Google Maps - hvordan opdatere?
Fra : Ped

Dato : 20-02-09 22:25

Hej gruppe,

Jeg har en Samsung Innov8 (Symbian 60 OS), hvor Google Maps ver.
2.2.0.11 er præinstalleret. Der mangler tilsyneladende nogle funktioner,
der muliggør brug af Google Latitude, hvorfor jeg gerne vil opgradere
til ver. 3.0 Det kan jeg imidlertid ikke få lov til. Når jeg downloader
programmet og prøver at installere det, får jeg beskeden: Komponenten er
allerede installeret.

Jeg kan ikke se Google Maps programmet nogen steder, hverken i
programstyring eller i Samsung PC Studio, hvorimod nogle af den andre
programmer godt kan ses. Det er som om Google Maps ligger 'dybt nede'
eller måske er integreret i OS? OS versionen er så vidt jeg kan finde ud
af den allerseneste, hvorfor en opgradering her ikke ville hjælpe.

Jeg har heller ikke kunnet finde noget i sikkerhedsindstillingerne, som
skulle forhindre installation af programmer, og jeg har da også uden
problem kunnet installere andre programmer.

Hvad skal jeg gøre for at få adgang til at slette den eksisterende
version af Google Maps og installere en ny?

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Samsung Innov8 (I8510)