Ny Nokia i stedet for min HTC Diamond?
Fra : Niels Munk

Dato : 15-02-09 21:35

Hej

Jeg har en HTC Diamond med carset und alles, som jeg efterhånden er blevet
træt af. For bøvlet at sms'e og foretage opkald med.

Derfor vil jeg tilbage til Nokia, som for mit vedkommende "sidder i
fingrene". Jeg en sucker for masser af funktionalitet, men vægter efter mit
bekendtskab med Diamond'en, umiddelbart anvendelighed højere.

Derfor har jeg kigget kort på N96'eren, men har læst at den ikke er voldsom
brugervenlig, i forhold til andre Nokia'er.
Hvilken Nokia kan I anbefale?

Meget gerne med 3.5mm jack-stik
Gerne med GPS
Gerne et design der er tænkt lidt over...
Mindre betydende: Ikke alt for fysisk stor.

Lad mig høre jeres idéer :)

/Niels Munk

Fra : David Mc Nally

Dato : 16-02-09 00:47

On Feb 15, 9:35 pm, "Niels Munk" <spamfil...@sejeniels.dk> wrote:
> [...]
> Gerne med GPS
> Gerne et design der er tænkt lidt over...
> Mindre betydende: Ikke alt for fysisk stor.

Kig evt. på N85 i stedet - funktionsmæssigt ligger N96 og N85 meget
tæt på hinanden, bortset fra DVB-T, som N85 ikke understøtter. Til
gengæld er den fysisk en hel del mindre. Den matcher desuden alle
ovenstående krav - efter min mening. :)