Takken for at befri Kuwait
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 00:30

February 16, 2009 No. 2247

On Al-Jazeera TV, Kuwaiti Prof Suggests a Biological Attack on White
House, Prays for Bombing of Nuclear Plant on Lake Michigan

Abdallah Al-Nafisi: "Four pounds of anthrax - in a suitcase this big -
carried by a fighter through tunnels from Mexico into the U.S., are
guaranteed to kill 330,000 Americans within a single hour, if it is properly
spread in population centers there.

Manden opfordrer også til at ringe til journalister og true dem til tavshed
MED ALLE MIDLER, som han gentager, -

"Terrorister er de frommeste mennesker i verden" - og tilhørerne jubler.

"Allah har instiftet fjendskab til jøder indtil verdens ende, - det står i
Koranen - og dem der ikke tror på det er frafaldne vantro"

osv osv osv - utroligt at al-Jazeera sender sådan noget, - jeg GAD vide om
de bagefter tager afstand fra vanviddet.

Men han anses muligvis for at være en moderat mand

Bliver man nervøs over sådan er mand og sådan en jublende gruppe, så er man
"islamofob", og bør nægtes indrejse i andre EU-lande

begin 666 blnk.gif
K1TE&.#=A`0`!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`.P``
`
end

Fra : P.N

Dato : 18-02-09 00:36

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> February 16, 2009 No. 2247
>
> On Al-Jazeera TV, Kuwaiti Prof Suggests a Biological Attack on
> White House, Prays for Bombing of Nuclear Plant on Lake Michigan

Findes der overhovedet noget i denne verden som du ikke kan beskylde
muslimer for.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-02-09 00:54

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message

> Findes der overhovedet noget i denne verden som du ikke kan beskylde
> muslimer for.

ja fremskridt og succes.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : *@*

Dato : 18-02-09 08:15

On Wed, 18 Feb 2009 00:36:13 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

>Findes der overhovedet noget i denne verden som du ikke kan beskylde
>muslimer for.

ja

mordet i Finderup lade - det var DSB

og de kan ejheller skyldes for at have tilføjet verden noget som helst
af værdi

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HAWK

Dato : 18-02-09 17:00

"*@*" <125@invvalid.invalid> skrev i meddelelsen
> On Wed, 18 Feb 2009 00:36:13 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

hvorfor i alverden skulle de takke os for deres befrielse. allrede under
krigen stillede kronprinsen fra sit eksil i london spørgsmålet: havde I også
befriet os hvis vi ikke havde haft olien???

> ja
>
> mordet i Finderup lade - det var DSB

kan det umuligt ha været da der ikke er skinner til Finderup

> og de kan ejheller skyldes for at have tilføjet verden noget som helst
> af værdi

hmmm du er da vist ikke for kyndig i historie.

Fra : *@*

Dato : 18-02-09 19:23

On Wed, 18 Feb 2009 16:59:42 +0100, "HAWK" <nej@ikketale.om> wrote:

> [...]
>befriet os hvis vi ikke havde haft olien???

>kan det umuligt ha været da der ikke er skinner til Finderup

men ikke desto mindre hævder historiebøgerne at kongen mødte sin
banemad i laden

>hmmm du er da vist ikke for kyndig i historie.

kan du måske nævne noget muhamedanere har beriget verden med?

at de på deres evindelige krigstogter er faldet over ting som de så
har bragt med sig på deres videre færd er jo ikke det samme som selv
at have bidraget med noget

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HAWK

Dato : 18-02-09 22:58

> men ikke desto mindre hævder historiebøgerne at kongen mødte sin
> banemad i laden

hov ja du siger sgu noget. Det må være et af historiens største mysterier

> kan du måske nævne noget muhamedanere har beriget verden med?

på korstogenes tid var de bl.a langt foran os med lægekunst, og der er mange
andre ting hvor de har været foran os

> at de på deres evindelige krigstogter er faldet over ting som de så
> har bragt med sig på deres videre færd er jo ikke det samme som selv
> at have bidraget med noget¨

hvis det skal være udgangspunktet så skal vi kristne da slet ikke stille os
op

Fra : John

Dato : 18-02-09 23:23

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse

> på korstogenes tid var de bl.a langt foran os med lægekunst

Men det er de så ikke længere..?

> og der er mange andre ting hvor de har været foran os

Hvad, og hvorfor mon "har været"?

Kan det måske skyldes, at:

"Muhammad wanted to keep his followers away from education because he knew
that his newly established religion could not survive if criticism is
allowed":
http://www.islam-watch.org/SujitDas/Holy-Islam-Illiteracy-Poverty-Backwardness.htm

John

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 23:11

HAWK wrote:
> [...]
> under krigen stillede kronprinsen fra sit eksil i london spørgsmålet:
> havde I også befriet os hvis vi ikke havde haft olien???

Det var dog et mærkelig spørgsmål du kommer med, - er ens frihed intet værd
hvis man har olie?

Skulle vi også have spurgt englænderne i 1945: "Havde I også befriet os
hvis vi ikke havde Den Lille Havfrue, - eller Carlsberg bryggerierne"?

Fra : HAWK

Dato : 18-02-09 23:14

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Det var dog et mærkelig spørgsmål du kommer med, - er ens frihed intet
> værd hvis man har olie?

jo bestemt, men han skal da ikke være taknemmelig da vi jo ikke befriet
kuwait for kuwaiternes skydl men udelukkende fordi vi ville have kontrol med
olien

> Skulle vi også have spurgt englænderne i 1945: "Havde I også befriet os
> hvis vi ikke havde Den Lille Havfrue, - eller Carlsberg bryggerierne"?

De befriede os udelukkende fordi vi på det tidspunkt var strategisk vigtige
for dem, så nej jeg mener ikke vi skylder dem noget i den anledning. Vi blev
jo heller ikke betragtet som allieret

Fra : John

Dato : 18-02-09 23:29

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse

> han skal da ikke være taknemmelig da vi jo ikke befriet kuwait for
> kuwaiternes skydl men udelukkende fordi vi ville have kontrol med olien

Så fik vi da omsider hevet olien ind i debatten. Flot.

De har også en farlig masse olie i Afghanistan..?

John

Fra : HAWK

Dato : 18-02-09 23:37

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Så fik vi da omsider hevet olien ind i debatten. Flot.
>
> De har også en farlig masse olie i Afghanistan..?

Så fik vi da omsider hevet afganistan ind i det.>

Fra : John

Dato : 18-02-09 23:43

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse

> Så fik vi da omsider hevet afganistan ind i det.

Jamen det gjorde vi sør'me da osse!

Så mangler vi blot 'kvinder og børn', ikke klaphat?

Og du svarede, som ventet, slet ikke på spørgsmålene.

John

Fra : John

Dato : 19-02-09 00:08

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse

> De befriede os udelukkende fordi vi på det tidspunkt var strategisk
> vigtige

- og Kuwait er ikke 'strategisk vigtig'? Interessant!

Gad vist, om Saudierne, Israel, m fl, deler din holdning.

John

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-09 09:05

HAWK wrote:
> [...]
>
> jo bestemt, men han skal da ikke være taknemmelig da vi jo ikke
> befriet kuwait for kuwaiternes skydl men udelukkende fordi vi ville

Så er det da ærgeligt at vi ikke HAR fået kontrol med olien.

> De befriede os udelukkende fordi vi på det tidspunkt var strategisk
> vigtige for dem, så nej jeg mener ikke vi skylder dem noget i den
> anledning. Vi blev jo heller ikke betragtet som allieret

Det var dog en mærkelig indstilling, så pr definition kan ingen nogensinde
gøre noget for andre. Har du det også sådan på personplanet, alt er egoisme
og hvis man hjælper er det kun for at få en fordel?

Fra : HAWK

Dato : 19-02-09 19:06

> Så er det da ærgeligt at vi ikke HAR fået kontrol med olien.

det kan man sige, men som i afganistan tog ameriaknerne også her fejl da de
troede at at den med den største kanon altid får sin vilje

> Det var dog en mærkelig indstilling, så pr definition kan ingen nogensinde
> gøre noget for andre.

jo bestemt - det er der masser af eksempler på. Jeg kan bare ikke komme i
tanke om noget tilfælde hvor USA har gjort noget for nogen uden at de selv
fik en fordel ud af det

Har du det også sådan på personplanet, alt er egoisme
> og hvis man hjælper er det kun for at få en fordel?

som skrevet ovenfor er der masse af eksempler på uegennyttige mennesker

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-09 19:16

HAWK wrote:
> [...]
>
> det kan man sige, men som i afganistan tog ameriaknerne også her
> fejl da de troede at at den med den største kanon altid får sin vilje

Så har amerikanerne taget fejl i det halve af sidste århundrede, og hvad
siger det dig så?

> jo bestemt - det er der masser af eksempler på. Jeg kan bare ikke
> komme i tanke om noget tilfælde hvor USA har gjort noget for nogen
> uden at de selv fik en fordel ud af det

Så hvis man giver Marchall-hjælp som koster en formue for egne skatteydere,
så er det KUN for at få en fordel ud af det? Klart det var en fordel at have
et fungerende Europa, men det behøvede ikke betyde at man betalte
kæmpesummer for det.

Når vi giver Tanzania seks milliarder kr, så er det kun fordi vi får en
fordel ud af det?

Men det VILLE JO være mærkeligt at forære sine fjender store ressourcer, og
når man ikke gør det, så er man pr definition egoistisk efter din mening?
USA gik ind i på Balkan da vi kunne ævlede og bævlede i EU, og jeg ved ikke
hvad det var for en fantastisk fordel de fik ud af det? Jeg har hørt
islamister medtage hjælpen til deres "brødre" som "overgreb" fra de vantro
amerikanere.

> Har du det også sådan på personplanet, alt er egoisme
>
> som skrevet ovenfor er der masse af eksempler på uegennyttige
> mennesker

Ja, men plejer de ikke mest at støtte dem der er venligt stemte over for
dem? er det ikke egoisme og magtbrynde?

Fra : Kert Rats

Dato : 18-02-09 00:59

> [...]
>

> Bliver man nervøs over sådan er mand og sådan en jublende gruppe, så er
> man "islamofob", og bør nægtes indrejse i andre EU-lande

Anthrax - på dansk: Miltbrand - er meget svær at distribuere, så vidt jeg
har hørt i dansk tv. Problemet med distributionen mhp. masseødelæggelse er,
at sporerne er sårbare og let går til grunde, dvs. at de ved at blive udsat
for almindelige miljøpåvirkninger vil blive svækket så meget, at de ikke
udgår en reel fare for mennesker.

At Mr. Abdallah Al-Nafisi kraftigt advokerer for, at miltbrand-sporer bør
spredes i USA, er blot endnu en manifestation af Mellemøstens indædte had
mod den frie og demokratiske verden.

Dog må jeg sige, at hans udtalelser anthrax-wise lugter ret meget af luftigt
mundsvejr.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 09:29

Kert Rats wrote:
> [...]

> dvs. at de ved at blive udsat for almindelige miljøpåvirkninger vil
> blive svækket så meget, at de ikke udgår en reel fare for mennesker.

Heldigvis er de svære at have med at gøre, men så findes der jo andre
"sager".

> [...]
> indædte had mod den frie og demokratiske verden.
>
> Dog må jeg sige, at hans udtalelser anthrax-wise lugter ret meget af

Det rystende er ikke at der findes en sådan rablende sindsyg mand, MEN at
han har en stor jublende tilhørerskare OG at han sendes på al Jazeera.

Og det ER jo islam han finder sin hjemmel i, - hvadenten man piber eller
synger. Vores eget HuT rabler om samme ting, med udgangspunkt i de samme
vers.

Fra : Kert Rats

Dato : 18-02-09 14:32

> [...]
>
> Og det ER jo islam han finder sin hjemmel i, - hvadenten man piber eller
> synger. Vores eget HuT rabler om samme ting, med udgangspunkt i de samme

Jeg er helt enig i dine sidste bemærkninger. Og endnu mere rystende er det,
at der stadig findes en bred skare her i Danmark, der ikke kan se
problemerne, men i stedet søger konstruktiv dialog med mørkemændene, hvilket
på forhånd er dømt til at mislykkes. Muslimerne for vind i sejlene, godt
hjulpet af idioterne her i Danmark.
Hårde ord, men sande!

Venligst

Kert Rats

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-02-09 01:37

> [...]
>

> Bliver man nervøs over sådan er mand og sådan en jublende gruppe, så er
> man "islamofob", og bør nægtes indrejse i andre EU-lande

Det er ikke sket.
Det er misinformation fra racister, der ligesom Wilders korancitater vil
prædike had.

Mvh
Martin