robert Gates udtrykt
sin store respekt for den danske statsminister; hvad der har givet
anledning til mindre interesse fra de danske lemminge-journalister er,
at han fortsatte med at sige:

»Jeg har også stor respekt for jeres forsvarsminister. Men der er
selvfølgelig også andre navne i spil.«

Et gæt kunne være er at der virkelig er ved at blive kørt en dansker i
stilling til posten, men at det ikke er Fogh der er ved at blive kørt i
stilling, men Søren Gade.

For Fogh ville det endda være tale om at han ville rykke tilbage; det
normale er at generalsekretærposten varetages af tidligere forsvars-
eller udenrigsministre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 08:08

On Sun, 22 Feb 2009 08:00:45 +0100, Per Rønne wrote:

> Et gæt kunne være er at der virkelig er ved at blive kørt en dansker i
> stilling til posten, men at det ikke er Fogh der er ved at blive kørt i
> stilling, men Søren Gade.

Det har jeg også tænkt på.

Mon det ikke Gade ville være et mere logisk valg end Fogh. ?

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-09 08:13

Steen A. Thomsen <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> wrote:

> Det har jeg også tænkt på.
>
> Mon det ikke Gade ville være et mere logisk valg end Fogh. ?

Jep.

Se i øvrigt Ralf Pittelkow:

<http://jp.dk/meninger/pittelkow/article1609662.ece>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-09 08:18

On Sun, 22 Feb 2009 08:12:56 +0100, Per Rønne wrote:

> Jep.
>
> Se i øvrigt Ralf Pittelkow:
>
> <http://jp.dk/meninger/pittelkow/article1609662.ece>

Jeps, jeg tror det bare er (det meste) af den danske presse, som er gået i
selvsving.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-09 08:52

Steen A. Thomsen <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)com"> wrote:

> Jeps, jeg tror det bare er (det meste) af den danske presse, som er gået i
> selvsving.

Det er jo set før.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-02-09 19:58

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er jo set før.

Arh, nu er det dog IKKE Søren Gade, som lige har været på heftig rundtur i
NATO-medlemskredsen, endsige i nogen situation har manifesteret dèn
internationalt toppolitiske, EUROPÆISKE OG TRANSATALANTISKE pondus, vor kære
Statsminister trods alt kan konstateres i rimelig erfaren besiddelse af.

Jeg er personligt led og ked af tanken om Lars Løkke Rasmussen - som lige
har været ude at købe påfaldende meget dyrt statsmandsskrædderkluns for
nylig? - som Statsminister, da jeg som ærekær lokalpatriotisk Værløse-borger
har en ganske seriøs "grudge" imod ham i forbindelse med
Kommunalsammenlægningen og dertil mener at hans arrogant-tvære bedrevidende
drengerøvsstil er GANSKE langt fra så overbevisende "landsfaderlig", som
Fogh immervæk har tilkæmpet sig rollen som: Det lugter langt væk af at
oppositionen kommer til magten ved næste valg, hvis ikke Lene Espersen
seriøst - OG med en forudforhandlet "fredspagt" med DF i baglommen -
tilbydes statsministerposten næste gang (og dermed tackler Helle
Thorning-Schmidt på selveste det ligestillingsdyrebare "første kvindelige
Statsminister"-argument indenom!)

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-09 20:36

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> tackler Helle Thorning-Schmidt på selveste det ligestillingsdyrebare
> "første kvindelige Statsminister"-argument indenom!)

I det mindste har Løkke ikke optrådt i undertøj på en øl-reklame ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-02-09 22:28

> I det mindste har Løkke ikke optrådt i undertøj på en øl-reklame ...

Til din store fortrydelse?

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 23-02-09 06:25

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Til din store fortrydelse?

Næh - hvorfor skulle jeg dog ønske en fed mand optræde i undertøj i en
ølreklame?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk