Det rablede fuldstændig for Tøger i går
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-09 10:52

Fra : /Peter

Dato : 20-02-09 12:56

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Læs denne glimrende udredning:
>

> http://bohemianrhapsody.dk/2009/02/19/teologisk-spidsfindighed/

Alle der indlader på dialog med muahemdanerne er fuldstændig rablende gale,
der skal ingen dialog være, de skal ikke accepteres i et demokratisk
samfund, stening skal ikke være et emne for diskussion.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-09 21:38

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> gale, der skal ingen dialog være, de skal ikke accepteres i et
> demokratisk samfund, stening skal ikke være et emne for diskussion.

Alle der indlader sig på en dialog med /Peter og hans slæng er
fuldstændig rablende gale. Der skal ingen dialog være og de skal ikke
accepteres i et demokratisk samfund. Peter og hans slængs
antidemokratiske holdninger skal ikke være et emne for diskussion.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 21-02-09 01:18

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> demokratisk samfund. Peter og hans slængs antidemokratiske holdninger skal

Du definerer altså holdninger, som du ikke bifalder, som udemokratiske ?
Interessant som du altid forsøger at dreje debatten væk fra emnet. At /Peter
generaliser og skærer alle muslimer over en kam er selvfølgelig forkert, men
selve kernen i sagen: At Thøger Seidenfaden bagatelliser den af visse
muslimske lande, og grupperinger legaliserede straf ved stening, er dybt
forkasteligt, og stiller et stort spørgsmålstegn vedrørende hans integritet
som debattør. Stening står selvfølge ikke til diskussion i et civiliseret
samfund. Det er også dybt forkasteligt at se og høre, hvordan dele af den
danske venstre fløj, ligger på maven for disse religiøse fantaster. Er i så
langt ude i jeres afmagt og had til det samfund, der har forkastet jeres
ideologi, at i desperation allierer jer med alt og alle, der er i opposition
til demokrati ?

Fra : Ivannof

Dato : 21-02-09 11:31

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har forkastet jeres ideologi, at i desperation allierer jer med alt og
> alle, der er i opposition til demokrati ?

Hvis stening som en selvfølgelighed ikke står til diskussion i et
civiliceret samfund (hvilket jeg er enig i) hvor efterlader det så Islam?

Jo, i brokkassen sammen med Mein Kampf, Hitler og Pol Pot.

Man kunne spørge AHW om hvad åndeligt der er ved stening? Eller om det ikke
bare er hvad der er mest af i Koran og Hadith, nemlig almindelig politik for
ørkenmennesker i det 6. århundrede.

Selv en gud, der spillede Civilization på sin store computer ville have
opdateret reglerne på nuværende tidspunkt!

Hilsen Ivan

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-02-09 12:47

Knud Larsen forklarede:
> Læs denne glimrende udredning:
>

> http://bohemianrhapsody.dk/2009/02/19/teologisk-spidsfindighed/

Jeg gider ikke læse mere, som den mand har skrevet, så jeg har ikke
fulgt dit link, men rabler det ikke altid for ham?
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-09 13:34

Fister Løgsovs wrote:
> Knud Larsen forklarede:

> Jeg gider ikke læse mere, som den mand har skrevet, så jeg har ikke
> fulgt dit link, men rabler det ikke altid for ham?

Det er ikke et link TIL det han har skrevet, men en fantastisk god
tilbagevisning af hans leder.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-09 17:11

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> Læs denne glimrende udredning:
>

> http://bohemianrhapsody.dk/2009/02/19/teologisk-spidsfindighed/

Ja, det er klart at selv "moderate"imamer vil bifalde værrre sharia tiltag
mod os vantro når omsider muslimer får magt som agt i DK

Jeg har været sammen med Wahid Pedersen og hans søn ved et kirkemøde

De mener at Danmark skylder ALLE FREMSKRIDT til de muslimer som vi har
modtaget siden 1980

Ca 1997 udtalte han på TV DK4 at vi ville ikke have butikstyverier hvis vi
viste håndsafhugning i TVs bedste sendetid

Hvis han er moderat, hvem er så extreme

Han ved at han er "færdig som gådsanger" hvis ikke han er den mest extreme i
DK

Glimrende sammenligning med politi der heslt ikke vil bruge pistolen.

Tøger er en farlig mand - og har stor magt udover eet dagblad