MS Windows
briani 27239
Sidepanelet i mappen Dokumenter og Vis/Bil~
Fra : KR

Dato : 20-02-09 09:22

Min far har fået en brugt computer med Windows XP.
Når han åbner f.eks. mappen Dokumenter kan han
kun se mapperne i Dokumenter. Han kan ikke se
det sidepanel:
http://imageload.dk/files/14e35b2408d2c4b7a52c2df7dd71a8d3.jpg
han tidligere har haft på sin gamle computer med XP.
Hvordan får han det frem?

På hans gamle computer med XP kunne han
i mappen Billeder vælge: Vis / Billedserie.
Det kan han ikke nu, han kan kun vælge
mellem at se ikoner.
Hvad kan han gøre for at få muligheden
for at se billederne i Billedserie?
--
Mvh. KR

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-02-09 13:31

"KR" skrev i en meddelelse
> Hvad kan han gøre for at få muligheden
> for at se billederne i Billedserie?

Højreklip på mappen - vælg egenskaber og tilpas - her kan du angive, at det
er en billedmappe.

Men for det meste finder XP selv ud af det, hvis der er billeder i mappen -
men det kan smutte.........

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-02-09 19:59

"KR" <nospam@invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvordan får han det frem?
>
> På hans gamle computer med XP kunne han
> i mappen Billeder vælge: Vis / Billedserie.
Klik på Mapper i menuen foroven. Den bringer sidepanelet frem og skjuler
det.

Kurt

Fra : KR

Dato : 20-02-09 22:14

"Kurt B. Andersen" skrev
> Klik på Mapper i menuen foroven. Den bringer sidepanelet frem og skjuler
> det.

Tak for hjælpen til både Jan og Kurt.

Problemet blev løst, det var noget
med at vælge klassisk i mappevisning.