MS Windows
briani 27239
Printproblemer med windows 7
Fra : Preben Andersen

Dato : 15-02-09 19:15

Jeg ved ikke om det er OK at stille et Windows 7 spørgsmål her i gruppen,
men jeg vover pelsen

Problemet er, at jeg ikke kan udskrive med en Brother HL-5130 printer via en
printserver i mit netværk med en helt almindelig TCP/IP-port
(192.168.2.100).
Hvis jeg tilslutter printeren med et USB-kabel er der ingen problemer. Alle
drivere er opdaterede og der kan fint udskrives med printserveren fra
Windows XP, Windows Vista og fra Linux.
Er der noget, jeg har overset?
Preben
Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Fra : Søren Blom

Dato : 15-02-09 21:06

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev
> Jeg ved ikke om det er OK at stille et Windows 7 spørgsmål her i gruppen,
> men jeg vover pelsen

Jo, en Windows er jo en Windows

> [...]
> Hvis jeg tilslutter printeren med et USB-kabel er der ingen problemer.
> Alle drivere er opdaterede og der kan fint udskrives med printserveren fra

At din Windows er en beta version du bruger, så du kan ikke forvente at alt
virker.

--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-02-09 20:01

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> At din Windows er en beta version du bruger, så du kan ikke forvente at
> alt virker.

Det er jeg med på.
Problemet er imidlertid løst. Jeg slettede printeren og startede
installationen forfra, og så virker det sørme.