Det tager kun 5 minutter.....
Fra : Malene P

Dato : 18-02-09 06:29

....... at handle i Fakta. Her handler de fremmede af og til, som vi jo har
kunnet se i flere artikler, som jeg og andre har linket til. Her er der så
et par fremmede, der har handlet i Netto.
http://ekstrabladet.dk/112/article1127480.ece

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-09 13:21

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kunnet se i flere artikler, som jeg og andre har linket til. Her er der så
> et par fremmede, der har handlet i Netto.

Hvis man som rødfascisterne gerne vil have ødelagt DK hurtigst muligt, så er
det jo fint.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:21

Malene P wrote:
> [...]
> jo har kunnet se i flere artikler, som jeg og andre har linket til.
> Her er der så et par fremmede, der har handlet i Netto.

Du glemte at skrive, at en dansk mand begik røveri mod en Shell tank.

Det står i dit link, malene.

Men det var jo osse en dansk mand, og vores egen kriminalitet er vel helt
okay og super duper.

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 18-02-09 16:37

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse

> Du glemte at skrive, at en dansk mand begik røveri mod en Shell tank.

Næh, det glemte jeg ikke. Det var bevidst udeladt. Og?

> Det står i dit link, malene

Ja, det er jeg da ganske udmærket klar over. Og?.

> Men det var jo osse en dansk mand, og vores egen kriminalitet er vel helt
> okay og super duper.

Overhovedet ikke. Har jeg nogensinde påstået det?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 18:49

Malene P wrote:

> Næh, det glemte jeg ikke. Det var bevidst udeladt. Og?

Han var en hvid dansk mand; Alle ved at du bevidst udeladte det.

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 18-02-09 20:35

> Han var en hvid dansk mand; Alle ved at du bevidst udeladte det.

Udelod...

Malene P