Kan ikke connecte fra client
Fra : ThomasT

Dato : 28-07-01 18:07

Host: Stationær pc med win 2000 pro
Client: Bærbar med win 98se
Internet-Forb: Teledk's atm-kort løsning

Hvis jeg har forbindelsen åben kan jeg godt komme på fra den bærbare, men
den kan ikke selv connecte, hvis linien ikke er åben. Jeg flueben i "Enable
on-demand dialing" på hosten.

Er der nogen der har været ude for noget lignende og ved hvad der kan være
galt?

Venlig Hilsen
ThomasT

P.s. Den bærbare er kærstens og hun er lidt "knotten" over ikke at kunne
læse sine mails ;-D

Fra : Martin Jensen

Dato : 28-07-01 21:58

[Snip]

> Er der nogen der har været ude for noget lignende og

Ja, har samme problem.

> ved hvad der kan være
> galt?

Nej, jeg søger også efter en løsning! - Det virker i Win9X/Me, men ikke i
Win2K - af en eller anden sjov grund...

/Martin

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 29-07-01 21:07