/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Hvad sker der lige for Sonofon ?? (lang..)
Fra : Kim


Dato : 16-02-09 19:50

Den 8. januar var vi i en Sonofonbutik for at opsige et abonnement,
samme butik som abonnementet blev tegnet i.
Butikken udfyldte en opsigelse som vi fik en kopi af.
De lovede herefter at ordne det videre forløb, og abonnementet skulle
ophøre den 8. feb. Det står på opsigelsen...
Vi har en "officiel" opsigelse, udfyldt af butikken, hvor der står at
abb. udløber den 8. februar. Den er dog ikke underskrevet, der er kun
nogle ulæselige initialer på.
Derfor undrede det os, at abb. stadig var aktivt den 10. februar,
og vi tog derfor ud i butikken igen.
Ekspedienten ringede til kundeservice (formoder jeg),
og fik at vide at de ikke havde modtaget nogen opsigelse...
Vi fik herefter besked om, at vi måtte lave en ny opsigelse,
og så vente en måned.
Det ville vi ikke høre tale om, Men butikken kunne (ville) ikke hjælpe os
yderligere, så vi fik besked om at kontakte kundeservice.
Jeg ringede så til kundeservice og fik her besked om, at det var
forretningens ansvar,
og de kunne godskrive os den måned, da det jo måtte være butikken der ikke
havde indsendt opsigelsen.
Med den besked dragede vi igen til butikken. Og her var beskeden at de ikke
kunne gøre noget, men vi måtte kontakte kundeservice.
De kunne dog sende opsigelsen igen...
Jeg skrev herefter en klage til kundeservice. Den svarede de telefonisk på
dagen efter: De kunne ikke behandle klagen, da det var mig og ikke min
datter
der havde skrevet den... Doohh....
Vi føler os ærlig talt til grin, og bliver sendt fra den ene til den anden.
Vi har fra start gjort tingene så korrekt vi kan, ved at henvende os der
hvor aftalen i første omgang blev indgået og mener ikke problemet er vores.
Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?

Mvh, Kim



 
 
JBH (17-02-2009)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 17-02-09 23:13

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4999b562$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Den 8. januar var vi i en Sonofonbutik for at opsige et abonnement,
> samme butik som abonnementet blev tegnet i.
> Butikken udfyldte en opsigelse som vi fik en kopi af.
> De lovede herefter at ordne det videre forløb, og abonnementet skulle
> ophøre den 8. feb. Det står på opsigelsen...
> Vi har en "officiel" opsigelse, udfyldt af butikken, hvor der står at
> abb. udløber den 8. februar. Den er dog ikke underskrevet, der er kun
> nogle ulæselige initialer på.
> Derfor undrede det os, at abb. stadig var aktivt den 10. februar,
> og vi tog derfor ud i butikken igen.
> Ekspedienten ringede til kundeservice (formoder jeg),
> og fik at vide at de ikke havde modtaget nogen opsigelse...
> Vi fik herefter besked om, at vi måtte lave en ny opsigelse,
> og så vente en måned.
> Det ville vi ikke høre tale om, Men butikken kunne (ville) ikke hjælpe os
> yderligere, så vi fik besked om at kontakte kundeservice.
> Jeg ringede så til kundeservice og fik her besked om, at det var
> forretningens ansvar,
> og de kunne godskrive os den måned, da det jo måtte være butikken der ikke
> havde indsendt opsigelsen.
> Med den besked dragede vi igen til butikken. Og her var beskeden at de
> ikke
> kunne gøre noget, men vi måtte kontakte kundeservice.
> De kunne dog sende opsigelsen igen...
> Jeg skrev herefter en klage til kundeservice. Den svarede de telefonisk på
> dagen efter: De kunne ikke behandle klagen, da det var mig og ikke min
> datter
> der havde skrevet den... Doohh....
> Vi føler os ærlig talt til grin, og bliver sendt fra den ene til den
> anden.
> Vi har fra start gjort tingene så korrekt vi kan, ved at henvende os der
> hvor aftalen i første omgang blev indgået og mener ikke problemet er
> vores.
> Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?
>

Produktet er købt i butikken, så det mest nærliggende er at punke butikken
igen, de har som regel et "direkte nummer" og kan faxe/maile en opsigelse
til Sonofon , hvor de i modsætning til private kunder også har nemmere ved
at blive taget alvorlig hos det ikke eksisterende "kundeservice".

PS.
Sonofon blev et skod-selskab efter de gik sammen med Cybercity....Nu er de
omtrent som Viasat, dvs. umulige at lave mundtlige aftaler med, ALT skal man
have på skrift da de ellers render fra aftalerne, og ord som f.eks.
kundeservice findes ikke længere...



mvh
JBH



-=Madsen=- (21-02-2009)
Kommentar
Fra : -=Madsen=-


Dato : 21-02-09 11:26

<------------>
> PS.
> Sonofon blev et skod-selskab efter de gik sammen med Cybercity....
<-------------->

Ikke helt rigtigt

Det er Telenor som har opkøbt en del selvskaber som, Sonofon, Cybercity,
Tele2 (husk get2net ejet af Tele2) og Canal Digital

Cybercity har ikke engang et Moms/cvr nummer mere, Cybercity A/S blev opløst
10/09 2008
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=17766481



http://www.computerworld.dk/art/48132?a=virksomhedsprofil&i=758




Janner (20-02-2009)
Kommentar
Fra : Janner


Dato : 20-02-09 13:17


> Man hvad kan vi gøre, og hvad kunne vi have gjort anderledes ?
>
> Mvh, Kim


Ikke en særlig saglig begrundelse, men skulle det være anderledes skulle i
ikke have valgt Sonofon fra starten.

/JAn



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408518
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste