Overføre telefonbog fra Nokia 6300 > Samsu~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-02-09 14:24

Nogen der kan en simpel løsning på at overføre komplet telefonbog fra
Nokia 6300 > Samsung SGH-U900 Soul ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : JYH

Dato : 18-02-09 15:14

Brian Vestergaard wrote:
> Nogen der kan en simpel løsning på at overføre komplet telefonbog fra
> Nokia 6300 > Samsung SGH-U900 Soul ?

Nokia: Gem alle kontakterne på SIM-kortet - i manualen står hvordan.
Samsung: Nu kender jeg ikke Samsungs telefoner, men der er sikkert et sted,
hvor du kan angive, at der skal bruges kontakter fra SIM-kortet.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-02-09 15:37

JYH har bragt dette til verden:

> Nokia: Gem alle kontakterne på SIM-kortet - i manualen står hvordan.
> Samsung: Nu kender jeg ikke Samsungs telefoner, men der er sikkert et sted,
> hvor du kan angive, at der skal bruges kontakter fra SIM-kortet.

Kan ikke gemme flere oplysninger om samme person på den måde :'(

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-02-09 16:21

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> JYH har bragt dette til verden:

> Kan ikke gemme flere oplysninger om samme person på den måde :'(

Hvab med at bryge ZYB http://zyb.com/lang/da/
Der kan man syncronisere sine telefoner, så man altid har sine kontakter.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:28

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan en simpel løsning på at overføre komplet telefonbog fra
> [...]

Start med at kopiere kontakterne fra din mobil til dit simkort. Funktionen
findes i din mobil.

Derefter tager du kortet ud, og sætter det i din Samsung mobil.
Desuden er det ikke smart at have sine kontakter i telefonens hukommelse.

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-02-09 16:32

"Anders" <news.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Derefter tager du kortet ud, og sætter det i din Samsung mobil.
> Desuden er det ikke smart at have sine kontakter i telefonens hukommelse.

Hvad med at læse de svar der er kommet. Der kan du jo se at din ide ikke
virker.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:35

"Fuzzbox" <fuzzbox71@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Anders" <news.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad med at læse de svar der er kommet. Der kan du jo se at din ide ikke
> virker.

Selvfølgelig virker den, har lige prøvet at kopiere mellem 2 andre mobiler.

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-02-09 16:39

> "Fuzzbox" <fuzzbox71@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig virker den, har lige prøvet at kopiere mellem 2 andre
> mobiler.

LÆS nu for pokker hvad der skrives.

Brian Vestergaard skriver "Kan ikke gemme flere oplysninger om samme person
på den måde :'("

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 16:52

> "Anders" <news.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> LÆS nu for pokker hvad der skrives.
>
> Brian Vestergaard skriver "Kan ikke gemme flere oplysninger om samme
> person på den måde :'("

Så må han slette nogle af oplysningerne, eller skal der et større simkort
til

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-02-09 17:00

> "Fuzzbox" <fuzzbox71@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så må han slette nogle af oplysningerne, eller skal der et større simkort
> til

Du er håbløs.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 17:10

"Fuzzbox" <fuzzbox71@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Anders" <news.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Du er håbløs.

Det er du også, siden du ikke engang kan stave til dit eget navn, men tråden
gik på at overføre telefonbogen i en Nokia 6300 til en Samsung SGH-U900, og
det har du åbentbart lidt svært ved at forstå.....

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-02-09 20:23

Anders 4år skrev den 18-02-2009:
> Det er du også, siden du ikke engang kan stave til dit eget navn, men tråden
> gik på at overføre telefonbogen i en Nokia 6300 til en Samsung SGH-U900, og

Pis nu af din dumme dreng...

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-02-09 20:22

Anders skrev:
> Så må han slette nogle af oplysningerne, eller skal der et større simkort til

Pis nu af med dig knægt... svar kun på spørgsmål, hvis du kan læse og
ikke mindst forstå det du læser...

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-09 20:24

> Pis nu af med dig knægt... svar kun på spørgsmål, hvis du kan læse og ikke
> mindst forstå det du læser...
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard
> Københavns Vestegn

Pis selv af per...er

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 19-02-09 11:09

Følgende er skrevet af Brian Vestergaard:
> Nogen der kan en simpel løsning på at overføre komplet telefonbog fra Nokia
> 6300 > Samsung SGH-U900 Soul ?

Fandt ud af at gøre det via Outlook profil, se det var en nem måde...
tak til kim for mailen

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard