ASOCIAL HOVEDSTAD: Københavner-hjemmehjælp~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-09 20:12

ASOCIAL HOVEDSTAD: Københavner-hjemmehjælp er som københavner håndværkere -
smask korrupte.
Efter at trænge mere ind i hjemmehjælpens komplicerede papirnusseri, indser
jeg at drivkraften er at forkæle offentlig ansatte, der ofte er to om job,
der kan udføres af én.
Denne groteske korruption er bekvem for københavnere, der vil have job nær
deres venner og partnere og kulturliv og ikke rejse til provinsen - og
skatteyderne betaler og det er hyggeligt at være to - hvilket præster og
lærere også er vilde med.
Håndværkere er endnu værre - de har i dele af Københavns Kommune fået
indført at alle gulve skal lægges om, når et nyt lejemål indgås - helt som
man i socialboligbyggeri har spildt resourcer på, at om.male lejligheder
uanset hvor kort tid foregående lejemål har varet.
Mit fortov er ved at blive lagt om selvom det intet fejlede. Statsbetalt
betyder parasit.

-------------

Med et halvt års forsinkelse fik jeg omsider en samarbejdsbog hvori
oplystes visitering:tøjvask hver 3 uge og bankbesøg månedlig m.m.og
rengøring
I dag fik jeg yderligere"Kvalitetsstandard", hvis 26 sider forklarer den ny
regel om at hjemmeplejken altid skal være flexibel
I dag havde jeg omsider hjemmehjælp, der kan kaldes flexibel.
Man kom nemlig med plan om tøjvask, og da jeg oplyste, at andre ærinder var
mere presserende, så lod man mig få den hjælp jeg havde brug for, indenfor
visiterings-max og uden nogen planlægning.
Intet oplystes om at det var en undtagelse, så jeg stoler på, at sådant kan
fortsætte.- og at den i dag udviste (og lovkrævede ) tolerance overfor
benklæder som KjoleOle's fortsætter.
Mette Jønsons brev a 12.2 indeholder følgende sætning, som er i strid med
flexibilitet-standarden: "Vi planlægger dine bankbesøg tættes på den sidste
i måneden"
Jeg ønsker naturligvis ikke, at nogen planlægger mine bankbesøg - det klarer
jeg helt selv. Jeg har brug for ærinder, som man udførte perfekt i dag.
Yderligere skrives at "Hvis du ønsker at ændre dagen for din tøjvask, skal
du helst to dage før orientere os om det, for at vi kan panlægge en ny
tid."
Heldigvis har man i dag vist, at man kan være flexibel og ændre uden varsel,
og jeg stoler på at det kan fortsætte, og ifølge enhver tekstfortolkning
tillader jo både standard og visitering dette - der er ingen brug for
planlægning, når jeg altid holder mig inden for visiteringens maximum og
ikke behøver bytte.
Mest mulig brug af de to venlige personer , der var her i dag foreslås -
eller én af dem. Jeg er jo på ingen måde vanskelig og det er svinsk overfor
de mange gamle der ikke få hjemmehjælp nok, at ødsle med dobbelt fremmøde
til mig
Hvis ikke en så naturlig og for alle parter problemfri flexibilitet kan
fortsætte, bedes i præcisere hvad præcis i teksterne der taler imod det.
Besøgerne i dag var uden berøringsangst overfor at besigtige køkkenet, som
er ødelagt af skadevoldende firma-udført rengøring som kommunen tvang mig
til, grundløstt, og hvor ledninger ny flyder overalt, og jeg er af min
advokat blevet oplyst at jeg har krav på at kommmunen skaffer
elektriker-besøg så skaden udbedres. Dette håbes meget på.
Fordi jeg har indskrænket køkkenbrug til nyoprettet kogested i arbejdsrum er
rengøringsbehov p.t. formindsket

Fra : mr

Dato : 17-02-09 18:30

en masse klynk fra et sølle skvat...
> Mit fortov er ved at blive lagt om selvom det intet fejlede. Statsbetalt
> betyder parasit.

statsbetalt?
hvem er det nu der bataler dig og har gjort hele dir liv Bo?
> [...]
> Jeg ønsker naturligvis ikke, at nogen planlægger mine bankbesøg - det
> klarer jeg helt selv. Jeg har brug for ærinder, som man udførte perfekt i

Forklar hvorfor du selv kan gå i banken og rende rundt med bare fødder på
fortovet, når du ikke kan gå andre ærinder?

> [...]
> eller én af dem. Jeg er jo på ingen måde vanskelig og det er svinsk
> overfor de mange gamle der ikke få hjemmehjælp nok, at ødsle med dobbelt

det er svinsk med ethvert besøg til dig. Men det handler vel om at bruge så
mange penge på dig som muligt for at holde musserne ude?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-09 05:09

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> det er svinsk med ethvert besøg til dig. Men det handler vel om at bruge
> så mange penge på dig som muligt for at holde musserne ude?

Jeg er parasit, ja, og stolt af det.
Men jeg kæmper for at forbedre systemet så de ikke spilder dobbelt så meget
på ujnge som på gamle der modtager hjemmehjælp
De kan ikke tænke selv, så jeg har et kald med at hjælpe
Borgmesteren er EL , min nevø tsk tsk