Hvilke teleselskaber er under TDC?
Fra : Leon

Dato : 20-02-09 19:07

Hej gruppe.

Jeg vil skifte væk fra TDC, og ønsker at komme helt væk, fra alt, hvad
de har med at gøre.
Er der nogle der kan oplyse mig, hvilke selskaber, som TDC ejer, så jeg
kan undgå dem?

Mvh.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-02-09 19:14

Leon <snusk76FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> Er der nogle der kan oplyse mig, hvilke selskaber, som TDC ejer, så jeg
> kan undgå dem?

TDC har deres egne mobilprodukter og Telmore. Dertil kommer TeleLet, som de
ejer via datterselskaber, der primært sælger til boligforeninger.

Går ikke ud fra du er interesseret i udenlandske selskaber ejet af TDC.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-02-09 23:39

> TDC har deres egne mobilprodukter og Telmore. Dertil kommer TeleLet, som
> de
> ejer via datterselskaber, der primært sælger til boligforeninger.

TDC ejer desuden (så vidt jeg husker) 20% af Companymobile der står bag
bl.a. Happiimobil, Unotel, punkt1mobil m.fl.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-02-09 19:16

Leon skrev den 20-02-2009 19:06:
> [...]
> de har med at gøre.
> Er der nogle der kan oplyse mig, hvilke selskaber, som TDC ejer, så jeg

Telmore er ejet af TDC.

Der er sikkert også andre såkaldte service providere som lejer sig
ind hos TDCs net og du på den måde stadig har lidt forbindelse med TDC.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-02-09 19:42

Leon skrev:

> Er der nogle der kan oplyse mig, hvilke selskaber, som TDC ejer, så jeg
> kan undgå dem?

Vil du også undgå dem der lejer sig ind på deres net?

--
Bertel

Fra : Snuden

Dato : 21-02-09 04:41

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Du vil måske også undgå at tilringe telefoner på Tdc`s net?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-02-09 07:52

Snuden skrev:

> Du vil måske også undgå at tilringe telefoner på Tdc`s net?

Næ, det har jeg ingen problemer med.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-02-09 13:28

"Leon" <snusk76FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har med at gøre.
> Er der nogle der kan oplyse mig, hvilke selskaber, som TDC ejer, så jeg

Sådan som jeg ser det, har du da mulighed for at bruge Sonofon eller deres
billig selvskab som hedder CBB.

Jesper

Fra : Leon

Dato : 23-02-09 19:07

Jesper Hansen skrev:
> "Leon" <snusk76FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan som jeg ser det, har du da mulighed for at bruge Sonofon eller deres
> billig selvskab som hedder CBB.
>
> Jesper

Tak til alle for svarene, så ved jeg, hvad jeg kan vælge mellem.
Mvh.