MS Windows
briani 27239
Vista Codec hvordan
Fra : bosol

Dato : 17-02-09 05:01

Jeg vil gerne installere Vista Codec package, men får denne fejl:

Database: Transform: Cannot update row that does not exist. Table:
Feature.

Hvad gør jeg forkert ? og hvor er det korrekte link til Vista Codec ?

Det er en film jeg skal afspille i Windows Media Player og den
fortæller at den søger efter
noget Demoextra.exe codec, men hvor ligger det ?

Fra : John

Dato : 17-02-09 16:14

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hvor er det korrekte link til Vista Codec ?

Hjemmeside:
http://shark007.net/vistacodecpackage.html

Eller her (mere overskuelig):
http://majorgeeks.com/Vista_Codec_Package_d5326.html

> den søger efter
> noget Demoextra.exe codec

Lyder lidt lusket...

John

Fra : Per

Dato : 17-02-09 16:17

bosol wrote:
> [...]
> fortæller at den søger efter
> noget Demoextra.exe codec, men hvor ligger det ?

I stedet for at downloade diverse codecs, så vil jeg anbefale dig Videolan
afspilleren , som et ekstra alternativ til mediaplayeren.

http://www.videolan.org/

Den afspiller "alt" med indbyggede codecs og er meget lidt ressoucekrævende.

Måske en af de bedste afspillere på markedet og så er den gratis og uden
snavs.

Mvh. Per

Fra : KentBM

Dato : 17-02-09 22:44

bosol skrev:
> [...]
> fortæller at den søger efter
> noget Demoextra.exe codec, men hvor ligger det ?
Plejer codec at være exe-filer? Lyder som snavs. Google giver kun en
fransk side som svar på filen, hvilket måske er endnu en indikation om,
at det er fingrene væk.

--

Kent